Jongensnamen

• Jongensnamen

Hallo iedereen,

wat vinden jullie van deze jongensnamen? Welke is favoriet en welke minder? We zoeken een "normale" naam, maar niet de meest populaire. Andere suggesties ook welkom!

- Floris
    - Alex / Lex / Alec
    - Robin
    - Vik (vinden we allebei heel mooi, maar wel erg populair, vooral dan geschreven als "Vic")
    - Maxim / Max
    - Charlie
    - Sepp
    - Lennon / Lenn
    - Scott
    - Oliver

• Uit julie lijstje, fan van; Floris, Max en Scott...

Volg vooral jullie gevoel en geniet!!

Veel succes!
  • Niet mooi: Floris - Lennon - Scott- Oliver - Robin - Charlie
    Neutraal: Alex - Lex - Alec - Lenn
    mooi: Maxim - Max - Sepp
    Favoriet: Vik

• Ik vind Floris en Alec het mooiste.

Maar als Vik er echt bovenuit steekt voor jullie allebei, zou ik zeker geen rekening houden met het feit dat die populair is.
    Wij kozen voor onze zoon ook een niet alledaagse maar toch 'normale' naam.
    Een jaar later werd die naam ineens heel populair en nu lopen er zo heel veel jongens rond...
    We zullen maar denken dat we goede smaak hebben, zeker? wink.gif
    Mijn zus koos voor haar dochter een heel speciale naam en toch zit ze heel toevallig in de klas met een meisje met precies die naam.
    Je weet dus maar nooit.
    Voor hetzelfde geld zit jullie Vikje als enige op school...
  • - Floris: niet mijn ding
    - Alex / Lex / Alec; ook niet mijn ding
    - Robin: ken enkel Robin's uit lagere sociale klassen, link dat daar dus zeer snel mee.. (Is niet slecht bedoeld, is gewoon toevallig zo rondom mij)
    - Vik (vinden we allebei heel mooi, maar wel erg populair, vooral dan geschreven als "Vic"): zijn er inderdaad al veel
    - Maxim / Max: Ok, Max het leukst
    - Charlie: leuker voor een meisje
    - Sepp: leuk
    - Lennon / Lenn: Lennon love.gif Ik vind veel namen met Lenn mooi: Lennon, Lennox, Lennart, Lennes, ...
    - Scott: Naah
    - Oliver: Top!
  • Leuk: Vik, Charlie, Oliver

Neutraal: Alex / Lex / Alec, Scott

Niet leuk: Floris, Robin, Maxim / Max, Sepp, Lennon / Lenn (Lenny vind ik dan wel weer leuk)
  • 1. Vik
    2. Floris
    3. Sepp
    4. Max

Robin is voor mij passé net als Maxim. De andere namen liggen mij niet zo, te min Vlaams.
  • Voor mij Sepp, Oliver of Floris. Collega van mij heeft een Florian, ook wel leuk! Of eventueel nog Lenn, Flynn?
  • Floris, Oliver of Vik(tor).
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld