Naam voor baby nr 3

• Naam voor baby nr 3

Wij zoeken onze wauw naam voor ons derde baby'tje!!! Het baby'tje heeft al twee zussen, Maelle en Loīs! We weten het geslacht niet voor baby3 dus zijn op zoek naar zowel meisjes als jongensnaam... tips?
  • Liefst een unieke naam afgeleid van een top naam. Voorlopig vinden we enkel top 100 namen..
  • Isalie vind ik een leuke. Of Julisse! Maar dat trekt van klank misschien wat te hard op Loïs?
    Of ook nog Nore, Alix, Lauranne.

Voor een jongen Naud, Rémi, Nolan, Mil, Yannis, Ian, Miro
  • Ik dacht voor een meisje ook aan de naam Alix. Maelle, Lois en Alix.
    Andere suggesties: Maelle, Lois en Ellis / Colette / Feliz / Cecille / Jennah

Voor een jongen: Maelle, Lois en Alex / Alec / Torre / Cyriel / Basiel / Cezar / Zeth

Staan er namen bij die juliie mooi vinden?
  • baby.gif Juno - Pixie - Cézanne - Jutta - Anouk - Juline - Livia - Carlotta - Nika - Fay/Fé - Nova - Tara - Pippa - Zoé
    baby2.gif Jack - Zeno - Flynn - Vince - Titus

• Ivan, Jonah, Noël, Quin(t), Flynn, Kasper, Boaz

Lieve, Imma, Yenna, Janna, Zara
  • We willen de namen maelle en loïs vlaamser doen klinken door de naam van de derde baby. Mooie suggesties al.

• Wat voor stijl namen vinden jullie de namen maelle en Loïs? Frans?
    Zou een oud vlaamse naam hier bij kunnen passen? Nog iemand suggesties?
  • Natuurlijk kan een Oud-Vlaamse naam erbij! smile.gif

Even nog wat suggesties met de nieuwe tips!

Meisje: Julia - Lieve - Lina - Veerle
    Jongen: Raf - Ben - RomanAangepast door SDF op 26/01/2018 09:16
  • Wat voor stijl namen vinden jullie de namen maelle en Loïs? Frans?
    Zou een oud vlaamse naam hier bij kunnen passen? Nog iemand suggesties?Baby3 @ Gisteren 21:41

Oud Vlaamse namen passen er zeker bij! Loïs en Maelle kinken idd een beetje Frans. Dus je kan wel iets vinden dat oud Vlaams is, maar ook evengoed een Franse naam zou kunnen zijn.

Voor een jongen: Loïs, Maelle en Arthur/ Théo/ Marcel/ Leon/ Casper/ Julien.
    Voor een meisje: Loïs, Maelle en Clara/ Alice/ Rosie/ Rosalie/ Elza/ Julia/ Helena/ Lena/ Suzanne/ Juliette

Ik weet niet of er namen tussen staan die jullie mooi vinden?
  • Bedankt voor de mooie suggesties allemaal.
    Voor een jongen twijfelen we momenteel over emile/mil/cas/finn/stan/..
    Voor een meisje twijfelen we over liv/leonie/mila/paulien/renee/..
    Wat vinden jullie?
  • Ik vind dat je hele mooie namen uitgekozen hebt. Minder uniek dan de namen van de zusjes, maar meer mijn smaak smile.gif

Voor een jongen vind ik Emile of Cas er het beste bij passen.
    Voor een meisje: Liv of Leonie. Mila zou ik niet nemen naast Maëlle...

• Finn en Mila !
  • Heeft er nog iemand suggesties?
    Voor jongen denken we momenteel aan Mil/Emile/Cas/Lenn
    Voor meisje denken we aan Lena/Liv/Alice..
    Nog iemand suggesties?
  • Alice vind ik persoonlijk iets te hard lijken op Loïs qua uitspraak, ik vind het voor de rest wel een mooie naam hoor.
  • Emile en Lena of Alice vind ik heel mooi uit je lijstje! Er staat geen enkele naam tussen waarvan ik zeg: "oei, niet doen". Dus echt mis kan het niet gaan wink.gif

Gelijkaardige namen: Helena, Lana, Alix, Alyssa, Lea, Lina, Lynn, Elena, Alicia, Alexia, Leila

Voor een jongen vind ik Emile echt fantastisch! Viktor of Henri vind ik ook leuk in hetzelfde genre!
  • Sorry voor eventuele dubbele maar ik dacht spontaan aan:

baby.gif Juline, Aline, Céline & Cato
    baby2.gif Mathis, Thibault, Theo & Leon

Succes!
  • jongen: Oscar, Miel, Phil, Jeroom
    Meisje: Juliette, Féline, Colette, Lisette, Ava
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld