Lily Rose of Ella Rose

• Lily Rose of Ella Rose

Hey ,
    Kunnen jullie mij helpen ?
    Want klinkt leuker volgens jullie ?
    Lily Rose of Ella Rose ?
    Of Ella gewoon ?
    Bedankt lieverds!!!
  • Kiezen jullie bewust voor de engelse schrijf wijzen? Lilly Roos vind je daar van? Als ik dan toch moet kiezen vind ik Ella Rose mooier. Ik ben absoluut van de dubbele namen. Die hebben de meiden hier ook en we spreken ze ook alle twee uit.
  • Ik vind Ella Rose mooier dan Lily Rose. Al zou ik zelf waarschijnlijk gewoon voor Ella gaan. Ik hou wel van korte namen en vind Ella leuk klinken.
    Of Rose als tweede naam. Dan kan je nog zien/hoef je hem er niet per se bij te zeggen...
  • Lily rose klinkt iets frisser maar op zich ben ik meer voor Ella of Elle en Roos dus ja ...
    Best moeilijk !
    Succes met kiezen !
  • Gewoon Ella eigenlijk. Hoewel Ella Rose ook wel leuk is smile.gif
  • Alle 2 tof en alle 2 vlot in de mond.
  • Het eerste. Maar ben zelf niet weg van Ella, omdat dat hier in de regio ontzettend plat uitgesproken wordt (een dikke L) en dat gewoon de naam minder mooi maakt.
  • Op zich vind ik het zeker geen lelijke namen, maar ik ben absoluut geen fan van dubbele namen. Ik snap er de logica niet echt van. Maar dat is een persoonlijke mening. De dubbele naam die ik het mooist vind is Lily-Rose.
    Ik zou eerder opteren voor Roos, Lili of Ella.
    Of Rosie.
    Korte namen vind ik stoerder en voor je toekomstige dochter zal het ook veel eenvoudiger zijn dan steeds twee namen te moeten schrijven. Eenvoud siert. Maar dat is zoals reeds gezegd, een persoonlijke mening.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld