jongensnaam Boris, kan dat nu?

• Hallo allemaal

Wij hebben een probleempje, over 6 weken verwachten we een kindje, en als jongensnaam hadden we Boris in gedachte.
    Maarja, door dat Idols (nederland) gewonnen is door Boris, lijkt die naam nu zo raar.
    Wat vinden jullie ervan? Gewoon doen of echt niet?

groetjes Nathalie ponder.gif
  • Hoi nathalie!

Als jullie het echt mooi vinden, zou ik zeggen gewoon doen! Maar IK zou het eerlijk gezegd NIET doen, omdat de kans groot is dat nu de ene Boris na de andere gaat geboren worden... En wij hebben liever dat ons kindje niet met nog 5 andere kindjes met dezelfde naam in de klas zit, bij wijze van spreken...
    Ik zou dat wel even afwegen! Of je het erg zou vinden dat er nog veel kindjes met die naam rondlopen binnen afzienbare tijd? Als je dat niet erg vindt en je vindt het nog steeds een hele mooie naam, dan moet je het gewoon doen!!

succes met je beslissing en niet te vergeten, met je bevalling!!

groetjes
    ano
  • hoi nathali

als je de naam mooi vind moet je het doen ,maar de kans zit er inderdaad in dat veel geborene boris gaat heten.je kunt er ook moris van makenlijkt het toch nog op boris/ sucses met je bevalling thumbup.gif
  • Hallo Nathalie.

Word het jullie kind, of wordt het de kind van de omgeving?
    Antwoord:Van jullie.

Dus vinden jullie de naam mooi, gewoon doen.

Groetjes Wilma.

(maar het is wel waar wat de rest zegt, als je niet wilt
    dat de naam veel voor komt, tja dan heb je denk ik wel
    een probleem)
  • Inderdaad nu met dat gedoe rond Idols, heb je wel kans dat er straks meerdere kinderen Boris heten!!
    Maar als je echt je zinnen hebt gezet op deze naam, dan vind ik dat je dat gewoon moet doen. Je bent er nu al zo aan gewend!!

Succes met je beslissing!!
  • Hoi

Gewoon doen hoor!
    Over een tijdje is iedereen dat idols al lang vergeten, en jullie zoon heeft dan nog steeds zo’n mooie naam!
    En dat toevallig een of andere zanger ook zo heet maakt toch niet uit.
    Als je een meisje krijgt en je vind Ilse een leuke naam denkt toch ook niemand aan Ilse de Lange!

Ha, onze dochter heet Ilse!

Groetjes van Diana
  • Gewoon doen!!! Als je de naam mooi vind moet je hem gewoon nemen. Het feit dat er verschillende kindjes zo gaan noemen kan je met elke naam voorhebben.
    Je vind die naam toch de mooiste anders zou je hem niet gekozen hebben. Als je nu snel een andere naam moet kiezen is die vast niet zo mooi.
    Ga ervoor en noem je zoontje Boris. Je had die naam toch al voor de Idols.
    Succes met je bevalling en een pracht van een "Boris" gewenst bigsmile.gif
    Liesbeth
  • Wel ja, gewoon doen.
    Ik geloof echt niet dat er nu inneens heel veel Borissen gaan komen hoor.
    Ik heb sinds vorig jaar nog geen Jamail in de krant zien staan. (Idol vorig jaar in nederland)
    Wij hadden Boris ook op ons lijstje staan, maar we hebben een dochter gekregen, Isa!

groeten van Anne smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld