Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• proficiat sophie wink.gif

finne... wel jammer dat je zo snel al moet stoppen eh...
    hier nog altijd bv... en tgaat goed, in het begin had ik te veel melk, maar das intussen wel beter! soms geven we haar in een flesje, en ik moet zeggen, dat lukt wel goed, wij hebben de flessen van avent.
    ze heeft al eens 180ml gedronken...is niet moeilijk dat ze zo snel groeit en bijkomt tongue.gif ondertussen al 4cm gegroeid en iets meer dan 1kg aangekomen.

hoe zit het trouwens met jullie kilootjes?
    hier nog 6 à 7 tot ik op mn gewicht van ervoor zit...
    vanaf volgende maand begin ik weer te sporten... en ik wil er ng 10 af (heb ik wat reserve dan eh blush.gif

xxx
  • oei... kheb mij miszien... twas juju ipv finne content.gif xxx
  • hey dames

Ons Louise was gisteren 5 weekjes oud. Het gaat toch snel hoor.
    Ze eet nog steeds 6 voedingen per dag, ze heeft vanaf het begin flesjes gekregen. Ze zit nu aan flessen van 135 ml. Binnen een weekje gaan we dit weer wat moeten opdrijven.
    Ze is nu 3 cm gegroeid en 700 gr bijgekomen (na 4 weken).

Met mijn gewicht gaat het wel. Louise is er na 2,5 jaar wachten en na hormonenkuur, IUI en IVF gekomen. Door de hele hormonenwinkel en de zwangerschap was ik 25 kilo bijgekomen. Er zijn er nu 13 af. Dus nog 12 te gaan. Tot nu toe heb ik nog niets speciaals gedaan om af te vallen. Vanaf volgende week wil ik gaan joggen en gaan zwemmen en nog iets meer op mijn eten letten. Ik zou heel graag rond de feestdagen ongeveer op mijn gewicht zitten.
  • Juju; idd jammer dat je ermee moest stoppen.

Hier lukt de bv heel goed. Kind en gezin is net geweest en ze weegt nu 3.460kg (na 3 weken eindelijk boven haar geboortegewicht).

Ik kan zelf vanaf vandaag terug in m'n jeans maar merk wel dat m'n buik nog niet is wat het moet zijn. Zit nu nog 1 kg boven m'n startgewicht maar denk dat het door de bv komt dat de kilo's eraf vliegen want ik eet best veel vind ik.

Zo, ik ga nu eens shoppen met m'n dochter bigsmile.gif
  • Hoe gaat het hier met iedereen ?

Louise doet het super. Ze groeit enorm. Sinds gisteren draagt ze maat 62.

Momenteel zit ze op 5 voedingen per dag, dus onze nachten worden langer en er zit meer ritme in.

Er is ook al veel meer interactie. Zo leuk ! Ik smelt helemaal als ze naar ons lacht!

Nog 4 weekjes genieten en dan terug werken.
  • Hey Finne hier alles super!! Hoe oud is Louise nu? Hier 6 weken nu en zit toch nog op 6 voedingen per dag. Ik merk ook dat ze veel alerter wordt, reageert op m'n stem en begint te lachen!!! Zo zalig. <3

Léonore past nog in een 56 maar van sommige merken ook al 62. Heb al 2 jurkjes die niet meer passen (ze hangen echt te kort, is geen gezicht). We genieten dus maar van elke dag.

Binnen 4 weekjes al werken. Heb je er zin in? Ik begin eindelijk mijn draai thuis wat te vinden maar ik ben wel bijna elke dag weg. Ik kan echt niet alleen zitten merk ik. Ik moet pas begin januari terug dus ik ben nog niet aant aftellen.
  • hoi Sophie

Louise wordt morgen 2 maanden!

Het gaan werken op zich, daar zie ik wel naar uit. Ik doe mijn werk super graag, maar of ik nog alles georganiseerd zal krijgen, da's een ander vraag.

Vanaf 6 weken begon ik het ook allemaal veel leuker te vinden. Er is al echte interactie nu. Echt mega schattig.
  • hey allemaal wink.gif

jaaaah... die lachjes, daar smelt je echt van eh!
    en die geluidjes <3

van mij mag ze gerust nog even zo blijven hoor!
    Yenne is ook superlief voor haar kleine zusje!
    als ik haar aant school ga halen, dan zou ze bijna in de maxi-cosi erbij kruipen tongue.gif

xxx
  • Oh melleke super schattig!! Goed dat ze er zo positief op reageert.

En idd die interactie is zalig. Ze herkent m'n stem nu ook. Ben eergisteren een vriendin gaan bezoeken die net bevallen is en dan zie je al een enorm verschil. Int begin liggen ze alleen maar en kunnen ze echt nog niks. Echt gek hoe snel dat gaat dus genieten maar van elk moment.
  • hoi dames

Ons baby'tjes zijn al bijna 6 maanden nu ! Wat gaat de tijd toch snel hé! Hoe gaat het met jullie ?

Louise doet het super. Het is zooooo'n lieve baby die af en toe ook haar kuren heeft hoor ! Maar al bij al slaapt ze heel flink en eten kan ze als de beste.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld