Kwaaltjes

• Nee, geen tweelingen in de familie, mijn moeder was wel zwanger van een tweeling maar daar is er een van gestorven in de buik...
    Ik weet het niet.. zou ik wachten tot 31 januari voor naar de verloskundige te gaan of zou ik al vroeger gaan...
    Mijn kwaaltjes, niet veel honger, ete smaakt wat anders, steeds vroeg wakker en veel gerommel in de buik. misselijk nog niet echt.

groetjes,
    Hoe ver ben jij?
  • Anne, volgens mij is dat een normale waarde toch, als ik die lijst bekijk. Mss ben je nu 6weken zwanger?
    Als je niet zolang kan wachten, kan je vragen voor een snellere afspraak. Ongerust zijn, is ook niet goed hé.
  • @Anne, die waarde is perfect normaal. Die zeggen niet zoveel eigenlijk. Het belangrijkste is dat de waarden om de 48 à 72h stijgt.

Sommige met een hoge HCG waarden hebben maar 1 kindje, andere met een lage een tweeling. Alles kan, en je zal het resultaat zien op je 1e echo:-)
  • hier nog steeds misselijk de ganse dag door, jammer genoeg moet ik ook regelmatig overgeven.
    pffff k zal blij zijn als die 12 weken voorbij zijn en het een beetje beter gaat en tegelijk wil ik niet te veel zagen want ik ben dolgelukkig eindelijk terug zwanger te zijn
  • Heel veel succes aan alle misselijke dames. Is zeker geen pretje. Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook, hoewel dat ook wel meeviel.

Nu ben ik helemaal niet misselijk. Kan nog steeds mijn tas koffie drinken 'smorgens en ze smaakt nog steeds smile.gif

Enkel heel erg moe en pijnlijke (.)(.)
    Ook wel een opgeblazen gevoel.
    Verder mag ik zeker niet klagen.

Roos
  • Ik heb gemerkt dat ik elke zaterdag wat symptomen bijkrijg.
    Tot nu toe viel het allemaal mee, maar sinds gisteren ganse dag misselijk.
    Overgeven gelukkig niet, maar boeren laten, niet te doen blush.gif
  • En net nu ik schrijf dat ik niet moet overgeven, zijn de kiwi en de aardbeien van vanochtend teruggekomen.
    drunk.gif
  • ik ben ook een hele dag door misselijk, maar net op het randje...als ik iets eet dan voel ik me super het eerste half uur en dan weer constant zware maag, boeren, ... 's ochtends ook redelijk duizelig maar dat gaat snel over. Bij mijn 2 vorige kinderen was ik enkel 's morgens misselijk maar dan wel soms extreem...misschien wordt het nu een meisje? bigsmile.gif Hoewel ik mij met mijn 2 jongens super goed voel hoor, een derde jongetje zou evenveel vreugde betekenen, als ze maar gezond zijn! candle.gif
  • Ik nu ook de ganse dag door.
    Overgeven is er niet meer bij geweest, maar zware maag, duizelig en boeren laten ...

Ik heb net een weekje verlof achter de rug, en hou mijn hart vast voor de komende weken. Het gaat ontzettend druk zijn op het werk, en ik ga me zo beroerd voelen ... Ik mag er niet aan denken! Pffff
  • Zijn de kwaaltjes hier al wat gebeterd?
    Ik ben ook de ganse dag misselijk, duizelig en verzwakt.
    Ik heb soms het gevoel dat ik door mijn benen ga zakken, zeker als ik 's ochtends de trap afkom, of wanneer ik recht sta na een tijdje gezeten/gelegen te hebben.
    Ik heb soms ook verschrikkelijke buikkrampen en dan moet ik naar de wc "rennen" zover dat dat mogelijk is!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld