Uitgerekend voor augustus 2017

• Hoi hoi, ik kom ook nog eens piepen.
    Proficiat aan de nieuwe mama's in spé.
    Facebook praat inderdaad vlotter en gemakkelijker, dus ik ben ook te vinden voor een groepje Augustus mama's 2017

maandag had ik mijn 1ste echo en alles was prima, mooi stevig hartje, 3cm, beebje was mooi aan het bewegen en ik ben enkele dagen vooruit geschoven

@Elyse top dat je hartje al zag bewegen!
    @Stiene Ik moet ook regelmatig overgeven...

PS: iemand al last van zwangerschapsdementie? 😂
  • Ohh leuk @Alicia32 !! smile.gif

Ik ben jaloers, ik kan ook niet wachten tot mijn eerste echo bigsmile.gif

Zwangerschapsdementie heb ik geen last van. Ik heb last van altijd maar koud hebben, vermoeidheid en gebrek aan eetlust bigsmile.gif Valt al bij al dus heel goed mee
  • Ik had vandaag ook mijn eerste echo, weekje teruggezet, nu 8 weken en een dag. Beebje was 1,65 cm, hartje klopte smile.gif op de terugweg in de auto helaas mezelf moeten onderkotsen..
  • Woeps, lastig dat je zo misselijk bent @Stiene! Hopelijk zal je misselijkheid snel beter zijn!
  • Facebook

Hey meiden sorry voor de wat late reactie maar ik raak niet gied wijs uit de site waardoor ik hem niet veel gebruik;)
    Ik maak een Facebook pagina en geef hem door!
  • Ojee @Stiene , dat is wel heftig. Ik heb schrik dat ik zal moeten overgeven aan de schoolpoort.

Top @Sofie89 Hou me maar op de hoogte

PS:weet iemand wanneer. de volgende afprijzing van de solden start? (-50%) Dan begin ik het pas interessant te vinden om 'shop tillen you drop' te doen

en zijn jullie ook zo moe?
  • Facebook

Of ik ken er niets van of ik moet mensen zoeken voor ik mijn groep kan maken.
    En daarvoor heb ik namen nodig...
  • Anders in een berichtje sturen? Tenzij iemand andere manieren kent?
    @Alicia32 ik ben ook echt heel moe en als ik te veel doe krijg ik krampen.
    Slaap ook snachts niet zo goed, wordt altijd misselijk als ik lig...
  • Ik denk dat je inderdaad namen nodig hebt voor de facebook groep. Misschien kunnen we allemaal onze naam sturen naar jou?

Hier ook erg vermoeid, gisteren gaan shoppen met een vriendin maar na 2 winkels wou ik eerlijk gezegd liever naar huis gaan om in de zetel te gaan liggen
  • Proficiat met de goede echo's!
    Hier ook weer een weekje thuis vanwege misselijkheid en dagelijks overgeven, en zo vermoeid!!
    en in tegenstelling tot de eerste zwangerschap is er met een energiek, weinig slapend juffertje in huis weinig tijd om bij te rusten!
    een facebookgroepje lijkt me ook leuk maar moet wel zeker geheim zijn...
  • Hey dames

Ik kom me hier ook aanmelden. Momenteel 8 weken zwanger van ons tweede kindje. Vorige week een stevig hartje zien kloppen. Nu continu misselijk en moe moe moe.
    Een geheim facebook groepje lijkt me wel leuk.
  • @WeNH: Vervelend dat je zo misselijk bent! Hopelijk kan je een beetje uitrusten thuis ..

@Sky: Welkom!! bigsmile.gif
  • Ik maak een geheime facebookgroep! Sturen jullie namen in en berichtje?
  • Nog geen berichtjes kunnen ontvangen... loopt er iets fout? Zonder namen kan ik geen groep aanmaken
  • Ik heb je net een berichtje gestuurd met mijn naam smile.gif
  • @Sky Proficiat!! Welkom!
    @WeNH. ik heb hier een kleuter lopen en een klein beebje. in combi met zwanger zijn is het vaak uitputtend. Is nog geen 21u en wil al graag mijn bedje in. echt niet van mijn gewoonte.
    @Sofie89 ik stuur jou ook pb voor het fbgroepje
  • Facebook

Er bestaat blijkbaar al een gesloten groepje op Facebook.
    Maak ik een nieuwe of gaan we daar bij? Heet mama's augustus 2017.
    Heeft nu 12 leden. Weet niet of dit via hier is gemaakt?
  • ik zat in dat ander groepje maar er was geen activiteit dus ben eruit gaan. is het nu veranderd soms? dan sluit ik mij graag opnieuw aan
  • Er reageerde toch meteen iemand toen ik iets postte. Misschien waren ze toen nog niet met zoveel
  • o Nice! kan iemand mij dan terug toevoegen aub?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld