koffer materniteit

• wie heeft zijn koffertje al gemaakt en wat neem je zeker mee?
  • Hier is't koffertje al klar en staat in de hal, heb nachtkledjes mee (vind ik praktischer dan een pj en het is nu al zo heet) t-shirts, eentje met lange mouwen, drie jogging broeken en van een is de jas mee bij (als je toch ne keer de kamer moet verlaten) sokken, denk zeker 10paar slipjes om te wisselen blush.gif grot en klein handdoek, washandje, bh's en twee bh hemdjes en mijn beauty stuff hihi (bedoel shampoo, douche gel ezv) ah ja zachte ballerinas voor op de kamer heb ik nog mee

Voor ons hommeltje zijn korte en lange bodys bij, jumpsuits, pj, een vestje, handdoek, en twee broekjes

Als ik nog iets moet hebben dan ligt dat hier thuis klar en manlief kan't mee pakken maar bij een normale bevalling denk ik niet dat ik hier langer dan drie dage moet blijven
  • Ik heb een klein vluchtkoffertje voorzien voor de bevalling en dan nog een aparte, grotere koffer voor het verblijf op de kraamafdeling welke mijn man moet meenemen de eerste keer hij over huis gaat. Ik reken daar ook de suikerbonen & co bij.

Tas voor bevalling:

Bigshirt
    1 pyjama + ondergoed voor na de bevalling
    Eerste babykleertjes
    Druivensuiker
    Fototoestel + lader
    GSM + lader
    Identiteitskaart
    SIS-Kaart
    Moederboekje + bloedgroepkaartje

Koffer kraamafdeling voor mama:

Nachtkleedjes + makkelijk zittende pyjamas/joggings die er een beetje presentabel uitzien om bezoek in te ontvangen. wink.gif
    7 grote onderbroeken
    3 voedingbehas
    Maandverband (voorzien op kraamafdeling maar ben iemand die snel allergisch reageert op bepaalde stoffen dus ik koop dat liever zelf)
    Tandenborstel
    Tandpasta
    Deodorant/parfum
    Douchegel
    Shampoo
    Make-up
    Huidcrème
    Washandjes
    Handdoeken
    Laptop + lader

voor baby:

Geboortekledingsetje om het eerste bezoek in te ontvangen smile.gif
    Bodys kort en lang
    Kruippakjes/pyjamas met en zonder voetjes
    Krabwandjes
    Sokjes
    Mutsje
    Tutje
    Slabbetjes
    Kam/borsteltje
    Kleertjes om naar huis te gaan
    Verzorgingsproducten, tetdradoeken en washandjes beschikbaar in het ziekenhuis dus die gebruik ik van daar.

Overige:

Suikerbonen + presentatiestukken
    Enveloppen geboortekaartjes
    Kamerversiering
    Plastic bekertjes en bordjes bezoek
    Drank en versnaperingen bezoek
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld