Pippa

• Pippa

Dag dames en (?) heren

Wat denken jullie van pippa voor een meisje ajb? Eerste kindje en er zijn zo veel mooie naampjes!!!!!
  • Leuk voor een poes, of dwerg konijntje. Maar straks een volwassen vrouw die Pippa heet?? Nee dat vind ik niks.
  • Ik vind het een supertoffe naam, maar ik zou ook idd als officiĆ«le naam Philippa, of Filippa nemen. Zo stijlvol en dan kan je alle kanten uit als 35 bent en advocaat bent:)
  • Ik ken ook enkel een hond van een buur die zo heet. Optie om ze zoals hierboven een andere officiĆ«le naam te geven en haar thuis Pippa te noemen?
  • Ik ken de naam Pippa enkel van het Australische programma Home & Away, waar het een volwassen vrouw is. Dus voor mij kan het wel voor een volwassene. 't Is maar van waar je de naam kent en met wie je die associeert zeker?
  • Ik ken het ook van Home and Away maar eerlijk ik heb die naam nooit mooi gevonden.
    Toch zeg ik volg je hart en gevoel !
  • Niets mis met Pippa!! Vind het leuke naam... ook voor een volwassene... En ze gaat nog Pippa's tegenkomen hoor... wink.gif

Volg je gevoel...!

Veel succes
  • Niets mis met Pippa!! Vind het leuke naam... ook voor een volwassene... En ze gaat nog Pippa's tegenkomen hoor... wink.gif

Volg je gevoel...!

Veel succesMienisback @ 2/04/18 07:58

Idem! Het is een leuke naam voor iedere generatie! Een 'nieuwere' naam maar daarom niet van mindere waarde dan 'emma' bijvoorbeeld.
    Ik vind het een heel fijne naam! Volg jullie gevoel!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld