Help! Dringend...

• Nog ??n keertje dan, het wordt hoog tijd dat we definitief beslissen...wat is mooier voor een meisje, Robin of Robine??? En klopt het naar jullie gevoel dat je Robin uitspreekt met klemtoon op de o en Robine met klemtoon op de i??? Ik weet het, lijkt beetje muggenzifterij, maar op dit moment is het voor ons echt belangrijk.

thnx en greeeetz!

***Kaatje
  • Hallo ik zou Robine kiezen, omdat het dan meer op een meisjesnaam lijkt, maar ja dat is mijn gedacht natuurlijk he. content.gif

Groetjes
    en ik hoop dat jullie er snel uitgeraken! wink.gif
  • Ik zou Robin kiezen, bij Robine lees ik inderdaad de klemtoon op de i en dat klint wat tutterig vind ik. Robin is dan veeel mooier.
    Veel succes met je keuze/kindje! thumbup.gif
  • Hoi,
    -Robin hoor je vaker dan Robine.
    -wat klinkt mooier bij jullie achternaam?
    -Persoonlijk vind ik Robine leuker, maar wat jullie zelf vinden is belangrijker.

Succes met je keuze!!
    Leanne
  • Mijn schoonzuster haar dochtertje heet Robin. In het begin vond ik het nogal raar. Maar nu vind ik het veel mooier dan Robine.

Ik zou dus ook voor Robin zonder e kiezen.

Veel succes!!

Groetjes

Fieke bigsmile.gif
  • Ik zou ook voor Robin kiezen hoor. Vind ik een mooie naam. Bij Robine ligt de nadruk inderdaad op de i en dat vind ik minder mooi. Het is maar 1 lettertje verschil en toch helemaal anders. Veel succes.
  • Hallo,

Ik persoonlijk vind Robine mooier, dan lijkt het veel meer op een meisjesnaam. Robin kan verward worden met een jongensnaam (bijvoorbeeld op school).

Laat iets weten als je een keuze gemaakt hebt h?.

Succes nog!

Kelly
  • Heykes,

Als ik zou moeten kiezen tussen Robine en Robin dan zou ik gaan voor Robine. Robin vindt ik persoonlijk meer een jongens naam. Maar het is jouw keuze.

Veel succes nog!

Groettekes Ellentje.xxx thumbup.gif

kinderen:
    - Femke,geboren op 10/03/03 - 3.840gr - 50,5cm - 35cm hoofdomtrek
  • Hoi,

Robine!!
    Klinkt vrouwelijk, maar ook wel stoer. En is net wat apparter dan Robin.
    Ik vind dus dat die i-klank het net mooier maakt.

Ben wel benieuwd naar jullie keus!

groetjes, Babsi.
  • Ik zou ook voor Robine kiezen. Klopt het dat je bij Robine eigenlijk "Robien" zegt en bij Robin "Robin"? Of is dat het onderscheid tussen de naam voor een jongen/meisje?

Ik vind dus Robine meer als meisjesnaam klinken. Maar is natuurlijk volledig jullie keuze!!

Succes!
    Bieke 2
  • Ik vind Robin het mooist thumbup.gif Robine vind ik minder mooi, vanwege klemtoon op de i upset.gif . Robin voor een meisje klinkt wel heel stoer!
    goofy.gif ,maar ik vind het mooi en speciaal! thumbup.gif
    Laat je het weten?
  • Bedankt voor alle reacties!!! De meningen zijn inderdaad nogal verdeeld h?... op dit moment lijkt Robine de voorkeur te krijgen omdat sommige mensen in onze familie duitstalig zijn en voor hen is het wel makkelijker zo. Je krijgt dan Robiene als uitspraak en da’s wel ok vind ik. Wij zullen rObine zeggen, misschien zetten we wel een accentje op de o wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld