Hmhmhm...

• Hmhmhm...

Wie spuit er even mee verse ideetjes: Titus vinden we mooi, maar horen we hier in de straat al een beetje te vaak. Misschien gek om wat te veel gelijknamige buurkindjes te hebben. Titus, Linus, Rufus, Remus, Cyrus/Sirus... Sommige namen lijken ons tof, bij andere hebben we toch wat twijfel. En eigenlijk... mag het ook iets helemaal anders zijn. Heeft er iemand wat verfrissende, vrolijke, karatervolle namen in petto?

Ook Scandinavische namen vinden we vaak leuk klinken (bv. Lasse). Lias valt uit de boot wegens neefje "Elias". Oh ja, en Izar vingen we ook ergens op en vinden we zeker ook een kanshebber, maar -zoals gezegd- help, help, help... (gelukkig nog even tijd, maar toch... wink.gif).

Dankjulliewel!
  • Niet helemaal mijn straatje. Maar een vriendin heeft een Kastor. Mss ook iets voor jullie? En overplaatst hoorde ik Marnix.
    Vind beide namen in ieder geval erg karaktervol, maar kan de bal natuurlijk ook helemaal mis slaan bigsmile.gif
  • Oh ja, en nog een toevoeging: ik ken ook een Tias! Kan misschien wel in combinatie met neefje Elias?
  • Mijn neefje heet Titus. Zijn broertjes Zeno en Marius. Misschien kan dat inspiratie bieden?
    Zelf hebben we een Lasse smile.gif en een Mats. Op onze lijst stonden ook nog: Ebbe, Ties, Sverre, Sem, Torre
  • En dankzij de post hierboven denk ik ook nog aan andere kindjes uit de omgeving: Matse, Ibbe en Jits.
  • Menno, Otis
  • Boris, Mirco, Zias, Renzo, Stienus, Julius, Maurits
    Joppe, Stig, Anders, Pelle, Sieg
  • Wat denk je van Otto?
  • Van wat hier al gezegd werd ben ik fan van:
    Mats, Torre, Sem, Jits (al vind ik dat leuker voor een meisje), Otis, Maurits, Joppe, Stig, Sieg, Pelle

Zelf voeg ik er nog wat aan toe:

Pepijn
    Sietse
    Runar
    Jelte
    Ide
  • Marius, Marcus, Magnus, Maurits, ...

Of in de stijl van Elias/Tias denk ik nog aan Tobias?

Pepijn is hierboven genoemd, vind ik niet dezelfde stijl... maar wat een prachtige naam toch! love.gif

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld