Nutramigen Puramino

• Nutramigen Puramino

Hallo, onze tweeling zoontjes zijn nu bijna elf weken oud en sinds gisteren zijn we wegens KMA moeten overschakelen naar Nutramigen Puramino (de vroege Nutramigen AA). Nu is het zo dat zij de meerderheid van hun flessen weigeren en dat ze eigenlijk nog meer wenen en onrustig zijn dan bvb eergisteren. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet dat je een nieuwe pap wat tijd moet geven maar het is de eerste keer dat ze zoveel hun fles weigeren en begin me nu toch wel wat zorgen te maken....
  • Nutramigen smaakt niet lekker. Hier kreeg onze middelste die namelijk ook. Ze moeten echt aan de smaak wennen en dat kan lang duren. Heel lang. Je kindjes moeten natuurlijk wel genoeg voeding binnen krijgen. Anders eens overleggen met de ka wat die er van vind?
  • Ons dochter heeft deze melk ook gedronken. Op aanraden van de KA mochten wij enkele druppels vloeibare zoetstof toevoegen.. Na 1 dag begin je dan af te bouwen en na dag 4 dronk ze dit zonder. Kon Absoluut geen kwaad zei hij. Ze moeten gewoon wennen aan de smaak.

mvg
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld