Help! vindt geen naam

• Hoi iedereen,
    Ik heb een vraagje, halverwege augustus moet ik bevallen van mijn tweede kindje. Maar mijn man en ik geraken maar niet overeen over een naam. Ons eerste kindje is een zoontje en die heet Gianni, maar wij zoeken nu naar een mooie naam voor het tweede, een jongensnaam hebben we al gevonden maar nu zoeken we nog naar een meisjesnaam en daar geraken we niet eens.
    Kan iemand mij helpen want ik zou zo graag eens eindelijk willen beslissen welke naam we zullen nemen?
    Zijn er nog vrouwtjes die moeten bevallen in augustus?
    Alvast aan iedereen die moet bevallen veel succes en hopelijk kunnen jullie mij helpen.
    Groetjes
  • Hey Sylvie,

misschien kan je best je oproep plaatsen onder het onderwerp "babynamen". (iets naar onder) Ik denk dat er dan meer mensen gaan reageren. Ik heb niet dezelfde smaak dan jullie, vrees ik. Ik hoor persoonlijk graag Vlaamse namen.

Groetjes,
    Inge
  • een naam die wel bij gianni past, is misschien chiara (spreek uit; ki-jara)... veel succes verder nog met je zwangerschap!
  • Hoi Sylvie,

Dit klinkt me zeer bekend in de oren astonished.gif . Net als u moet ik ook in augustus bevallen van ons tweede kindje. We hebben een lijstje gemaakt en daar blijft het bij. Ik moet wel eerlijk bekennen ik zou graag hebben dat er een knoop wordt doorgehakt. horror.gif En ook ik kan je niet helpen met een naamkeuze want ook wij vallen voor Vlaamse en Nederlandstalige namen.

Succes nog in de naamkeuze thumbup.gif

groetjes Ilse
  • naomi demi bigsmile.gif
  • fleur sanne vivianna naomi enz en zzou gewoon ff kiken bij de baby namen thumbup.gif
  • Angela, Birgit, Cindy, Danielle, Elke, Fleur, Gina, Iris,
    Jaimy, Karen, Linde, Melanie, Melissa, Marith, Noa, Renate,
    Suzanne, Tamara, Vivian, Wendie, Yvette

Ik typ zo maar wat in me opkomt maar je zou inderdaad eens bij de babynamen moeten snuffelen.

Ik vind jongensnamen juist moeilijk. Ik was blij dat het een meisje was want een jongensnaam hadden we nog niet echt gevonden.

Succes

Roos <3
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld