Flo & ..

• Lux, Mint, Lus zijn voor mij een beetje te speciaal.
    Flo is ook speciaal maar wel een mooie naam.

Kaat en Tess vind ik al beter.
    Maar minder waaaw dan Flo natuurlijk
  • Ik vind Mint of Kaat mooier dan Lus en Tess...
    Lichte voorkeur voor Mint omdat Flo ook specialer is. (Maar niet té speciaal)
    Eef, Sare of Saar vind ik ook wel mooi, maar misschien kan je je beter bij je eerste keuzes houden?
    Een stem voor Mint, dus.
    Speciaal maar niet raar, past goed bij Flo en de mensen zullen er snel aan wennen.
  • Mint is niet mijn ding.
    Lus vind ik wel leuk. Of Lis of Luz?
  • Ik vind Mint geen naam. 't Ligt misschien aan mij maar je vraagt ook naar andere meningen wink.gif
    Tess vind ik leuk bij Flo maar misschien iets te gewoon. Ik ken ook een Ness , misschien is dat nog iets?
    Kaat is écht niet mijn ding.
    wat vind je van Ava of Ada?
  • Bedankt voor de reacties! Hoe eerlijker de mening, des te meer ik ze apprecieer.
    Wat de namen betreft; Ada of Ava zijn niet echt mijn smaak. Lis is een buurmeisje dat vorige week geboren is en Luz geeft mij helaas ook de link naar luis.
    Ik ga vanavond Mart(h) eens voorstellen. Eerder stelde iemand ook Maxe voor; en WAUW - vind ik eigenlijk het een geweldige naam - maar man vindt het nogal vreemd. Ook op website K&G wordt hij in de afgelopen jaren niet teruggevonden. Zo een vreemde naam is dat nu toch niet? bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld