Meisjesnaam Ollie / Olly

• Meisjesnaam Ollie / Olly

Wat vinden jullie van de meisjesnaam Ollie / Olly.
    Wij vinden hem alvast leuk, maar vinden deze zo weinig terug dat we enorm hard twijfelen.
    Ook omdat het vaak gebruikt wordt als afkorting voor de jongensnaam Olivier, of als jongensnaam.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
  • Ik vind het niet mis....
    Persoonlijk zou ik het dan schrijven als Ollie...

Maar volg vooral jullie gevoel...!!!

Veel succes
  • Gedurfd, maar ik vind Billie voor een meisje wel ook heel stoer, dus Ollie lijkt me ook te doen. Ook schrijfwijze Ollie heeft hier de voorkeur. Aangepast door Veevie op 11/11/2019 11:21
  • Voor een klein meisje is dat leuk en schattig, maar als volwassene zou ik persoonlijk niet graag Ollie heten. Misschien kan je ze officieel Olivia noemen en gewoon thuis en bij vrienden Ollie zeggen? Dan heeft ze later zelf nog de keuze!
  • Itsme zegt exact wat ik ook denk.
  • Ik ken een Olly en moet eerlijk bekennen dat het geen naam is waar ik gemakkelijk aan gewend raakte. Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk, ik vind die naam eerder iets voor een knuffelolifant dan voor een kind (laat staan een volwassene). Ik heb datzelfde gevoel trouwens bij namen als Billie (super voor een actief hondje), Willy, enz. De suggestie eventueel voor Olivia te gaan en de naam af te korten tot de koosnaam Olly, vind ik wel een goede.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld