NAN Complete Comfort

• Nutrilon Omneo naar Nan cc

Hallo allen
    Mijn dochtertje van 3 maanden krijgt reeds een 3-tal weken Nutrilon Omneo precies voor krampen en moeilijke stoelgang, maar ik heb de indruk dat dit niet werkt. Ze blijft last hebben van krampen en moeilijke stoelgang. Ik geef nu dagelijks 'Lactulose' om stoelgang te bevorderen en ze heeft om de 3 dagen 1 kakapamper.
    Ik vind het frappant idd te lezen dat de consistentie zou veranderd zijn sinds de fabriek afbrandde, ik heb van een vriendin precies hetzelfde gehoord. Ik twijfel daarom om over te schakelen naar Nan cc.Heeft iemand hier nog ervaring mee??

bedankt!
  • Ontlasting

Hoi allemaal,

Hier goede ervaring met de comfort.
    Gestart op aanraden van de kinderarts bij vermoeden van lichte vorm van verborgen reflux.
    Zoontje is 2 maanden en krijgt nu sinds 6 dagen deze pap.
    Minder last van onrust en grimassen als hij ligt (hoofdeinde staat wel hoger en we houden hem na de pap en voldoende boertjes laten altijd nog een poosje rechtop).
    Wel inderdaad heel erg stinkende scheetjes en groene vrij platte ontlasting maar minder last als voordien bij het kaka doen.
    Buiten de vieze pamper per dag en de nodige scheetjes dus een positief verhaal.
    Daarvoor kreeg hij de gewone opti pro in combinatie met gaviscon baby en deze kunnen we nu weglaten ook.

Nog veel succes met jullie kleintjes gewenst!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld