Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• Ik heb het niet over witverlies hoor.. Dit leek/lijkt op eiwit! wink.gif Bij witverlies wist ik ook dat dit niks van de slijmprop was maar dit vond ik nu toch wel vreemd.
    En volgens de gynae aan de telefoon is het mijn slijmprop geweest ofwel een deel ervan.
    Rustig afwachten zei ze!
    Ik voel me vooral zo raar lichamelijk sindsdien..
  • Amai wel spannend dus!!!! Wat voel je dan? Dan weet ik ook wat ik kan verwachten.
  • ja dat bedoel ik ook idd billie... lolzz... sorry...

bigsmile.gif
  • Ja gewoon.. Ik voelde me vlak na dat "eiwit" zo misselijk als iets.. En de dag nadien voelde ik me zo down precies.
    Nu heb ik soms gewoon erge stekende pijn onderaan maar nog niks dat aanhoudend is dus dat beebje wil nog niet komen hoor.. bigsmile.gif
  • Gisterenavond in bed ook voor het eerst steken gehad in onderbuik en wat in m'n rug. Was na halfuur gedaan en deed niet zoveel pijn dus hier ook nog niks aan de hand. Ik moet ook nog bijna 3 weken he. Hoe zit het met de rest??

Morgen eindelijk terug naar de gyn. bigsmile.gif M'n meisje is nog steeds hyperactief dus benieuwd of ze al ingedaald is.
  • hier effe spannend, heb niet naar vorige berichten gekeken dus hoop dat alles goed gaat met jullie, ik wou eve late weten dat ik morgevroeg binne moet voor mn keizersnede, de zenuwkes beginnen nu toch wel wat te komen.
    binne 9u zijn we mama en papa bigsmile.gif
    hou jullie goed en ik laat iets weten xxx
  • juju, veel succes ! Wat ben ik stiekem wat jaloers op je.
    Heb wel wat schrik om te bevallen. En ben zo benieuwd naar ons kindje.

Nog eventjes en jullie leven ziet er inderdaad helemaal anders uit.
  • @killiebillie: ik had dat ook wel, zo'n stekende pijn onderaan! ook vaak wnr ik van houding wisselde als ik me recht zette in de zetel ofzo en vooral wanneer ik naar toilet was geweest en dan opstond!

@juju: succes! straks heb jij ook je kleintje in handen!

hier gaat alles goed hoor! Oona is echt een rustige baby (hoop dat dat blijft) en de borstvoeding gaat goed, ik voel mij echt super!
    morgen mogen we naar huis gaan!
    dan is er weer het "gewone" leven
    ... maar dan wel met 4 bigsmile.gif

groetjes
    melleke
  • @juju: nog eventjes en jullie tweede kleintje is er!!

@melleke: leuk dat je bijna naar huis kan en dan met z'n viertjes gaan genieten. Ben wel jaloers dat jullie je kleintje al hebben.

Deze namiddag terug controle bij gyn, benieuwd hoe groot ze nu geschat wordt en of ze al een inschatting kunnen maken wanneer ze geboren zal worden. Ze mag nog even blijven zitten van mij, nog werken tot eind volgende week z'n heb nog een drukke planning eigenlijk.
  • ooh juju heel veel sterkte en s6 meid!!!!!

ik ben boos...

ben gister voor controle geweest en de gyn heeft me gewoon weer naar huis gestuurd voor een controle voor volgende week.
    De andere gyn zei tegen me dat ze wilden inleiden in week 39 ivm de suiker. Dat is dus volgende week, de ander geeft me nog een controle terwijl ik dus ingeleid zou worden.
    Dus de geplande inleiding word weer een week later. lekkere communicatie. En ze zouden me niet laten doorlopen.
    baal als een stekker.

ondertussen hoop ik dat het eerder komt dan volgende week. Ben maar van ellende in de gang en de keuken aan het schilderen gegaan... misschien dat de weeen op gang willen komen door wat drukker te zijn..

xxxx
  • @Sophie2000: Laat ietsje weten van bij de gynaecoloog he..

@Mir: Oh ik had daar toch iets over gezegd hoor! Ze moeten zich maar houden aan wat ze zeggen en tenslotte zal er altijd een reden geweest zijn waarom ze dat kleine wonder van jullie dan een week vroeger wilde inleiden door de suiker he.
    Soms mag je je niet laten doen!
    Mijn ene gynaecoloog zei ook dat ze me zelfs 2 weken overtijd wilde laten gaan en heb ook vlakaf gezegd dat ze gek was! bigsmile.gif

@Juju: Ooooooh jij bent nu al MAMA!!!! bigsmile.gif party.gif
  • Mir; hoe komt dat je niet elke keer dezelfde gyn hebt? Is idd super verwarrend. heb je hem vandaag niet gezegd dat je normaal volgende week ingeleid zou worden? Ik zou er ook boos van worden van zo'n tegenstrijdige info!!
  • ze wisselen elke keer af vanwege de vakantie.
    maar ik ga woensdag wel even mijn zegje doen, vind het echt niet normaal dit..
    zit zelfs te twijfelen om ze te bellen...

xxxx
  • Gewoon doen mir en niet mee blijven zitten.

Hier vandaag controle gehad: ze is nu 3,1kg en 48 cm dus kan geen kwaad als ze geboren wordt. Wel spannend dat het elk moment kan gebeuren nu
  • @ mir : ik snap goed dat je boos bent. Tegen mij zeggen ze al sinds 36 weken dat als bloeddruk niet goed is ze moeten inleiden. Je gaat er dan van uit dat ze dit ook zullen doen als het zo blijft. Na elke controle (soms 2x per week) kreeg ik te horen dat ze zullen inleiden als bloeddruk niet beter wordt. En plots bij de laatste controle zeggen ze dat alles normaal is en dat ik dus nog wat geduld moet hebben. Nu hoop ik maar dat ze me niet overtijd laten gaan.
    Ik heb ook meerdere gyn (praktijk met 4) en dan is het idd soms vervelend dat ze elkaar tegenspreken.

@ Sophie : wanneer stop je met werken ? Inderdaad spannend dat het nu voor elke moment kan zijn hé !

Ben benieuwd naar baby'tje van Juju.
  • @finne; jij ook al zo'n tegenstrijdige berichten gehad?? Echt raar en maakt je toch onzeker. Je wil toch dat alles gewoon goed gaat. Ik heb zelf nooit een hoge bloeddruk gehad dus nog niet over inleiden gesproken.

Ik werk nog een week en dan ist voor mij ook RUST content.gif . Moet volgende week nog naar amsterdam maar m'n gyn zei dat ik maar moest opletten en niet moest rijden als ik veel pijn heb. Tja ik zit elke dag op de baan, hoort bij m'n job dus kan moeilijk zeggen dat ik alleen nog maar thuis wil werken. Ik zit nu al 70% thuis te werken denk ik.
  • Ik heb nu ook 2 gynaecologen maar dat loopt daar vrij goed vind ik. Wij wisselen telkens af. Je hebt natuurlijk altijd een voorkeur om met te kunnen/willen bevallen.
    Bij ons spreken ze elkaar niet echt tegen. Enkel qua geboortegewicht heeft dat eventjes wat anders geweest maar nu is hun schatting bijna dezelfde dus.

@Sophie2000: Best toch voorzichtig zijn dan als je naar Amsterdam moet. wink.gif
  • hoi dames
    het is hier stil de laatste dagen. Jullie zijn toch allemaal nog niet bevallen ?

Ik ben zo aan het aftellen. Dinsdag heb ik een nieuwe controle. Ik mag enkel woensdag niet bevallen want dan is mijn ventje jarig.
  • zojuist in het ziekenhuis geweest.
    Ik ga bijna de hele week al van me stok,.. kan nergens meer heen en 2 dagen lang alleen maar last van harde buiken.
    Met de beeb is alles goed alleen met mezelf niet lekker..
    Ik was gisteravond op visite ben van ellende maar naar huis gegaan, volgens mij had ik ook last van rugweeen.

Ik ben dezelfde nacht maar sliefst 8 keer naar de wc gegaan om de normale plas te doen.. en slaap¨nu al 2 nachten niet.

Heb slaaptabletjes gekregen, en mijn bloeddruk was laag..

Woensdag voor inwendig terug om te kijken of er al iets gaande is en dan misschien als het zo is donderdag ingeleid te worden..

mag het hopen.. dit gaat zo niet ...

xxx
  • ben ook zonet aan de monitor geweest. Heb weeën maar ze zijn nog niet hevig genoeg om te blijven, dus nu terug thuis.

Spannend zeg !
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld