namen in de style van;

• namen in de style van;

Wij verwachten over 2 maanden een meisjestweeling !
    Wat vinden jullie van de volgende namen:
    Moon
    Juultje
    Sanne
    Teske

en graag willen wij nog meer opties in de style van Moon, Juultje, Sanne en Teske.
  • Ik vind Sanne de mooiste naam uit je lijstje. Enkele namen die er bij passen zijn bevoorbeeld Neel(tje), Finne, Linde, Maaike, Lisa, Aukje, Myrthe, Meike, Lieke, Lotte...
  • Proficiat met je zwangerschap!
    De stijl van namen is niet meteen die van mij. Persoonlijk vind ik Moon de mooiste naam. Stoer, pittig.
    Ik ben niet zo'n fan van verkleinwoordjes als naam zoals Juultje.
    Moon en Juul vind ik dan wel weer heel mooi samen. Wat vinden jullie van Suuz?
    Teske vind ik een rare naam. De minste van de 4, vind ik persoonlijk. Sanne vind ik een beetje saai.
    Ik vind het moeilijk om namen voor te stellen in dezelfde stijl, omdat ik de stijl niet meteen kan benoemen. Zoeken jullie korte of lange namen? Old fashion of eerder modern? Welk genre van namen zeker niet?
  • Moon en Juul vind ik wel stoer. Juultje zou ik als koosnaam houden. In dat genre denk ik nog aan Mit, Sam, Lenn, Ona, Aad, Xan, ..
    Sanne beetje doorsnee, ik denk nog aan Sienne, Saar, Nelle, ...
    Teske vind ik erg Hollands klinken.
  • Jules, robin((n)e), Quin(n), Nelle, Nette, Fiene, Liene, érin, Mila, Nova, Rowen,...
  • Moon, stond ook op ons lijstje (veel te lang lijstje wink.gif )....
    Ik hou niet van tje, -je, -ke namen... al vind ik Blijke ook wel leuk...wink.gif

Zonne, Mente, Harte, Otte, Eebe, Kii, Ante, Benne, Fiep, Okke, Puk, Wende...
    En zo kan ik nog even door gaan...wink.gif

Volg jullie gevoel en nu ben ik zo benieuwd wat het wordt...wink.gif

Veel succes
  • Guusje, Nienke, Frauke, Maud, Jools, Lenke
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld