@Mir: Kei goed voor je! Dat is wel super dat je nu eindelijk weet wanneer het zover is. Ik hoop dat 1 pilletje echt mag werken zodat je sneller je kleine schatje in je armen zal hebben dan je denkt.
@Sophie2000: Ben blij dat de lange rit naar Amsterdam toch goed verlopen is hoor want is tenslotte toch heel wat als je zo op het laatste loopt! 'k Vind het heel knap dat je zo ver nog gereden hebt.
Wel ik had dus vanmorgend een geel-groenige afscheiding en had dus toch maar naar de verlosafdeling gebeld en moest direct langskomen..
Heb halfuurke aan de monitor gehangen en daar had ik toch 5x een serieuze piek. Soms zelfs van boven de 90..
Zijn nog steeds deftige voorweeën!
Nog altijd maar 1cm opening..
De afscheiding die ik had is geen infectie ofzo maar gewoon ook een voorbereiding op de geboorte!
Ze konden niet zeggen hoe lang het nog kan duren uiteraard dus we staan even ver en kunnen enkel nog maar afwachten..
Kleintje had nog een reservepack aan vruchtwater van een 5cm zei ze.
Heb dat nog nooit geweten dat ze 't zo uitdrukken maar bon!
't Zal dus nog afwachten zijn wanneer dat kleine wonder zin heeft om te komen.. Ik vrees gewoon zo hard dat ik ingeleid ga moeten worden want dat 't echt geene zin heeft om te komen!
Voor ons was er dan zo'n vrouw die ook aan de monitor gehangen had en die mocht ineens blijven.. Ik wou dat ik in haar plaats geweest was!