babynaam kiezen

• babynaam kiezen

Hallo iedereen,

We hebben 2 namen uitgekozen maar kunnen niet kiezen de welke. Welke vinden jullie de tofst en mooiste.
    Yenzo of Victor we hebben al een zoon die Arthur noemt.

Alvast bedankt voor jullie reacties.... smile.gif hug.gif
  • Sowieso 100% voorstander voor Victor. En als ik de naam van je andere zoontje zie: 300% zeker Victor
  • Absoluut Victor, helemaal in de stijl van Arthur en allebei top namen! Yenzo is niet zo mijn ding en een heel ander genre..
  • Bij Arthur zeker Victor
  • Zonder twijfel Arthur en Viktor.
    Yenzo is een totaal andere stijl
  • Sowieso Victor! Yenzo vind ik absoluut niet mooi, maar los daarvan, past het ook in de verste verte niet bij Arthur.
  • Zonder twijfel Victor.
    Zoals de anderen ook al zeggen, Yenzo is ten eerste niet mooi en past ten tweede qua stijl helemaal niet bij Arthur.
    Arthur is een klassieke, stijlvolle naam en Yenzo... niet. Ik zal maar wijselijk niet schrijven waarmee ik die naam associeer wink.gif
  • Arthur en Victor past heel mooi samen.
    Yenzo is inderdaad een andere stijl en past voor mij niet bij Arthur.

Wel opvallend dat jullie tussen twee totaal andere namen twijfelen, meestal zijn het wat namen in dezelfde stijl. happy.gif
    Hoe zijn jullie bij Yenzo gekomen? Ergens een film/programma/... waarin een leuke Yenzo de show steelt?
  • Bedankt allemaal๐Ÿ˜ nu geen twijfels meer. Het is een/zal een Victor zijn ๐Ÿ˜‡๐Ÿ˜
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld