Leukste meisjesnaam

• Leukste meisjesnaam

Hallo,

Wat is jullie top 3 van onderstaande meisjesnamen? Alvast bedankt!

Alix
    Chloë
    Esmée
    Annaëlle
    Myra
    Caro
    Alexane
    Noëlle
    Zoë
    Alexe
    Elise
    Cato
    Lilith
    Maïté
    Joëlle
    Cléo
    Mauranne
    Noa
    Amber
  • 1. Myra
    2. Elise
    3. Chloë

• 1. Elise
    2. Amber
    3. Caro

• Amber en Cato (of liever: Kato) zijn de enige 2 namen uit het lijstje die ik mooi vind.
  • 1. Elise
    2. Myra
    3. Zoë
  • Elise
    Cato (liever Kato)
    Esmée
  • Cleo! Met of zonder accent
  • Alix, Esmée, Amber. In die volgorde wink.gif
  • Dank voor de reactie's!
    Hoewel ikzelf ook grote fan ben van Amber valt die af want mijn man geraakt er niet van overtuigd.
    Elise was ook een twijfelgeval aangezien een nicht van mijn man zo heet.
    Dan blijven er dus niet zo veel over van jullie favorieten. bigsmile.gif
    Onze lijst is ondertussen korter (oef wink.gif ):
    Cléo
    Myra
    Cato (ik vind het echt mooier met C en dat schijnt ook de originele schrijfwijze te zijn aangezien het oorspronkelijk een Franse naam is)
    Zoë
    Chloë
    Iemand die hier nog een top 3 van wil maken? smile.gif
  • Op nummer 1 absoluut Cato (ook mét C vind ik)
  • Dank voor de reactie's!
    Hoewel ikzelf ook grote fan ben van Amber valt die af want mijn man geraakt er niet van overtuigd.
    Elise was ook een twijfelgeval aangezien een nicht van mijn man zo heet.
    Dan blijven er dus niet zo veel over van jullie favorieten. bigsmile.gif
    Onze lijst is ondertussen korter (oef wink.gif ):
    Cléo
    Myra
    Cato (ik vind het echt mooier met C en dat schijnt ook de originele schrijfwijze te zijn aangezien het oorspronkelijk een Franse naam is)
    Zoë
    Chloë
    Iemand die hier nog een top 3 van wil maken? smile.gifLynn @ Vandaag 10:06

Ik vind Cleo en Zoë, twee heel erg mooie namen. Ze komen niet zo vaak voor, zijn vrouwelijk en elegant. Voor mij een gedeelde eerste plaats.
    Ik ben het minst fan van Myra. Helemaal een persoonlijke mening (zeker niet om gemeen te doen ofzo). Maar ik vind het echt geen mooie naam. Ik zou ook zelf niet voor een naam met een 'y' kiezen. Maar zoals gezegd, dat is een persoonlijke mening.
    Cato is oké. Niet speciaal of uitgesproken wauw.
    Dus voor mij Chloë op de derde plaats.
  • Cato! De andere namen zijn niet mijn ding.
  • Cato en en Myra vind ik leuk!

Mijn moeder noemt Joëlle en die vind haar naam vreselijk. Ze komt van FR maar zegt nog altijd dat ze een mannennaam kreeg.
    Noëlle zou ik ook niet doen vanwege de associatie.
    Maar ik vind dat heel persoonlijk...
  • Ik moet je wat rekenig houden dat sommige mensen de naam niet goed gaan uitspreken. Ik weet niet waar je woont maar afh daarvan zal ZOë een heel andere naam worden. Zelf zou ik ook geen y in de naam van mijn kind gebruiken maar dat wil niet zeggen dat ik zulke namen niet mooi kan vinden.
  • Fan van Cleo. Persoonlijk zou ik geen accenten schrijven waar ze niet nodig zijn om uitspraak te verduidelijken. Cato/Kato vind ik gek genoeg een saaie naam (gezien de populariteit licht dat duidelijk aan mij) en ik zou ook niet snel een naam met y kiezen. Ik denk niet dat er namen op je lijstje staan waar mensen niet aan zouden wennen, veel succes met kiezen.
  • Voor mij persoonlijk allemaal heel gewone namen. Niets mis mee maar niets waaaaw tussen dus een top 3 maken is moeilijk.
    Van uw keuze zou ik voor cato gaan
  • Een top 3 zal niet meer lukken, want de enige overblijvende naam die ik mooi vind, is Cato. Een stem voor Cato dus smile.gif
  • Geen top 3 maar direct een favoriet Cato !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld