Enorme krampen, krijsende baby HELP

• Enorme krampen, krijsende baby HELP

Dochter is nu 16 dagen oud en krijgt vanaf haar geboorte de nutrilon HA
    Sinds enkele dagen zijn de krampen wel heel erg geworden. Iedere fles drinkt ze in 2 stukken leeg. Het tweede deel gaat vaak/altijd gecombineerd met huilen, protjes en trekken met haar beentjes.
    Sommige voedingen vallen goed mee en de krampjes zijn er wel, maar zijn niet zo super pijnlijk. Maar het komt nu meer en meer voor dat ze meerdere malen per dag echt krijsmomenten heeft.
    Ze weet zich dan geen houding aan te nemen, is knal rood van het krijsen en houdt haar adem veel te lang in naar mijn zin. Ze trekt veel met haar beentjes en laat voortdurend protjes. Is bijna niet te troosten. Kan zo een uur doorgaan waarna ze in slaap valt van uitputting en onrustig slaapt. (Paar minuutjes slapen, jammeren, slapen, jammeren, slapen, jammeren....)
    Ondertussen opgestart met infacol en beetje olie in de fles. (Eergisteren) maar de krampen blijven komen. Stoelgang maken heeft ze het ook moeilijk mee, eerste stuk is klei en heeft ze soms hulp voor nodig om dat kwijt te geraken, nadien is het makkelijker en kan ze het zelf. Ze ziet er zo vanaf....

Is het misschien goed om over te schakelen van melk? Nutrilon omneo?
    Of is het te vroeg? Ze krijgt deze pap nog maar 2 weken?

Jullie mening/ervaringen?
  • Wij geven protectis druppels ( 5per dag) en infacol tegen de krampjes...
    Je kan als het te erg is altijd eens met de pediater gaan... Mss heeft ze koemelk allergie en moet je naar een hypo allergene melk overschakelen... Maar ik zou dat doen in samenspraak met de pediater...
    Je bent trouwens niet alleen hier ook een echte zoektocht... Mijn zoontje is van 22november... šŸ˜‰
  • Hallo,

ik heb ook een zoontje van 24/11; 16 dagen oud.
    Hij heeft ook enorme krampen, maar alleen 's avonds. Gisteren heeft hij 3h aan 1 stuk gekrijst. Om 23h was het eindelijk stil en heeft hij geslapen. Door vermoeidheid tot deze morgen iets na 5h.
    Gisterenavond ben ik gestart met Omneo te geven. Mijn andere zoontje (gisteren 1 jaar geworden) had er ook veel last van en na 2 maand zijn we pas gestart met omneo en dit had enorm geholpen. Vandaar dat we nu zelf op eigen initiatief gestart zijn met omneo.

Wij geven ook infacol afwisselend met collikind... voorlopig nog geen resultaat, maar dit kan natuurlijk ook niet anders.

Ondertussen zijn we 19h45 en nog geen krampjes gehad, hopelijk krijgt hij ze nog voor middernacht, zodat we toch wat kunnen slapen deze nacht.
    Ik ben echt dooodop en zie het vaak niet meer zitten.

liefs
  • Allebei ook kindjes van dezelfde leeftijd!
    Zelfs Elien, die van jou op dezelfde dag.... bigsmile.gif

Hier is het gisteren meegevallen, maar ze heeft gisteren wel helemaal geen kaka kunnen doen. Ik ben dus aan het wachten nu op krijsende huilbuien!
    Is echt erg om haar zo te zien.
    Heb met mijn man afgesproken als het terug zo krijsen is, we overschakelen op omneo. Wilden eerst kijken of er resultaat was met infacol en olie. Maar als ze gisteren al hele dag niet kaka heeft kunnen doen, vrees ik het ergste voor straks....
  • Hermes Birkin Bag 25 Alezan / Chestnut Brown Togo Leather Gold Har 048 - €313.00 : hermes handtas outlet, hermesweb.cn

Hermes Birkin Bag 25 Alezan / Chestnut Brown Togo Leather Gold Har 048 - ā‚¬313.00 : hermes hand
  • Replica parmesan Johnny

Replica parmesan Johnny US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen Norske
  • Dames Horloges

Dames Horloges US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australian Dollar Jappen Yen Norske Krone Sw
  • CategorieĆ«n, Breitling, Breitling Avenger Seawolf

Categorieƫn, Breitling, Breitling Avenger Seawolf US Dollar Euro GB Pound Canadian Dollar Australi
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld