Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• @juju.. nee niet van twillight vond het een mooie naam..

Ik ben met de borstvoeding gestopt en over op fles gegaan. Ik had binnen 1 dag blaren op mijn tepels een schuin stukje vel was er vanaf en ik zat tegen het plafond. Het bloede en ik zat alleen maar te janken al tijdens het aanleggen zo zeer deed het.
    Na een week proberen ben ik gestopt.

Met de fles doet ze het goed alleen heeft ze veel last van krampjes omdat ik met borstvoeding en flesvoeding aan het voeden was.

Ik heb er wel druppels voor maar mijn kraamzorg zei ik zou even wachten omdat de darmpjes aan de voeding moeten wennen, en de verloskundige zei je mag ze gewoon geven.. pff

Met de stuwing was het een drama, ik voelde me net pamela anderson en kon mijn armen niet tegen mij lijf aan houden omdat de stuwing ook naar de zijkanten ging.

Door middel van inlegkruisjes of maandverband natmaken in de vriezer in zakjes.. doekje erop en tussen bh verlichtte dit enorm... douchen warm dus ook niet..

Inmiddels is de stuwing een stuk weg.. dus dat scheelt..
    Ik had 1 hechting en wat schaafplekjes, maar verder nergens last van.. de volgende dag was ik weer stofzuigen..

De kraamzorg is inmiddels al weer weg.. en nou moet ik het zelf doen..
    Heb gister nog behoorlijk zitten janken omdat ik haar ook met mijn dochter had. Zon goed mens en lief voor de andere kids..

Het was me een weekje,.. de kleine geboren, mijn vriendin die beviel een dag later van een jongetje, maar hij mocht helaas het lichtje niet zien.. is tijdens de bevalling overleden.. de placenta scheurde... sad.gif

Heb in het ziekenhuis zitten janken van hier tot tokio.. en dan keek ik mijn kleine aan.. nou daar ging ik weer..

Hij is gister begraven.. zo oneerlijk zo erg...

In mijn kraamtijd heb ik niet geslapen smiddags dat begint nu wel te komen.. na het flesje van Esmee..

Ik kan er snachts zelf uit want die vent van mij ronkt gewoon door..

Ze komt om de 3 uur. Doorslapen is geen sprake,.. al mag ze het wel.

Ze heeft veel last van de warmte nu en ligt bloot in luier in de wagen in de kamer..

Dit was even een update..

xxx mir hug.gif
  • Oh god mir wat een vreselijk verhaal van je vriendin. Hoever was ze zwanger? Dat moet toch gewoon verschrikkelijk zijn. Je kijkt er zolang naar uit ...

Hier nog niks te bespeuren dus we proberen maar wat te relaxen onder de bomen in de tuin.
  • hoi!

wat erg!!!
    bij mij was de placenta in 2 gescheurd... ik wist niet dat dat zo gevaarlijk was dan als dit tijdens de bevalling gebeurt;

wij hebben een echt slaapkopje! vanacht geslapen van 22u45 tot 8u30!
    geweldig gewoon smile.gif

xxx
  • amai melleke; al zo'n goeie slaper. Hopelijk blijft het zo. Hoe reageren jullie kleintjes op de warmte?

Ik heb hele dag heen en weer gelopen tussen binnen en buiten onder de bomen en morgen wordt het nog warmer. Normaal ben ik een echte zonneklopper maar ga nu toch niet met die dikke buik in de zon liggen. Net de airco in de slaapkamer op 21 graden gezet zodat we toch fris slapen deze nacht.
  • hier hebben de kindjes weinig last van de warmte... de kleinste slaapt altijd maar, en de oudste zit een hele dag int zwembad smile.gif

xxx
  • ja het is veels te warm, respect voor de dikke buikjes hoor.

mijn vriendin had een voldragen kindje, 37 weken. Joost, geboren en overleden helaas op 11-08-12, haar placenta scheurde bij de bevalling, en zelf heeft ze het ook bjina niet gered. ze had teveel bloed verloren. ze heeft op faceboek wat gezet met een foto van hem. ik heb alleen maar zitten janken in het ziekenhuis. het kindje zag er volwassener uit als dat het geboren was, maarja,.. een lief knap jongetje,..

maar ik wil niet negatief doen tegenover jullie, immers zijn er nog moeders die moeten bevallen hier.En ik gok nog op dit weekend lol

echt de laatste loodjes meiden komop!!!! een zomerkindje!!! hang de slingers uit, balonnen en laat de ooievaar maar landen!!!

xxxAangepast door mir op 19/08/2012 09:49
  • @mir; ja ik ga er ook niet over nadenken hoor, dat wil je gewoon niet meemaken.

Bedankt voor de aanmoedigingen. Ik heb deze morgend in bed echt liggen bidden dat het vandaag mag komen. Ik hoop zo dat het werkt!!!
  • goooooooo sophie bigsmile.gif hahahaha hoop dat het rap mag gaan gebeure nu! is wel lastig met de warmt zeker, onze kleine ilhan heeft er ook een beetje last van, maar voor de rest gaat alles prima, de borstvoeding gaat dus beter als ik dacht,onder schatte mn eige blijkbaar. hij was op een week 270gr bij dus dat was heel goed en dan blijve we graag verder de borst geven. ook mn hormoonwisselingen zijn iets beter nu ik wat meer zelfvertrouwen heb.

mir: wat een verschrikkelijk verhaal ,zijn dingen die je als kers verse mama echt niet wil voorstelle, aan jouw en je vriendin enorm veel sterkt!!!

melleke: waaauuw die slaapt al door! super is dat,kan ik nu effe alleen maar van drome,mijn prinsje maakt me om de 3 wakker drunk.gif maar zal met de tijd wel wat gaan verlengen hoop k .

nog eens proficiat aal al de nieuwe mama's
  • @juju; super dat hij zo goed bijkomt en al zo snel. Ik hoop dat het hier ook zo vlot zal lukken.

Valt goed mee met de warmte hier. Gelukkig maar. Donderdag moet ik weer naar de gyn dus ga ik toch eens vragen wat voor hem de max is wanneer ik kan bevallen. Heb het gevoel dat het hier niet vanzelf gaat starten.
  • whoooo spannend sophie... we houden je in de gaten hoor!!!!

s6 meis!! zet em op he

xxx hug.gif
  • sophie die al 3 dagen niets zegt...
    bevallen?
    xxx
  • oewww ik ben benieuwd,.... smile.gif
  • ja indd,als het effe stil is kan dat wel kloppe candle2.gif
  • nou juju zal dan ook wel bevallen zijn inmiddels het is ook stil bij haar hahaha...

we zijn benieuwd!!! thumbup.gif thumbup.gif
  • ik ben ook benieuwd !

Wij hebben gisteren Louise haar babyborrel gehouden. Het was een super feestje. Vandaag rusten we met zijn 3'en uit en pakken we alle cadeautjes en kaartjes uit. Het is een verwend nest aan het worden.
  • hahahah

hier in de lappenmand, esmee is snotverkouden, ik zit zelf met een kots en race griep.. heerlijk dit.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat het me allemaal erg tegenvalt met 3 kids in de luiers...

en dan nog een man die geen reet uitvoert..

eergisternacht ben ik in slaap gevallen voor half 1, ik kom zoveel slaap te kort dat ik het gevoel heb dat ik tegen een burnout zit..

ik had hem gevraagd even het flesje te maken..
    maakt ie de fles, en heeft em achter me neergezet terwijl ik in slaap gedonderd was, meneer dook zijn nest in, ik werd om half 4 wakker en kwam erachter dat die fles er stond en om half 1 gegeven moest worden.

je begrijpt zeker wel dat de rapen gaar waren..

vanacht ik de fles maken, ik zeg hou esmee eventjes vast, want ze lag zo te huilen omdat ze honger had, kom ik terug boven ligt meneer nog prinsheerlijk te ronken en dametje in der ledikantje.. word daar wel schijtziek van..

xxx
  • Mir,
    Het moederschap is niet altijd rozegeur en maneschijn hé ! Ik heb hier ook al mijn momentjes gehad. Dit komt volgens mij vooral door het slaapgebrek. Dat werkt direct op mijn humeur.
    Praat er maar eens goed over met je ventje en probeer overdag ook wat te rusten. Maar allemaal gemakkelijk gezegd dan gedaan natuurlijk.

Sophie, hoe gaat het met je ?
  • Oh god helemaal vergeten te reageren hier!!! Ben dus op 21 augustus bevallen. Het is om half 1 's nachts begonnen en om 17u11 is Léonore geboren (51cm en 3,320kg). Het is allemaal heel goed gegaan eigenlijk.

Ondertussen alweer anderhalve week thuis en we zijn elke dag al op pad geweest. Gaan wandelen, winkelen, gaan lunchen ... echt genieten nu met dit mooie weer. De borstvoeding lukt sinds deze week ook heel goed en ik geniet er echt van om m'n kleintje zo dicht bij mij te hebben. Ze weent niet veel en heeft ook niet echt last van krampjes dus dat maakt het voor ons ook heel relax.

En hoe ist bij jullie?
  • ja idd finne.. maar ik heb een manier gevonden, ik schup em het bed uit, maak em net zolang wakker tot ie eruit gaat.. en het werkt..

gefeliciteerd sophie!!! Mooie naam voor een meisje!!!

geniet er lekker van meid.

xxx hug.gif hug.gif
  • mir: ik was hier bij de eerste die bevalle was hihi 2augustus, wss mn reactie gemist bigsmile.gif Ilhan is ondertusse bijna 6weke en doet t goed

sophie:proficiat! mooie naam.

hier ook heel moe, zit ondertusse op fles voeding sinds 3dagen en kan nu 4u tussen laten,hij had krampjes van mn borstvoeding, met flessen is nu beter. ga het wel misse. hij moet wel leren drinken van de fles,morst heel veel, heb van gistere rubbere spenen en is beter mr vindt je niet overal
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld