opvolgmelk vs groeimelk

• opvolgmelk vs groeimelk

onze dochter is vorige week 1 jaar geworden.
    Nu vroeg ik mij af of opvolgmelk en groeimelk hetzelfde zijn? Ze krijgt nutrilion 3 momenteel. De kinderarts zei dat ik ook de melk 1+ mocht geven die al zo klaar gemaakt is een kartonnen brik. Maar is die groeimelk even voedzaam als de opvolgmelk? Ze eet namelijk niet zoveel groentepap of fruitpap dus geeft ze zeker nog haar melk nodig.

wave.gif
  • Ik ben tot aan 2j nan 3 blijven geven. Die melk in die brikken vond ik te onhandig in gebruik. Die mag bv. niet te lang open staan en misschien ben ik daar wat te strikt in geweest, maar er werd dus veel melk weg gegoten.
    Daarna overgeschakeld naar gewone, volle melk. Eerst helft nan en helft gewone melk, daarna gewone melk met een lepeltje nan en dan gewone melk (zodat ze de nieuwe smaak gewoon konden worden).
  • Ik ga verder de poedervorm blijven geven. Heb eens zo een brik gekocht en tis redelijk zoet en een gekke smaak... mijn mini vond het ook niet zo lekker
  • Hier kregen ze vanaf 1 jaar gewone koemelk. Met 1 aten ze met de pot mee. Alleen savonds voor slapen gaan nog wat warme koemelk.. Heb nooit opvolgmelk of groeimelk gegeven.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld