Amerikaanse/Belgische naam

• Amerikaanse/Belgische naam

Mijn man is Amerikaan en ikzelf Belgische. Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje. Het geslacht willen we niet weten, dus dat wordt nog een verrassing! We zoeken namen die in het engels goed uit te spreken zijn maar ook niet vreemd klinken hier in Belgie (we wonen in Belgie). Mijn man is erg voor typische namen zoals Jordan, Hailey etc maar ik vind die echt niet mooi! Hebben jullie tips? Namen zoals Lucas, Ellis hoor ik graag.
  • Ik probeer al eens:
    baby.gif Lou - June - Charlotte - Florence - Lily - Rose - Ella - Juliette - Olivia
    baby2.gif Otis - Casper - Brent - Felix - Oscar - Thomas - Jeff - Lenn - Finn
  • baby2.gif Jack, Scout, Max, Dax, Scott, Aaron, Mack, Nolan, Eli, Milo, Felix,...
    baby.gif Maia, Olivia, Ava, Rose, Liv, May, Poppy, Maya, Jade

Veel succes
    Aangepast door Mienisback op 22/09/2019 14:05
  • Hier rekening moeten houden met nl-engels en frans en op ZoĆ© gekomen.

Enkele van hierboven die ik leuk vind (zelf Engelstalig)
    Liv-Olivia-Ella en Oscar-Finn-Jack

Andere die ik zelf leuk vond in mijn lijstje:
    Alex-Alec-Flinn-Liam en Amelia-Tess
  • Owen voor een jongen.
    Jack voor een jongen
    Liv voor een meisje
    Margot voor een meisje
    Zigi voor een meisje
  • Ava vind ik supertof, al spreek je die natuurlijk wat anders uit in Nederlands en Engels. Misschien June, Ella, Emma, Lia, Millie, Alisa,...
    Voor een jongen vind ik Owen wel mooi, of misschien Josh, Jack, Nolan, Dean, Finn of Flynn?
  • Bruce, Jack, James, Oliver
    Emily, Ella, Jane, Lucy
  • Sophia love.gif

Groetjes, Lies
  • Meisje: Hannah, Jannah, Sofie, Megan, Nora, Sarah, Alice, May.
    Jongen: Simon, Ilay, Adam, Ben, Ian, Sam, Isaac, Jacob.
  • Kies een naam die in beide talen hetzelfde wordt uitgesproken.
    Ik zie hier Simon verschijnen (heb zelf een simon), maar in het Nl heeft dit een heel andere betekenis voor een Engelstalig persoon.
  • Ellis vind ik alvast een hele toffe naam!
    Verder: Ella, Ellie, Noa, Hanna(h), Anna, Charlotte, Robin, Lily, Tess, Liv, Quinn, ...

Voor jongens denk ik aan Finn, Jack, Lewis, Vince, Liam, Lenn, Vinn, Ayden, ...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld