2 * 2

• Toch nog maar es jullie raad gevraagd, we hebben nog steeds 2 * 2 namen waartussen het echt moeilijk kiezen is:

Meisje: Robin of Ymke

Jongen: Juno (Yuno) of Finn

Uiteindelijk moeten we toch zelf beslissen natuurlijk, maar ’t is leuk om op voorhand al een paar meningen te horen...

Alvast bedankt!!!
  • ik zou kiezen voor een meisje ymke en voor de jongen yuno.
    robin komt naar mijn mening dan teveel voor en finn vindt ik iets minder leuk klinken.
    maar wie ben ik.
    heel veel sterkte ermee.
    groetjes willemien smile.gif
  • ik weet niet of je het heb gelezen maar imke betekent in geluk geboren wat ook wel wat heeft
    bij jou schiet het wel op he ik ben nu 20 weken ook van een jonge en een meisje had jij geen last van pijn bij je navel
  • hallo een advies laat ze niet allebei met een griekse y beginnen, kom je ook niet in de war qua beginletter tydens schoolperioden en artsen bezoekjes..enz enz.. ,,imke,, is appart vind ik en ,,hetzer,, hoor je ook byna niet!!!!
    groetjes babs............ astonished.gif astonished.gif
  • Hallo,

Voor een meisje vind ik Robyn heel leuk! Voor een volgende dochter, zou dat mee in running gaan! Ymke vind ik niet zo’n mooie naam!
    Voor een jongen vind ik beide namen wel leuk, maar Finn krijgt mijn voorkeur... dat is niet alledaags en klinkt een beetje stoer!!!

Mijn dochtertje heet Skye, dus we hebben ook naar een aparte naam gezocht...
    Laat je ons weten wat het geworden is??
    Groetjes,
    El. en Skye
  • Mijn voorkeur: meisje ---Ymke en jongen ---Yuno.

Echt toffe namen
  • Nog es bedankt voor de toffe reacties!!! We twijfelen nog steeds hoor: Juno is een beetje naar de achtergrond verschoven. Mijn voorkeur gaat nu uit naar Finn, maar we vinden ’Mano’ dan ook weer een toffe naam. Nog meer twijfels dus. Robin of Robyn of Ymke, ook daar blijven we twijfelen...ik heb besloten de namen efkes te laten ’sudderen’, ook al omdat ik ’t idee heb dat ik ons kindje eerst in m’n armen zou willen houden om ’aan te voelen’ of de naam echt wel past. Zijn er nog mensen die het zo doen of is dat gek???
    Veel groetjes!!!
  • Ps, ik vind Skye ook een superoriginele naam! Heel mooi...
  • Hallo M.

Skye een originele naam? Dank u!! Vonden wij ook! bigsmile.gif

En wat de namen betreft...ik ken nog mensen die op de bevallingstafel ineens van gedachten veranderden. Dat is dus inderdaad geen slecht idee! Maar ik zou zeker al wat namen in ’t achterhoofd houden!
    Ik ga Finn trouwens eens voorstellen aan mijn vriend! Voor ’t volgende, h?! Al heb ik het gevoel dat ons volgende ook een flinke dochter zal worden! (En ik ben nog niet eens zwanger! wink.gif )

Groetjes,
    El.
  • Hallo,

Wij hebben dat ook altijd met die namen.
    Op het laatste moment wordt het vaak ook eentje die we niet hadden gekozen en later wel beide leuk vonden.

Kai was eigenlijk kyle (maar je struikelde zo over die l)en daarom hebben we toen we de naam kai hoorde meteen besloten dat het die naam zou worden.

Jade zou eigenlijk alyssa worden, maar dat vonden we op het laatst wat erg lang (in combinatie met de kai en amber) en toen hebben we voor nog een steen gekozen (bij amber werd het dus jade)

Bij Ronin heb ik lang moeten twijfelen (titel van een film en een oosterse betekenis), maar de naam past absoluut bij hem, en tegenwoordig valt hij niet zo erg op tussen de rowan?s en de robin?s. wink.gif

Maar nu hebben wij ook een probleem om een nieuwe naam te vinden.Maar we komen er wel uit.

Glenn is trouwens ook wel leuk en hoor je nog niet zoveel!

groetjes Bianca
  • Hoi, misschien een beetje laat, maar ik had vroeger een meisje in de klas dat Juno heette!
    Hele leuke meid en vond het ook altijd een leuke naam.

succes, lea.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld