Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• heel veel sterkte melleke!!!!!! go girl!!! hug.gif
  • @melleke; doe da goed!!! Hopelijk zet het snel door.

Hier iets stom gedaan, donderdag gaan werken met té hoge hakken. Gevolg; rechtervoet is opgeblazen thumbdown.gif Echt bizar zicht nu met twee verschillende voeten. Hopelijk trekt het snel terug weg want heb geen zin om de komende weken op teenslippers te lopen.
  • pootje omhoog liggen sophie... xxx hug.gif
  • Jaaaaaa het heeft geholpen, rechtervoet terug in proportie!! thumbup.gif
  • hoi dames,

Hier is veel bijgeschreven de laatste dagen.
    Ik loop ook nog steeds rond, maar ik voel me de afgelopen dagen echt niet goed meer.
    Ik moet ook 2x per week op controle door de bloeddruk die iets te hoog is. En als ik me niet 'goed' voel zou ik elke keer aan de monitor moeten. Maar ik kan toch moeilijk elke dag aan 't ziekenhuis staan om te melden dat ik hoofdpijn heb, even wazig heb gezien of last heb van mijn maag.
    Pff, ik hoop toch dat men binnenkort gaat inleiden want ik heb niks fut meer, doe de hele dag bijna niets meer. Ben het echt beu.

Dinsdag terug op controle bij gyn.
  • Finne: ik hoop dat je niet te lang meer moet wachten, niet leuk als je je zo slecht voelt. Toch maar voorzichtig zijn met die hoge bloeddruk. Heb toch redelijk wat vriendinnen die moesten ingeleid worden of spoedkeizersnede kregen omdat ze zwangerschapsvergiftiging hadden. Als ze er op tijd bij zijn kan je nog gewoon normaal bevallen. Ik duim mee dat het snel mag beginnen voor je!!

Hier nog geen klachtjes maar ik moet ook nog iets langer dan de rest van jullie. Ik ga nog 2 weken werken en dan ben ik thuis tot januari. Hoelang blijven jullie thuis?
  • ahh Finne, wat vervelend meis.. ja dat is toch geen pretje he.. hoop dat het allemaal een beetje losloopt en je nog wat puf kunt opdoen de laatste weekjes... zal voor je duimen meis..

ik ben 4 weken van tevoren gestopt, en ben vrij tot 5 november
    ik heb nog vakantie ingediend van 13 december tot 2 januari aangezien ik mijn vakantie nog moest opnemen.

@sophie, fijne meis dat je aan beide beentjes weer in proporties bent hahaha.. xxxx
  • Ik ga vanaf september alvast een half of 2 halve dagjes aan het werk. Vanaf 5 nov ga ik terug voltijds aan de slag.

Ik heb nog wel een 12 tal vakantiedagen dus ik kan nog wel wat thuis zijn tss nov en eind dec.
  • ben al de hele nacht op... eerst kon ik gewoon niet slapen... en dan om half 3 ... weëen! hopelijk blijft het duren, zodat we binnen een paar uurtjes naar't ziekenhuis kunnen!

xxx
  • Spannend melleke !
    Ik hoop voor jou dat ze doorzetten.
  • Idd super spannend!! En zijn de weeën doorgezet?

Ik ben zo benieuwd wanneer en hoe het hier zal beginnen content.gif
  • ohhh succes melleke hoop dat je vandaag je kindje in je armen mag sluiten kusss!!! hug.gif
  • Vanavond ging ik naar het toilet en bij het afvegen zag ik een doorschijnend dikker slijm.. Leek op het wit van een ei.
    Daarna voelde ik me misselijk en ik voelde ons babytje plots zeer laag.. Voelde mij opeens ook verschrikkelijk moe!
    Nu is het even stil..

Was dit mijn slijmprop of een deel ervan? nervous.gif
  • Geen idee killiebillie, ik verlies de hele tijd wel wat maar ik dacht altijd dat je slijmprop iets donkerder was of dat er stukjes bij zaten. Misschien anderen hier die er al ervaring mee hebben?
  • hallooooo! smile.gif

ik ben ondertussen bevallen!
    geweldig toch hoor... ondanks epi toch wel behoorlijk afgezien,
    maar het gevoel achteraf... das echt ONBESCHRIJFELIJK!

onze jongste spruit heet Oona, geboren 30juli om 15u29, 3555g en 50cm.

<3

nu is het aan jullie he meiden!

ohjah... en ivm die slijmprop... de voorbije dagen had ik dat ook zo precies "eiwit"... dus het kan wel zijn dat het stukjes slijmprop zijn.
  • OOOOOOhhhh melleke wat fijn meid!!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!!!

Ik hoop dat het toch wel meegevallen is voor je,..

en nou lekker gaan genieten van je kleine wolkje.

Joepieeee!!!!!

(Bij mij waren er vannacht weeen, maar het heeft niet doorgezet, ik heb de halve nacht last gehad van harde buiken en krampen.)

Hoop misschien vandaag iets we zien wel...

xxx hug.gif hug.gif
  • Melleke, dikke proficiat ! Geniet van je kleine meid.
    Mooie naam ook !
  • @Melleke: Wauw echt fantastisch!!! Dikke proficiat met jullie kleine meid. Alles goed verlopen?
    Aha, jij bent dan toch vrij snel na het verliezen van dat slijm bevallen blijkbaar.. En hoe voelde jij je na het verliezen ervan?

Ik heb toch eventjes gebeld met de praktijk van de gynaecoloog en zou toch gaan om de slijmprop of delen ervan dat ik verlies.. Niet ongerust maken en gewoon afwachten kreeg ik als raad! wink.gif
  • zit hier ook met ranzige melkachtige zooi elke keer.. weet niet wat het is.. we zien wel....

xxxx surprised.gif
  • Melleke : dikke proficiat!!!! Geniet van jullie kleinste wondertje.

@mir: ik heb al hele zwangerschap wat witverlies dus ik zou niet kunnen zeggen of dit bij mij nu ook ineens stukjes slijmprop zijn. Ik denk bij mij van niet.

Wie zal de volgende hier zijn?? content.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld