omneo van bij de geboorte geven mag dit?

• hoi
    mijn eerste baby heeft na een aantal maanden sukkelen met andere voedingen uiteindelijk omneo gekregen en hup weg krampjes en weg huilen, nu weet ik dat ze in de kliniek of wel nutrilon geven of wel nan maar zou ik niet zelf mogen kiezen en beslissen of ik direct omneo aan mijn baby mag geven ,dat bespaart toch een hele boel ongemakken voor de baby?

gr

Ilse

content.gif
  • Hallo!
    Ikweet niet waar jij woont maar bij ons mag je gewoon zelf kiezen wat voor voeding je geeft aan je kindje.
    Omneo is een voeding die het dichts bij moedermelk in de buurt komt, zelfs nog dichterbij als Nutrilon of Frisolac.
    Ik zou zelf ook voor omneo gebruiken!!
    Vraag het even na, zou ik zeggen en kies wat jij wil!!
    Succes!
  • hoi

zelf geef ik nan ha1 maar mijn zoontje geeft ook nog steeds zijn voeding over hij is nu bijna 3maanden en hij is ook vaak huilerig!

die omneo helpt het tegen krampjes?

groetjes
  • Hallo,
    Toen mijn dochter geboren werd gaf ik haar borstvoeding. Maar omdat ik haar ook graag uit de fles wilde laten drinken om hier ook aan te wennen , hebben ze me zelfs meteen omneo aangeraden, omdat ze erg last had van krampjes. En ik denk ook als je babytje goed reageert op deze voeding dan geef je dat toch. En helemaal als je er zelf een goed gevoel bij hebt.

Gr. Birke thumbup.gif
  • Hoi,

Mijn zoontje spuugde vanaf zijn geboorte al veel.
    Ook kreeg hij last van krampjes.
    Nachten zat ik met hem op, omdat hij maar bleef huilen.
    Tot ik na 4 weken overstapte op de omneo.
    Zowel het spugen als de krampjes gingen weg en hij sliep meteen de hele nacht door.
    Hij is nu alweer 4 maanden en het gaat uitstekend.
    Ik zou dus aanraden om meteen met de omneo te beginnen.

groetjes,
    Brenda
  • Hoikes,

Mijn dochter die krijgt ook Omneo. In het begin had zij een andere voeding en had zij voortdurend last van krampjes. Met omneo was dit ineens opgelost.

Ik zou er voor kiezen om bij mijn tweede kindje direct na de geboorte te starten met Omneo. Ik ben daar heel content van. thumbup.gif

Trouwens de voeding van je kindje mag je normaal zelf kiezen in het ziekenhuis. smile.gif

Vele groetjes tamara en laura <3
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld