Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• @mir: goed idee, ga tegen m'n vriend ook maar zeggen dat hij z'n iPad moet meenemen. Je weer nooit hoelang het gaat duren hè. Haha wel tof met zo'n gyn. De mijne noemen ze de George Clooney, alleen val ik niet zo op oudere mannen. Vind hem gewoon een super rustige vriendelijke mens.

@killiebillie: woehoe , de eerste voorbereiding al op de geboorte!! Nu kan het ineens snel gaan hè.

Hier niks te voelen of te bespeuren.... Had eerlijk gezegd gedacht dat het veel zwaarder zou zijn opt einde maar dat valt dus dik mee. Toch hoop ik elke avond wel een beetje dat het gaat beginnen. Wil zo graag m'n meisje zien <3
  • hahah sophie george clooney.. nou die van mij mag er ook echt wel zijn.. een jonge gozer.. rond de 34 geloof ik

whahaha...

xxx hug.gif hug.gif
  • Tja 34 da kan ik nog snappen. De mijne is echt al half de 40. Maar hij is goed en ik voel me op m'n gemak bij hem en da's toch het belangrijkste hè.

Allee nog 1 dag werken en 't zit erop. Kan het nog altijd niet geloven. Lijkt of ik eigenlijk gewoon een paar weken vakantie neem en dan in september terug ga werken. Da gevoel zal wel snel veranderen zeker als m'n meisje er is content.gif
  • ik hoop dat dit snel voor je gebeurd sophie. Ga lekker genieten van je vrije dagen meis, je hebt het dubbel en dwars verdiend!!!!

hug.gif hug.gif
  • En hoe voel jij je mir? Ik ga zeker nog genieten hoor. Zal maar goed relaxen, zal energie nog genoeg kunnen gebruiken binnenkort content.gif
  • Hoe voelen jullie je dames? smile.gif
  • Hier alles nog super, nog niks te voelen hier. En bij jou?
  • hoe ik me voel? de zenuwen gieren door me lijf.. hahaha en vind het ook wel weer eng...

candle.gif hug.gif
  • What a hell of a night.. sad.gif

Vannacht dus opnieuw rugpijnen en buikpijnen toen ik in bed lag.. Eerst kwam dat mooi na elkaar en soms zelfs met weinig tijd tussen!
    Ik dacht, jaja nu is het hier begonnen.. Ik bleef kalm en liet het ventje nog wat slapen zodat ik mss het meeste thuis kon opvangen..
    Nu is het weer heel wat minder, bijna gedaan zelfs!
    Wel daarnet zag ik verlies met beetje licht rozerig bloed erbij..
    Die buik blijft suuuuuper hard staan!

Zo mag het toch ook stoppen hoor met te beginnen en telkens te stoppen.. Vreselijk lastig, vermoeiend, ambetant, ... en noem maar op!
    thumbdown.gif
  • Ja amai dat is zeker lastig, je denkt elke keer dat het zover is. Maar als je wat bloed begint te verliezen dan gaat het toch wel eens echt doorbreken zeker? Hoe voel je je ondertussen?

Hier net de box in elkaar gezet en ook wat geëxperimenteerd met de maxi cosi zodat we toch weten hoe we dat ding in de auto moeten zetten. Nu nog een poppetje om erin te leggen <3
  • @Sophie2000: Hier lopen we nog steeds rond dus vandaag zien we onze gynaecoloog nog voor de controle wink.gif
    Hoe gaat het daar ondertussen?
  • Allée jij bent dus ook nog niet bevallen. Aan de ene kant kunnen we nu wel super genieten vant mooie weer, aan de andere kant wil ik toch zo graag m'n meisje kunnen vastpakken. Maar ze zit hier precies nog héél goed. Nog totaal geen teken dat ze eruit wil komen.

Veel succes bij de gyn, moet je aan de monitor? Laat iets weten hé!!

Ik moet donderdagochtend halfuur aan de monitor. Zou wel leuk zijn moesten we voor of op 15 aug bevallen dan kunnen we nog moederdag vieren (in elk geval, in Antwerpen wordt dat dus op 15 augustus gevierd).
  • hey is effe geleden dat ik nog eens ben kome kijke,heb wss hopen gemist! maar ik ben mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! bigsmile.gif
    onze zoon Ilhan is geboren op 2aug met geplande keizesnee en woog 3,7kg en wat 49,5cm alles is super goed gegaan en heb al 10dagen super genoten,is wel druk geweest met bezoek,das wel beetje lastig. ik zou hier op mn gak eens alles moeten na lezen tussen 2 borst voedingen door hahahahah. ook dat was eerste week in ziekenhuis zwaar werk, is niet zo makkelijk als je zou denken. heb veel geleerd. hoop dat met jullie alles goed gaat en ben benieuwd wie er nog al bevallen is. xxx mama julie
  • gefeliciteerd Juju!!!!!! leuke naam!

Ik ben ook inmiddels mama geworden afgelopen vrijdagavond 10 augustus om 21.09 kwam onze Esmee ter wereld in een supersnelle bevalling van maar liefst 1,5 uur.
    Het was een helse rugweeen bevalling, maar we maken het allebei goed.
    Ze is 50 cm groot en weegt 3820 gram. Inmiddels is ze wat afgevallen naar 3540 gram ivm de borstvoeding dat dus minimaal was...

xxx mir
  • Hey juju, een dikke proficiat! Al 10 dagen aan het genieten ondertussen. Zalig!!!

Hier nog niks te voelen dus we wachten heel geduldig af smile.gif
  • alleh smile.gif

juju en mir proficiat ook! bigsmile.gif
    onze kleine meid is ondertussen al 2 weekjes... en ze doet het super!
    met de borstvoeding heb ik deze keer toch ook al wat problemen gehad! ik heb namelijk te véél melk... en das ook moeilijk om vanaf te raken hoor!

dus dan ist nu juist nog killiebillie en sophie zeker?

groetjes
    melleke
  • Ja idd, de overblijvers haha. En het zit er nog niet direct aan te komen denk ik. Ik moet nu donderdag om 11u terug naar de gyn aan de monitor (is eerste keer). Ben eens benieuwd wat ze daaruit gaan opmaken.
  • proficiat melleke en mir,
    melleke : ook al 2 weken mama, ik vandaag ook 2weken,doet toch raar he.
    mir: das een stevige brok he, gelukkig is het dan toch nog snel gegaan.Esmee, heel mooi, van twilight?

Ilhan was ook veel af de eerse dagen, heb genoeg melk maar hij valt altijd in slaap aan de borst en krijg m niet meer wakker, de melk loopt dan gewoon uit zn mondje.tegenwoordig krijg ik hem zelfs niet meer wakker voor de 2de borst te geven. morge komt er een vroudvrouw eens kijken en hem wegen,als hij niet genoeg bij is denk ik dat ik gewoon over ga op flessen, heel spijtig maar vraagt zo veel energie.

Hebben jullie ook last van hormoon wisselingen, het ene moment voel ik me goed en het ander moment kan ik me heel angstig en onrustig voelen,verdrietig zelfs .Zouden dat de baby bleus zijn?
  • Juju en Mir, een dikke proficiat !

Sophie en Killiebillie, spannend voor jullie.

Ons pruts is thuis sinds vrijdag en ze doet het supergoed.

Ik heb ook wel wat last van hormoonwisselingen. Ons meisje is zo perfect maar ook zo kwetsbaar dat ik er soms bang van wordt.
  • @juju; hopelijk weet je vroedvrouw een oplossing ivm de borstvoeding. Zou toch leuk zijn als je het kan blijven doorgeven. Ik hoorde bij vriendinnen dat het toch wel een 5-tal weken kan duren voordat het echt optimaal werkt. Ik ga het ook zeker proberen.

Heb ondertussen gelezen dat Killiebillie op 14/08 is bevallen.

Nu blijf ik hier nog alleen over haha en voorlopig zit er nog niks aan te komen. Nog geen enkel teken van weeën hier dus ik ga toch nog maar wat activiteiten plannen dit weekend. We beginnen deze namiddag al met terrasje in Antwerpen content.gif

@finne; Ik kan me voorstellen dat je je kleintje kwetsbaar vindt. Hiervoor zat ze veilig in jouw buik. Ik heb er ook al over zitten nadenken. Nu moet je haar beschermen tegen alles en iedereen. Het is toch een hele verantwoordelijkheid hé.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld