Uitgerekend voor augustus 2017

• Elyse: nog een late gelukkige verjaardag!
    Goed dat je bij je gyne terecht kunt als je ongerust bent, en nog beter dat alles in orde was smile.gif

Hier gisteren een goede echo gehad! ons kindje groeit goed! 6,23 cm en alles er op en er aan smile.gif !
    nekplooi zag er ook goed uit, berekening volgt nog maar nu kan het genieten echt beginnen!
    Hoewel ik mij lichamelijk nog altijd een wrak voel! de gyne heeft me dan ook nog langer thuis gehouden, nog steeds zeer misselijk en moe...

Hier is kinderopvang ook al in orde, dezelfde als bij onze oudste dochter
  • Nu ik 12 weken ben, wil ik ook wel graag bij in de fb-groep dames, kan dat nog? wink.gif
  • Ik heb dat vorige week ook gevraagd, maar helaas nog geen reactie gekregen sad.gif Ik denk niet dat degene die in de facebookgroep zitten hier nog kijken..
  • Jullie kunnen nog in de facebook groep hoor, gewoon op FB de groep Mama's augustus 2017 opzoeken en je aanmelden smile.gif

Ik wou dit al enkele dagen geleden posten maar ik kon niet meer inloggen om de 1 of andere reden
  • Is dat de groep van 58 of van 21 leden? Ik wacht nog even. Iedereen kan zien wie lid is, maar nog niet iedereen weet dat ik zwanger ben wink.gif Aangepast door Elyse op 14/02/2017 12:35
  • Dat is de grote groep. Oeps ik wist niet dat iedereen dat kon zien! Want bij ons weet ook nog niet iedereen het ..
  • Bij een gesloten groep kan je de leden zien, maar niet de berichten. Je kan de leden niet zien bij een besloten groep (maar die kan je dan ook niet terug vinden via de zoekbalk) smile.gif

Morgen vertel ik het aan mijn leerlingen. Daarna ga ik mij toevoegen smile.gif

Vandaag mijn 12-weken echo gehad. Het hartje klopt, de nieren werken, de blaas en maag liggen op de juiste plaats. De ruggengraat is mooi en de nekplooi 1mm. Het hummeltje is intussen 5,66 cm. Perfecte grootte. De kans is zeer klein dat het nu nog fout loopt, dus mijn klas mag het weten! Ik ben hééééél benieuwd naar de reacties!
  • Spannend!! bigsmile.gif

Ik had ook gisteren mijn echo en hier zag ook alles er goed uit bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld