Romee of Helena

• Romee of Helena

Dag iedereen

Ik ben zwanger van een meisje en ik heb al een zoontje Daan.
    We twijfelen tussen Romee en Helena.
    Wat zouden jullie kiezen?
    Romee zou ik sowieso wel zonder accent schrijven, want ik ben niet echt fan van accenten en het is ook totaal niet nodig voor de uitspraak.
    Bovendien past het op die manier ook beter bij Daan.
    Dankuwel voor jullie mening!
  • Grappig, ik ken een Daan met zusje Helena smile.gif
    Ik vind ze beide mooi, maar Helena is wel heel populair tegenwoordig, tov Romee, zeer origineel. Ik zou voor de originaliteit gaan smile.gif
  • Bedankt voor je reactie.
    Romee is stiekem ook mijn voorkeur, nu nog alleen mijn man kunnen overtuigen wink.gif.
    Meer reacties zijn welkom smile.gif!
  • Ik vind persoonlijk Romee beter passen bij Daan dan Helena maar goed, dat is persoonlijk. Sowieso wel twee leuke namen wink.gif
  • Romee of Helena

Oké, dat zijn al twee voorkeurstemmen voor mijn lievelingsnaam tongue.gif!
  • Helena is eerder mijn stijl, maar Romee past wel beter bij Daan. Of Elena?
  • Romee of Helena

Ah nee, Elena vind ik niet echt mooi, eerlijk gezegd ...
  • Ik ben nu plots aan het twijfelen tussen twee andere namen 😏. Alixe hoor ik namelijk ook heel graag voor een meisje. Wat vinden jullie Daan het best passen bij Daan: Romee of Alixe?
    Bedankt voor jullie mening!
  • Helena vind ik iets te klassiek bij Daan. Dus die vind ik het minst goed passen.
    Romee vind ik origineel, stoer, lief. Erg leuke en unieke naam. Wat vindt je van Romy/Romie?

Alixe vind ik ook een leuke naam. Totaal anders dan Romee. Een heel andere stijl. Beide namen passen goed bij Daan.
    Moeilijke keuze. Vooral omdat ze zo verschillend zijn. Heb je de combinatie met de achternaam al eens uitgetest?
    Misschien eens een week over je baby praten met de ene naam, en de volgende week met de andere naam. Jullie gevoel zal jullie waarschijnlijk wel meteen zeggen wat voor jullie 'de' naam is. Veel succes!
  • Beiden (voornaam in combi met achternaam) eens opschrijven... Het op papier zien staan, heeft toen bij ons meteen de doorslag gegeven smile.gif
    ze allebei thuis eens gebruiken in jullie dagelijkse routine, eens roepen '... komen eten', koosnaampje zoeken, boos worden op een kindje met die naam... Dan kan je er u wat concreter een beeld van vormen bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld