Voornamen

• Onze namen staan vast
    ben zo fier
    wij mogen 9 februari naar een echo bureau voor een geslachts bepaling
  • en mogen we weten welke namen dat zijn mamsie? of blijven deze nog even geheim content.gif
  • die mogen jullie weten tongue.gif
    omdat hier toch niemand me kent tongue.gif

baby.gif Amy-Lee
    baby2.gif Diaz
  • Diaz is volledig mijn ding!
    staat hier niet op het lijstje maar zou er we perfect hebben kunnen tussen gestaan!! echt hele mooie naam!!

de meisjesnaam is niet zo mijn smaak,vind hem zeker niet lelijk! maar ik hou gewoon niet van dubbele namen... maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak he!
    zou maar jammer zijn, anders zouden alle kindjes dezelfde naam krijgen! bigsmile.gif
  • Hier is het geboortekaartje zo goed als gekozen, peter en meter ok, aantallen ok, behalve de naam voor ons dochtertje dan...misschien wel het belangrijkste van al wink.gif
    We zoeken een korte,, zachte, 'ronde' naam, t liefst franstalig of alleszins goed uitspreekbaar in het Frans aangezien man Frans is en we in Walloniƫ wonen.
    Onze 2 zoontjes heten Remi en Emile, dus mooi meegenomen als het er mooi bij past maar dat is niet zo noodzakelijk...
    Ik hoor graag Romi en Emily, maar het ligt voor de hand dat we die niet gaan nemen.
    Ook Emma en Leonie hoor ik graag, maar manlief dan weer niet...
  • @inge mhh ik vind alle twee namen mooi maar niet bepaald frans-achtig wink.gif ik zou meer voor emma gaan (mijn overgrootmoeder noemte zo)
    Wat denken jullie van fleur of amelie, vivienne, clair of caroline??? (Zat zo in mijn koppje) hier heeben we al een naam voor een meisje en twee voor ne jonge maar die vertell ik ng niet bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld