Jongensnaam bij Oscar en Miller

• Jongensnaam bij Oscar en Miller

Hoi,

Wij krijgen een derde zoontje...
    De twee oudsten heten Oscar en Miller..;

Voor een 3de vinden we Fitz of Phil leuk, want vinden jullie?

Andere suggesties ook erg welkom!
  • Veel mensen gaan bij Fitz waarschijnlijk als eerste reactie hebben: ben je de R niet vergeten? (Fritz)
    Maar eigenlijk vind ik die naam wel tof klinken!
    Phil is ook leuk, Fitz is wel pak moderner dan Phil.

Mijn stem gaat naar Fitz bigsmile.gif
  • Phil! Kort en krachtig.
    Fitz vind ik zelf persoonlijk geen naam. Mijn autocorrect op gsm maakte er ook al Fritz van. Daarbij komt dat ik het als Fiets uitspreekt want ik m'n zoontje niet zou aandoen.

Succes en proficiat!!
  • Ik vind Fitz dan wel weer leuk. En heb absoluut niet dat ik het anders uitspreek dan dat er staat. En mis de r ook niet. Fitz is Fitz en ik vind em veel leuker dan Phil.
  • Ik ben van geen van beide namen die je voorstelt fan (nochtans vind ik de namen van de broertjes heel mooi). Maar Fitz vind ik dus echt geen naam. Dan zou ik toch voor Phil gaan.
    Nog enkele suggesties: Lex - Seth - Lev - Gus - Jack
  • Ik ben geen fan, sorry.
    Wat ik er wel bij vind passen: Finn, Dean, Owen

• Dank je wel voor jullie eerlijke reacties!

Ik vind veel namen van de suggesties ook leuk maar vele zijn al bezet bij vrienden en famile;
    Jack, Gus, Lex, Finn,Lewis, Seth..

Aan het idee dat Fitz als Fiets zou worden uitgesproken had ik nog niet gedacht...mmm...zo moeilijk, nog maar eens een jongensnaam zoeken.

Wat vinden jullie van Jones..of te ver gezocht?
  • Ik vind Fitz wel een leuke naam! Ik had helemaal nog niet gedacht aan 'fiets'.
    Phil hoor ik zelf wel liever. Is een wat oudere naam. Maar past wel goed bij de broertjes.
    Hoe zouden jullie de naam 'Jones' uitspreken? Of z'n Engels zoals de achternaam Jones? Of op een andere wijze?
  • Zowel Fitz als Phil zijn leuk! Je kan niet verkeerd kiezen
  • En wat vind je van Flynn? Is wat specialer, toch nog in de stijl van Finn, Fitz, Phil..
  • Fitz is een naam waar ikzelf snel zou aan kunnen wennen.
    Fitz uitspreken als fiets dat zou mijn man idd ook doen maar ik dan weer helemaal niet
  • Flynn is ook wel leuk idd maar denk dat mijn vriend dag niet gaat willen owv de y er in... ga het eens voorleggen.

Jones zou op zijn Engels worden uitgesproken ...
    (James vonden we ook leuk maar er was al eens een kat James ..)
  • Flinn dan bigsmile.gif Of Flint
  • Ik vind Phil het mooiste klinken.
    Clint vind ik er ook wel mooi bij passen: Oscar, Miller en Clint.
    Of Oscar, Miller en Jake.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld