Baby weigert zuigen aan speen van flesje

• Wel in december start ik terug met werken, en zou toch graag hebben dat ze uit flesjes drinkt voor in de crèche.. als ik thuis ben wil ik wel verder bv blijven geven en dan afgekolfde melk in flesjes... gisteren eens een licht ingedikt melkpapje gegeven met een lepeltje en dat lukte wel thumbup.gif
  • @Amoxiclav Dat is zeker al een vooruitgang! thumbup.gif Het geeft je kleintje toch al een ervaring van iets anders dan een speentje en kan ook wel eens helpen om dat speentje later aan te nemen omdat ze dan al "geleerd" heeft dat er ook andere dingen bestaan.
    Succes! Ik volg eerlijk gezegd wel een beetje happy.gif Vind het enorm mooi dat je er lekker de tijd voor neemt (en kan nemen uiteraard vooraleer ik iemand tegen het hoofd stoot) om rustig te wennen aan al dat nieuwe bigsmile.gif
    Hou ons dus zeker op de hoogt hé wink.gif
  • Zal ik zeker doen @HappyJ . Vind het enerzijds vrij frustrerend dat ze flesjes weigert, want zo heb ik weinig vrije ademruimte (en vooral ok schrik voor als ze naar de creche zal gaan als ik weer aan het werk ben). Anderzijds vind ik het dan wel weer zalig dat ze het zo goed doet met mama's melkje en daar kan ik zo van genieten!
  • Daarnet 50 cc melkpap opgegeten zonder al teveel problemen! Ben super trots! thumbup.gif Wel met kv deze keer want vind het zonde mijn afgekolfde melk te moeten weggooien/gieten... Als het blijft goed gaan ga ik het wel met gekolfde melk doen bigsmile.gif
  • thumbup.gif

Deed ik in het begin ook met KV.... vond het ook zo'n zonde als ze het niet opdronk! of had dan bang dat als ze weigerde ik ook niet meer genoeg had om ze direct even aan te leggen smile.gif
    Als ze die pap goed begin te nemen kan je ze misschien elke keer wat vloeibaarder maken?
  • Vandaag voor het eerst vv gegeven, ging wel goed! Ze heeft trouwens ook melk van een tuitbeker aangenomen. We gaan toch mini stapjes vooruit ☺
  • super!!!! thumbup.gif
  • Kleine update; ze is helemaal vertrokken met de fles bigsmile.gif heeft lang nog thuis geweigerd en sinds vorige week helemaal aanvaard love.gif
  • Joepie @Amoxiclav !!!!!! Wat een mijlpaal weer thumbup.gif content.gif
    Fijn dat het nu vlotjes gaat....!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld