Wie is van waar?

• oh super tongue.gif
  • @suikerboontje: ik lees het net, dat je ook uit Zandhoven komt smile.gif
    Ik kwam eigenlijk even kijken van waar je was, omdat je over de Ava in Lier sprak.
    Tof.
    Ik kom eigenlijk uit Zoersel, mijn man is een geboren en getogen Zandhovenaar.
    Jammer dat je in Malle bevalt, anders hadden we elkaar nog kunnen opzoeken in het moederhuis. (moesten we er toevallig samen liggen) wink.gif
  • @snopey och dat is niet erg, mijn man is uit mortsel en ik uit duitsland (beieren)
    hebben in zoersel family en vrienden, ja ik moet naar malle omdat mijne gyne daar is, maar miss zien we meekaar nog bij het wandelen met de kleintjes wie weet wink.gif
  • Ik ben oorspronkelijk van St. Antonius! content.gif Woon sinds een jaar of 4 in't stad.
  • @kriekje: tof! ik uit Zoersel zelf. En hb ook 1,5jaar in Deurne gewoond, maar woon toch liever op de buiten. wink.gif
    Ik werk wel in t stad. Dus elke dag op en af met de sneldienst. Allé, nu niet want ik mag al thuisblijven. smile.gif

@suikerboontje: hoe was de 1e dag op school van je zoontje? Spannend zeker? Mag ik weten naar welke school hij gaat? (of hou je dat liever privé?, geen probleem dan hoor).
  • @snopey hij deed het heel goed maar vanaf de namiddag was het toch te veel voor hem, hij wende dan en het was genoeg voor hem en hij had zo een beetje zijn eigen manier van doen bvb zijn broodje eten en niet zitten hij bleef liever staan hihi op wc wou hij total niet (zijn momenteel met potjes training beezig) maar voor de rest is't ok en hij mag dan in mai beginnen en eerst met 1/2 dage voor een of twee weken en daarna zien we wel miss dat hij een dag per week lang blijft we zien wel, hij was ook altijd bij mij en nooit weg of in een creche dus ik vind't normal dat hij zo reageerd smile.gif
  • @suikerboontje: ik vind dat hij nog goed reageert dan. Weet wel dat de 2e dag meestal de ergste is. Dan hebben de kindjes door dat ze moeten blijven en weten ze wat er komt. (ik sta zelf ook in het kleuteronderwijs) wink.gif
    Warre is ook veel bij mij, of toch altijd bij bekenden. Bij mijn ouders of schoonouders of zus... Voor hem zal het binnen 1,5 jaar ook aanpassen zijn.
  • Amaai, toch wel een aantal mensen van Antwerpen, kben misschien minder Anoniem dan ik denk smile.gif, straks moet ik maar een andere naam overwegen smile.gif
    Ik woon in Borgerhout en ga als alles goed gaat voor de eerste keer bevallen in Monica Deurne. Khad zelf nog geen ervaring met ziekenhuizen in Antwerpen, dus niet gericht gekozen.
  • Ik woon in Brasschaat (maar oorspronkelijk afkomstig uit Merksem).
  • Ik woon in Nederland in de provincie Gelderland.

Maar ben geboren in Antwerpen. Toen ik mijn Nederlandse man ontmoeten ben ik verhuisd naar Nederland. Maar heb nog steeds het huis in Antwerpen. In de vakanties van de kinderen gaan we naar mama's huis zoals de kinderen het zegen. Maar ook ga ik weekendjes weg met vriendinnen en dan gezellig overnachten bij mijn huisje en dan lekker stappen in Antwerpen.
  • Ik woon in Nijlen en beval in Lier. Van oorsprong ben ik van Geel, dus vlak bij Meerhout en Tessenderlo wink.gif . Er zijn er inderdaad veel van regio/provincie Antwerpen. Een echte augustus baby-boom bigsmile.gif !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld