Korte, stoere Jongensnaam gezocht

• Korte, stoere Jongensnaam gezocht

Hallo, wij zijn op zoek naar een korte stoere jongensnaam passend bij de naam Bo (zus). We hadden zelf al volgende namen in gedachte:
    Sep, Seb, Sepp, Sebe of xam. Wat vinden jullie het mooiste? We houden niet van te veel voorkomende namen. Finn vinden we ook mooi maar horen we al te veel in omgeving. Andere suggesties zijn ook welkom.
    Alvast bedankt
  • Mats
    Cas
    Vic
    Eli
    Lex
    Otto
    Otis
    Mil
    Max
    Seth
    Nio
    Jack
    Ibe
  • Hier zou ons meisje een Sepp geweest zijn. Finn stond ook op het lijstje, maar geschrapt omwille van dezelfde reden als bij jullie.
    Xam vind ik persoonlijk maar niks. Hoe spreek je dat uit? Als 'Ksam'? Dat spreekt helemaal niet makkelijk uit naar mijn gevoel. En als je het als Sam uitspreekt, kan je het beter als Sam schrijven. wink.gif
    Lenn was hier trouwens ook nog een kanshebber. Maar dan vind ik de combinatie met Bo wat minder.
  • Xam zou dan uitgesproken worden als ksam maar de k dat de mensen het op den duur gewoon als Sam zouden uitspreken en dat vinden we dan weer te gewoon
  • Lox, Dex, Nio, Cas, Cis, Eli, ... en ga zo maar door.
    Niet mijn soort namen, maar misschien wel iets voor jullie?
  • Ik blijf nog altijd bij de namen uit ons lijstje, xam is dan de minste favoriet.
    Dan denk ik dat het gaat tussen sep, Seb, sepp: (over schrijfwijze twijfelen we nog) of Sebe.
    Wat denken jullie? Sebe mss iets te speciaal tov Bo
  • Wat denk je van stan? Xam is ook niet mijn ding maar dit is persoonlijk. Sebe en bo klinkt wel leuk volgens mij.
  • Ja stan is ook leuk maar vind ik ook een beetje te veel voorkomen in omgeving. Quinn vind ik ook wel leuk.
  • Xam en Sebe vind ik maar niets. Ik zou "Sepp" schrijven.
    Ik dacht nog aan Flynn - Jorre - Staf - Vince - Lou - Lomme - Jef - Josse

• Bedankt voor de reacties, ondertussen zijn we toevallig op de naam Tobe gevallen. Hoor je ook niet super veel en is wel leuk, moest er ook wel eerst even aan wennen. Maar nu vind ik hem wel mooi, Quin is ook wel mooi maar wordt blijkbaar ook vaak aan meisjes gegeven. Wat vinden jullie van Tobe? Niet te soft?
  • Ja hoor, Tobe is mooi! Heeft hier ook nog heel even op de lijst gestaan maar het werd hier Lasse en Mats voor onze jongens.
    Andere namen die wij nog hadden: Torre, Sverre, Sem, Iben, Ties
  • Hey,

In onze vriendenkring nog een Sem en een Sef, ook tof!

Groetjes, Lies
  • Ja lasse vind ik ook tof maar man vindt het niet super, en sem ook leuk maar ook heel populair aan het worden.
    Sam vind ik ook tof maar mss te gewoon en te veel voorkomend. Tot nu toe blijven we even bij Tobe denk ik.
  • Persoonlijk vind ik Tobe een hele zachte naam.
    Beetje als Kobe. Zachte jongensnaam.
    Tibe vind ik dan weer heel stoer.
    Maar dat is allemaal zo persoonlijk e.
  • Ik ken een combinatie van Bo (wel een jongen in dit geval) en Fré (ook jongen).
  • Tobe veel toffer dan de andere namen in jullie lijstje !
    BO en TOBE klinkt als een match made in heaven ! wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld