Jongensnamen... moeilijk!

• Jongensnamen... moeilijk!

Hey allemaal,

Mijn vriend en ik verwachten rond 4 januari een zoon! Nu hadden we al heel veel meisjesnamen die we mooi vonden maar jongensnamen blijven toch wel erg moeilijk. Ik hoor graag jullie mening:D

Finn (was onze eerste keus maar het is zo'n populaire naam geworden dat we er waarschijnlijk toch maar van afzien)
    Quinn (als alternatief voor Finn, dezelfde klank en toch iets minder populair)
    Rune (Vinden we beide ook een erg mooie naam maar jammer dat het als unisex gebruikt wordt)
    Oskar (vind ik zelf ook wel erg leuk alleen VL nog niet helemaal haha)
    Cooper (totaal iets anders en veel mensen zullen alleen de auto associatie maken of het meer een hondennaam vinden maar vind hem zelf wel erg stoer.. makkelijk uit te spreken en internationaal. Staat in Australie, Nieuw-Zeeland en Schotland in de top 20)

Suggesties zijn ook altijd welkom:)
  • Wat dacht je van Flynn als alternatief voor Finn/Quinn? Finn op zich vind ik trouwens heel mooi, Quinn heeft hetzelfde probleem als Rune voor mij: eerder meisjesnaam...
    Cooper vind ik vreselijk, sorry, maar je vroeg naar meningen wink.gif
    Oscar ben ik al aan gewend omdat mijn dochter bij een jongetje met die naam in de klas zit!

Eventueel nog Owen, Sem, Iben?
  • Of Nolan? Niet super populair, maar wel mooi en internationaal uitspreekbaar!
  • Scout, Vinn, ... zijn namen die in me opkomen,als ik naar jouw namen kijk...

Volg jullie gevoel... en veel succes!!!
  • Finn/Flynn/Quinn zijn niet zo mijn ding... bij Quinn denk ik aan Harley Quinn...
    Rune is idd ook nogal meisjesachtig naar mijn idee.

Oskar vind ik wel leuk en Cooper vind ik heel tof! Dacht eerder aan Bradley Cooper dan aan de auto eerlijk gezegd.

Owen is een leuk alternatief? Of wat dacht je van namen als Roan, Odin?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld