Augustus baby!

• gaan jullie het trouwens zeggen aan de dichte familie voor de feestdagen? ik vind het nog wat vroeg (ga dan net 8w zijn), maar aan de andere kant gaat het wel opvallen denk ik als ik niet drink... moeilijk!
  • gaan jullie het trouwens zeggen aan de dichte familie voor de feestdagen? ik vind het nog wat vroeg (ga dan net 8w zijn), maar aan de andere kant gaat het wel opvallen denk ik als ik niet drink... moeilijk!Hanne_ @ Vandaag 19:53

Ik ben persoonlijk héél open in al mijn communicatie met alles en iedereen. Ik hou niet zo van al dat geheimzinnig gedoe. Dus ik heb het al aan best veel mensen verteld. Mensen waar ik ook durf huilen als het misloopt.
    Mijn ouders weten het dus al een weekje smile.gif Mijn schoonouders gaan het dit weekend te weten komen. Ze mogen dat allemaal weten, als het misloopt ook. Ik heb dat principe van verzwijgen nooit gesnapt.

Hier weten mijn ouders, mijn zus, 3 beste vriendinnen, mijn vorig zwangerschapsgroepje en de begeleiders van de crèche van mijn zoontje (puur toeval) het.
  • Bandenpijn kan zeker nog. Hier ook hoor.
    Hier weten de ouders het.. en de bomma en zus. De rest zal moeten wachten tot een week of 10-12

wave.gif
  • Wij gaan de nabije familie inlichten met kerst, kort daarna goede vrienden ook. Iedereen verder pas na 12 weken...
  • Wij gaan ouders en broers en zussen net voor de kerstvakantie inlichten, dan gaan 3 van de 4 ouders op pensioen. En we willen toch dat zij het eerder weten dan de rest van de familie. Die volgen bij de feestdagen.. Maar vermits wij op vakantie zijn, is dat pas de eerste week van januari..
  • IK twijfel toch heel hard want eens ons oudste het weet weet heel de wereld het. Ik heb geen zin om dan tegen heel de wereld te moeten zeggen dat het fout zat. Dus we zwijgen nog even. Ik wacht even eerste echo af: dat zal al veel duidelijk maken. De charme van kerst is natuurlijk wel leuk om het nieuwtje ‘in te pakken’. Hmmm twijfelgeval. Want de buik begint hier al op te blazen en ook van mij verwachten ze dat ik ga meedrinken.
  • Mijn moeder weet het al, mijn schoonouders zullen het met Kerstmis vernemen, overige familie ook in de daaropvolgende feesten. Voor de rest doen wij niet echt 'aankondigingen' ofzo. Ze zullen het wel horen he wink.gif Of zien smile.gif
  • Hier weet enkel een goede vriendin van me het, voor de rest nog niemand.
    Mijn man wilt wachten tot 3 maand en dan mag iedereen het weten 😊
  • Hier weten al best veel mensen het, maar ik heb het nog beperkt gehouden:D
    Mijn ouders, zussen, schoonouders, dichtste vrienden, mama's van het groepje van mijn jongste zoontje, en ook mijn directe collega's op het werk. Voor de 'grote aankondiging' wil ik liefst wachten tot ik een kloppend hartje heb gehoord, maar dat is dus na de feesten (03/01) Tegen dan ga je het ook al zien denk ik (3e kindje en begint nu al zichtbaar te worden) dus ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen op 1 januari bij de tantes en nonkels etc.
  • Pff het was weer zo’n dag.. hoofdpijn en misselijk, geen leuke combinatie.
    Ik weet gewoon geen blijf met mijn lichaam.
    Nog iemand dat hiervan kan mee spreken 😓
  • Mijn echovandaag was goed! Kloppend hartje en 7 weken en drie dagen! Wat spannend! Uitgeteld eind juli.
  • Super @Mutte ! Moet een heerlijk gevoel zijn! Hoop dat einde volgende week ook mee te maken! Geniet ervan!
  • @Mutte Ooh super goed nieuws.
    @Jesske Dan wachten we samen even af tot volgende week smile.gif
    En hopen dat we beiden goed nieuws hebben.
  • Oh super @mutte Hopelijk krijgen wij overmorgen hetzelfde goede nieuws!
    @ditske @jesske En jullie volgende week!
  • Super leuk nieuws voor iedereen smile.gif 5 januari lijkt nog zoooooooooo lang weg... mijn hcg is op een week tijd van 2600 naar 18000 dus ik ga ervan uit dat het ook goed nieuws zal zijn dan, maar je verlangt er toch naar he!
    wij gaan toch proberen om het nog stil te houden tot na de feestdagen, maar als er vragen gesteld worden ga ik er ook niet over liegen...
    hier ook behoorlijk misselijk, gigantische dorst en veel zin in zoute dingen (geen ideale combinatie natuurlijk...)
    maar ik neem het er graag bij love.gif
  • Hier volgende donderdag de eerste echo!
    Eindelijk.... zo spannend!
    Hopelijk zit alles goed..

wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld