Eerste kindje wordt een zoon. Wat vinden jullie van...

• Eerste kindje wordt een zoon. Wat vinden jullie van...

Marius?

We hebben serieus wat compromissen moeten sluiten (uitspreekbaar in FR en NL omwille van onze familienamen, liefst ook in andere talen).
    Ben eens benieuwd naar de meningen er over!
  • Persoonlijk vind ik deze naam super leuk! Stoer en toch iets lief, niet te lang, je kan het moeilijk afkorten. En het klinkt duits dat is helemaal leuk smile.gif Moest mijn vriend fan zijn stond hij hier op nummer 1. doen!
  • Ook ik vind de naam heel erg mooi! smile.gif
  • Ook in vind dit een mooie naam. Lief en stoer tegelijk, makkelijk uitspreekbaar... doen!
  • Had ik een zoontje gehad was het wellicht een Marius geweest. (Wij hebben een schat van een dochtertje en er komt geen kindje meer bij)
    Prachtige naam, tijdloos, lief en toch stoer. Niet twijfelen, gewoon doen!
  • Toffe leuke originele stoere naam! Zeker doen!
  • Ik groeide samen op met ne Marius ... doen ... het is een naam die voor alle leeftijden gaat !
  • Mooi!
  • Cartier kærlighed armbånd

Cartier kærlighed armbånd US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen No
  • Replica Hublot King Power horloges serie 701.OX.0180.RX - €250.59 : Hublot Horloges, bestreplicahublot.co

Replica Hublot King Power horloges serie 701.OX.0180.RX - €250.59 : Hublot Horloges, bestrepli
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld