Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• @mir: ik hoop voor je dat het snel mag doorzetten dan als je zoveel pijn hebt. Maar sowieso wordt jullie kleintje deze week geboren dus.

Hier nog niks aan de hand, super druk weekend gehad en kleine geeft nog totaal geen teken dat ze eruit gaat komen. Ik ga nu m'n laatste week werken en daarna mag ze er wel uit van mij.
  • @Finne: Veel pijn? Moest het zover zijn, doe dat goed meid! wink.gif
  • @finne; en zijn je weeën al teruggekomen? Succes alvast !!!
  • dames, ik ben vandaag mama geworden van onze kleine meid, Louise.
    Ze werd om 12u20 geboren en weegt 3.2 kg en meet 51 cm.
    Ik ben helemaal weg van onze kleine meid.

xxx
  • Ooooh super nieuws! Gefeliciteerd!!! En hoe is je bevalling gegaan? Geniet maar van jullie kleine meid bigsmile.gif moet fantastisch zijn.
  • ooohhh Finne super!! Gefeliciteerd en een hele mooie naam!

Geniet lekker van de kleine mooie meid!

xxx Mir hug.gif party.gif baby.gif party.gif
  • Naar de gynaecoloog geweest en ergens toch wat teleurgesteld hoor!

Er is dus niks veranderd.. Nog steeds 1cm opening!
    Baarmoederhals is week..
    Kindje zit nog niet echt ingedaald blijkbaar, zit nog net boven de bekken.
    Gynaecoloog zei wel dat het altijd plots kan beginnen maar dat men voorweeën op het moment niet meer veel bereikt hebben!
    Ze zei dat het natuurlijk moeilijk te voorspellen is wanneer of wanneer niet maar dat deze week inleiden dus nog niet aan de orde is.
    13/8 moet ik nog op controle als ik dan nog niet bevallen ben en dan gaan ze een datum afspreken om in te leiden.. Ze denkt dan volgende week woensdag of donderdag!
    Kleintje was 40gr bijgekomen dus niet zoveel maar doet het wel zeer goed dus dat is wel goed. Kleintje woog nu 3,170kg ongeveer.

@Finne: Super dikke proficiat meid! Nog snel gegaan dan blijkbaar maar des te beter voor jou natuurlijk. thumbup.gif Geniet maar goed van jullie kleine wondertje.
  • @killiebillie; kan me voorstellen dat het wat frustrerend is als je zo terug buiten komt. Wil wel zeggen dat je kleintje nog heel goed zit maar aan de andere kant zoals je gyn zegt kan het ineens starten. Dat had hij vorige week ook tegen mij gezegd. Ik hoop dat je niet meer te lang moet wachten.
  • @Sophie2000: Ja ergens verwacht je als je toch de laatste dagen serieus last hebt dat je mss een cm'tje erbij hebt maar neen.. bored.gif
    Ja, goed zit het zeker nog blijkbaar. Daar is geen twijfel over mogelijk! wink.gif
    Afwachten nu wanneer he.. smile.gif
    En hoe voel jij je?
  • Ik voel me nog altijd hetzelfde, nog geen klachten en heb dus ook niet de indruk dat ze snel zal komen. Gisterennamiddag was ik het ineens kotsbeu, ik wilde van die buik vanaf. Geduld hebben zeker? wink.gif
  • hier gaan we morgen ook maar es kijken of er iets tot stand is gekomen.. ben benieuwd..

in ieder geval mijn 4e nacht al niet geslapen en ik ben gesloopt.

xxx tough.gif
  • @Sophie2000: Ja je kan soms zo van die momenten hebben he. Dan ben je het ineens zo beu en wil je gewoon dat het eindelijk zover is.
    Ik heb me al een beetje neergelegd dat het volgende week inleiden zal worden. En ergens is dat allemaal niet erg he maar heb nu toch stilaan de drang men kleintje na 9 maanden te kunnen knuffelen. <3 Net zoals alle mama's dat hier nu zullen hebben.
    Langs de andere kant ben ik ook een beetje "bang" voor hoe het zal zijn, zo plots mama zijn.. Ik kan alleen maar men best doen natuurlijk content.gif

@mir: Oh spannend! Ben al mee benieuwd in uw plek. smile.gif
  • Wij gaan dat allemaal super doen!!! Ben er na bijna negen maanden echt wel klaar voor. Vandaag en morgen gelukkig drukke dagen dus geen tijd om na te denken en dan ist einde van de week weeral in zicht.

Het kan toch ineens snel beginnen hoor killiebillie, m'n gyn zei ook vorige week dat het vanaf nu elk moment kan zijn en je kleintje hoeft op voorhand helemaal niet ingedaald te zijn.
  • @Sophie2000: Ja dat maakt het net zo spannend natuurlijk. Je weet dat elk moment het zover kan zijn maar je weet gewoon niet welk moment je babytje zal uitkiezen smile.gif

Voor we het allemaal weten hebben we allemaal ons babytje in onze armen. wink.gif
  • Ja idd!!! En killiebillie nog niks aant gebeuren bij jou ondertussen?

Ben weer veilig thuisgeraakt van m'n meeting in Amsterdam (gelukkig niet bevallen haha). Nog 2 dagen werken en dan mag ze gaan komen van mij maar ik heb het gevoel dat ze het daarbinnen nog heel goed naar haar zin heeft haha.

Ik ga vanavond de adressen eens op de enveloppen plakken en dan ben ik echt helemaal klaar.
  • Hoiiii...

ik ben zojuist geweest,.. de gyn vroeg me hoe het met me was. Het enigste wat ik tegen hem zei: Jij gaat me vertellen wanneer ik nu ingeleid word. Begon hij te lachen.. ik zeg lach maar maar ik meen het...
    Ja zegt hij, dat lijkt me een goed plan.

Vrijdag a.s. om 07.00 uur moet ik in het ziekenhuis me melden.
    Er was nog praktisch geen opening, maar ik krijg een tabletje die de boel moet openen.. lukt het dan gaan ze de vliezen breken. Lukt het niet, moet ik 6 uur wachten voor het volgende tabletje. (Je mag er 3 op een dag).

Dus ik hoop dat ik vrijdagavond mijn meisje in mijn armen kan sluiten...

xxx
  • Hahaha Mir, effe je gyn onder druk zetten maar goed dat het gewerkt heeft en je vrijdag wordt ingeleid. Ik hoop voor je dat het na 1 pilletje al goed begint te werken en dat het allemaal heel vlot mag gaan. thumbup.gif
  • @Mir: Kei goed voor je! Dat is wel super dat je nu eindelijk weet wanneer het zover is. Ik hoop dat 1 pilletje echt mag werken zodat je sneller je kleine schatje in je armen zal hebben dan je denkt. smile.gif

@Sophie2000: Ben blij dat de lange rit naar Amsterdam toch goed verlopen is hoor want is tenslotte toch heel wat als je zo op het laatste loopt! 'k Vind het heel knap dat je zo ver nog gereden hebt. smile.gif
    Wel ik had dus vanmorgend een geel-groenige afscheiding en had dus toch maar naar de verlosafdeling gebeld en moest direct langskomen..
    Heb halfuurke aan de monitor gehangen en daar had ik toch 5x een serieuze piek. Soms zelfs van boven de 90..
    Zijn nog steeds deftige voorweeën!
    Nog altijd maar 1cm opening..
    De afscheiding die ik had is geen infectie ofzo maar gewoon ook een voorbereiding op de geboorte!
    Ze konden niet zeggen hoe lang het nog kan duren uiteraard dus we staan even ver en kunnen enkel nog maar afwachten..
    Kleintje had nog een reservepack aan vruchtwater van een 5cm zei ze.
    Heb dat nog nooit geweten dat ze 't zo uitdrukken maar bon!
    't Zal dus nog afwachten zijn wanneer dat kleine wonder zin heeft om te komen.. Ik vrees gewoon zo hard dat ik ingeleid ga moeten worden want dat 't echt geene zin heeft om te komen! sad.gif

Voor ons was er dan zo'n vrouw die ook aan de monitor gehangen had en die mocht ineens blijven.. Ik wou dat ik in haar plaats geweest was! blush.gif
  • jeetje killiebillie,.. zouden we nog op dezelfde dag gaan bevallen ook??

Hoop dat het opschiet voor je.. ik heb verder nog geen last van weeen.. maar er is ook nog geen opening.. althans het zal een centimeter zijn maar niet meer... hahahaha

we zien het wel...

sterkte meis!!!! xxxx
  • ja echt sophie.. en het is nog een lekker ding ook whahahah.. mijn man moest erom lache.. hij zegt jahoor daar heb je em.. lol

maar hij kon er de lol wel van inzien, heel aardig, ik hoop dat hij er ook met de bevalling bij is. Hij is bijna klaar met de opleiding en is best goed.

Maar we moeten het uiteraard zelf doen. Ik zei tegen mijn manneke neem de laptop maar mee.. dan verveel je je niet als we de hele dag daar zijn.

ik hoop ook dat de eerste gelijk aan slaat. De 2e pil mag pas 6 uur later.. moet er niet aan denken dat ik daar nog op moet wachten...

de kids worden door oma en opa opgevangen bij ons thuis.. dat scheelt..

xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld