Uitgerekend voor augustus 2017

• Sorry Lizzie, het was niet bedoelt om je bang te praten awe.gif Ik bedoelde alleen maar dat ik snap dat je angstig bent.
    Ja Alicia, ik zou inderdaad graag weten of het goed gaat, maar bij beide miskramen had ik een goede echo gehad en bleek het twee weken later toch nog mis te zijn, dus ik stel het moment nog zo lang mogelijk uit.
  • Haha @Kaatje1982 snap ik hoor, ben zelf zo panisch haha
    Ik heb vanaf juist eindelijk weer wat buikkrampen .. het idee dat er wat gebeurt daar beneden... goofy.gif

Straks gezellig met wat familie uit eten... en ons huisje is wel zo gezellig met die kerstsfeer ... wat dat betreft genoeg te doen om de tijd gauw door te komen!
    Wanneer staat jullie echo gepland?
    Die van ons al op 12 januari. Ik kon eind van de maand maar bewust niet en ruim 9 weken vind ik eigenlijk ook nog zo vroeg....
  • Lizzie: ik heb nog geen datum... moet nog op zoek naar een verloskundige blush.gif
  • Hou allemaal,

Ik sluit me bij jullie aan smile.gif had deze ochtend een positieve test!
    Ik heb al een dochtertje van 3, en 2 jaar geleden een miskraam
    gehad. Daarna een aantal complicaties van de curettage waardoor zwanger worden niet mogelijk was. In september een operatie gehad, en dit was de 2e ronde sinds die operatie!
    Wel beetje schrik dat het niet goed gaat gaan... maar ook zo zozo ontzettend blij smile.gif
    Kijk er naar uit een leuk zwangerschapsgroepje met jullie te vormen smile.gif
  • @Nyah Van harte gefeliciteerd, hoop op een heerlijke zwangerschap voor je! hug.gif

Ik ben alleen bang dat ik jullie alweer moet verlaten, vanmorgen bruinig in de afscheiding en lijkt niet te stoppen vandaag, nodige buikrommelingen dus ben bang dat het niet goed is gegaan. Voel me wel verdrietig, maar we wisten van tevoren dat die kans aanwezig is en wij zijn helaas 1 van die 10% die deze keer geen geluk heeft. Nu maar rustig laten gebeuren en op weg naar een nieuwe ronde.
    Ik wens jullie een heel fijne zwangerschap en in augustus een wolk van een baby

Liefs
  • @Lizzie sad.gif wat een droevig nieuws... ik hoop dat het toch niet zal doorzetten en dat je wondertje wlijft plakken! Veel sterkte tijdens het afwachten

Bij mijn vorige zwangerschap hadden we een groepje op Facebook (geheim), zou nu ook wel leuk zijn bigsmile.gif nog iemanddiedat ziet zitten?
  • Nee Lizzie! Dat is niet leuk! Heb je veel bloedverlies? Ik had vorige week vrijdag een beetje bloed en daarna nog wat slijmpjes met bruin, was niet veel, maar wel ff paniek.

Zijn hier ook mensen die sporten? Ik ben vanavond gaan zwemmen, maar dat viel me zwaar, buik voelt zwaar aan en het is net of wil hij niet in de juiste bocht... ook best spannend of het buikje niet opgemerkt wordt in het zwembad...
  • Het bloeden is niet heel erg, zitten ook geen slierten in en ik had wel rommel in de buik maar geen buikkrampen.
    Ik dacht gister voor het naar bed gaan al ietsiepietsie te zien, als ik het in het licht hield. Maar ik acht, eerst slapen, zie het morgen wel.
    Vanmorgen enkel bij afvegen wat bruinig, gemengd met afscheiding. Daarna bij elk toiletbezoek wel. Niet in mijn inlegkruisje. Bij thuiskomst na werk wel wat inlegkruisje. Maar ik heb totaal geen buikkrampen en alles is rustig van binnen.
    Ik voel me alleen al vanaf dag 1 absoluut niet zwanger. Meer omdat mijn testen licht positief waren en van de 1e ronde, we hebben niet eens kunnen wennen aan het idee, genieten van het klussen en ik ben al 36 jaar .... dus toen ik vorige week maandag mijn zwangerschap wilde uitsluiten, testte is juist positief. We zitten nu dus beetje in een rollercoaster.
    Bloed is nooit een goed teken .... misschien komt het met een dag of 2 wel eruit en heeft het tijd nodig om mijn baarmoeder te verlaten en is dit stilte voor de storm .....
  • Hoi Lizzie, hoe gaat het met jou? Sowieso is de doorbloeding daar beneden veel meer als je zwanger bent, na het vrijen, kanalen die beetje ontstoken zijn, adertje gesprongen. ..in die gevallen betekent bloedverlies niks. is wel verschietachtig. en bruin bloed is oud bloed en ook niet erg. Wanneer het het moment is om je regels te krijgen hebben sommige dit ook.

Als je gerustgesteld wilt worden zou ik naar gyn bellen voor dringende afspraak.

Ik vind dat ook een leuk idee groepje op Facebook, praat vlotter

Vullen jullie het lijstje aan?

Kaatje, NL, 34 jaar, 5-de zwangerschap, 3-de kindje, 03-08-2017
    Annelies Be, 36 jaar, 4de zwangerschap, 2-de kindje, 02/08/2014
    Alicia32 Be, Wevelgem, 32j, 6de zwangerschap, 3de kindje, 12/08/2017
  • Hej iedereen!

Ik kom er ook graag bij, ook hier wel nog wat voorzichtig vanwege een ma voor onze eerste dochter...
    Maar we gaan er gewoon in geloven!
    Hier meerdere dagen bruinverlies gehad voor mijn positieve test... dat hoeft dus niet altijd slecht nieuws te zijn!
    Vandaag uitslag bloedtest, hcg 415... wel minder dan bij de goeie zwangerschap maar ik mag niet vergelijken zeker?

Groetjes!
  • Stuur me in een priveberichtje maar jullie Facebook naam (en een beschrijving van de profielfoto smile.gif) want ik heb een Facebook groep gemaakt smile.gif
  • Hey @Alicia32 en de rest van de meiden .... het is echt een miskraam geworden. Ik heb zelfs al bijna weer een Omo witte zwangerschapstest.
    Denk dat het direct al niet goed was waardoor ik steeds licht positief testte, ik had direct al het gevoel dat dit niet goed zat.
    Ik richt me nu weer op mijn komende eisprong. Ergens moet ik dankbaar zijn dat het zo snel mis is gegaan en niet bijvoorbeeld op 11 of 12 weken wat mij oot wel is gebeurd. De test is weer negatief, het bloeden valt mee en zo heb ik met een beetje geluk weer een eisprong nog in 2016... en gaat mijn volgende zwangerschap heel erg goed!

Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe, een prachtige verlof midden in de zomer en een wolk van een gezonde baby, liefs
  • sadhug.gifvoor Lizzie! Sterkte!
  • Ohh neen @Lizzie cry.gif Dikke dikke knuffel sadhug.gif sadhug.gif ik vind het zo erg voor jou. ik snap helemaal liever nu dan in een later stadium. Hier ook paar x op bijna 3 maand gehad en hierdoor zoveel verloren tijd gehad.

ik wens je van harte heel snel een klein mirakeltje dat supergezond is en heel stevig blijft plakken
  • @Lizzie veel sterkte!

Ik heb gisteren ontdekt dat ik terug zwanger ben. Dit is men vierde zwangerschap en mijn tweede kindje. Ik heb al een dochter van 11maanden
  • @Kaatje1982 @Alicia32 bedankt hug.gif sadhug.gif lief van jullie.

Ja aan de ene kant is super ruk, megatrots als ik weer kindje kan dragen en dat gevoel hebben we weer heeeeel even gehad ....

@ALisa bedankt en hartstikke gefeliciteerd!! thumbup.gif
  • @ALisa Proficiat met je zwangerschap. We zitten nu in groepje op b. Altijd welkom. Anderen ook natuurlijk!
  • Hallo,

Uitgerekend begin augustus smile.gif
    Zijn er ms vrouwen rond 30jaar die ook eerste keer zwanger zijn en
    Liever in een kleiner/ overzichtelijker groepje ervaringen delen? bigsmile.gif

Groetjes
  • Hallo iedereen,

ik kom me hier ook voorzichtig melden, ik had een positieve test 4 dagen voor NOD, een positieve clearblue digitale test 3 dagen voor NOD (die gaf 1-2 weken vanaf bevruchting aan) en 2 dagen voor NOD (zaterdag) een bloedtest met een hcg van 189. Vandaag was eigenlijk mijn NOD pas.

Hier ook nog heel veel onzekerheid, ik had nooit eerder getest maar 4 dagen voor NOD had ik echt het gevoel dat het raak was. Ik was licht in mijn hoofd en andere vage klachten en toen moest ik het gewoon weten.

Volgens de website van kind en gezin zou ik uitgerekend zijn 26/8/2017.

Nu vind ik het heel spannend, ik ben net 26 jaar geworden en dit is onze eerste zwangerschap, in september waren wij met de pil gestopt. Ik heb ook heel weinig symptomen dus we zullen afwachten smile.gif.

Groetjes!!

• Hallo

Ook ik kom me hier voorzichtig aansluiten. Zou rond half augustus uitgerekend zijn.
    Vandaag resultaten van de bloedtest gehad en die waren in orde smile.gif .
    Binnen een drietal weken mag ik voor een eerste echo gaan..

Groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld