Welke papfles zuigt makkelijk?

• Welke papfles zuigt makkelijk?

Hallo, wij zijn met ons 5 dagen oude kleintje thuis. In het ziekenhuis dronk hij vlot en flink zijn flesjes. Dit zijn wegwerpflesjes heel basic met 3 standen. Hij dronk mooi op stand 2 en de fles had 2 gaatjes. Nu zijn we thuis en van de avent flessen (die van grote zus waren) kan hij amper/niet drinken. Hadden speentjes met 1 gaatje maar hij moet zoveel moeite doen dat er na een tijdje amper 10ml uit is. We denken dat hij bij de avent flessen te hard moet zuigen😂. Hadden al een gaatje bijgeprikt maar dit helpt niets. Iemand advies welke fles?
  • Hallo,

Wij hadden thuis adventflesjes. Ons zoontje van 3 dagen oud kreeg er niks uit sad.gif dag nadien flesje van merk MAM (blauwe of roze: anti-koliek) genomen op aanraden van de verkoopster. En Was een wereld van verschil, gaat vlot (Is nu 4 maand).
    Onze vroedvrouw zei wel dat je die flesjes van het ziekenhuis online kan bestellen. Maar ze wist niet waar. Misschien eens navragen in het ziekenhuis.

Veel succes !
  • Hier de flessen van suavinex met de rubberen( latex) variabele spenen.Heel soepel om aan te zuigen en geen krampjes.
    Had ik deze eerder ontdekt.....had ik deze vroeger ook gebruikt.
    Ons meisje is een droom,eten,slapen enz😊
  • Hebben de latex speentjes van Chico gekocht, deze passen blijkbaar op de flessen van avent die we hebben. En idd zou de latex soepeler en makkelijker zijn voor hun om te zuigen. Nu hij drinkt goed hiervan en kan ze mooi leeg drinken, maar bijkomend probleem is dat hij de speentjes zo aanzuigt dat deze “inzakken” zeg maar. Ik moet dan even stoppen, de fles opnieuw wat los draaien zodat er lucht vrijkomt en het speentje terug omhoog springt. Iemand advies? Hebben al de variabele speentjes genomen en deze drinkt hij op stand 3. Zou hij ze dan toch te hard aanzuigen?
  • Probeer eens dokter brown. Totaal geen problemen met lucht inslikken, speentjes die dichtvouwen of het te zwaar drinkt. Ik ben er zeer over te spreken. Hier krijgt duts borst en fles dus die combinatie gaat ook super.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld