Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• hoi!

jah... pijn in mijn rug heb ik al de hele zwangerschap gehad...
    dit was echt hevige pijn in mn onderbuik ja...
    bij ons yenne heeft het een paar uur geduurd eer ik doorhad dat ik weëen had... maarja... die pijn is moeilijk te beschrijven...
    maar als je het al eens hebt meegemaakt, dan herken je het wel trug hoor! alleen zo stom dat het niet is doorgezet!
    ik hoop echt dat het trug zal beginnen... en nu voor echt candle2.gif

je zal het wel voelen alst zover is!

@mir: en... ligt ze nog goed? en... ingedaald?

groetjes
    melleke
  • @Melleke: Spijtig dat het niet is doorgezet! Hopelijk volgende keer ineens goed en dat jullie kleintje er dan snel is hoor. wink.gif Heb je nu nog last?
  • hey,

neen... geen last meer, behalve van mijn rug dan, maar dat is geen nieuws meer... ik heb wel meer last in mijn rug dan hiervoor, maarja... we sleuren hier allemaal 24u/24u een baby'tje mee eh.

ze zal wel eens moeten komen eh!

groetjes
    en een fijne dag aan iedereen!
  • Oh melleke ik zie dat jij normaal nog minder dan een week moet. Wel super spannend dat het elk moment kan beginnen hé. Niet leuk dat je sukkelt met rugpijn. Even een vraagje; tov van 2 weken geleden is je buik dan nog veel in omvang toegenomen? Ik hoor vaak dat het opt einde met de dag groter wordt maar zo extreem vind ik mijn buik niet. Velen schrikken als ik zeg dat ik nog minder dan een maand moet.
  • hey... ik denk het niet dat mijn buik nog zo verdikt is... maar wel anders van vorm.

volgens mijn maandstonden benk uitgerekend voor 31juli, maar volgens de eerste echo ist 5 augustus, dus nog een weekje en half! Ik had eigenlijk nooit gedacht dat ik hier nog zou lopen nu, met mijn dikke buik... yenne kwam 2,5 weken te vroeg... en de gyn had gezegd dat de kans er wel dik inzat dat het deze keer ook zo zou lopen...
    maar ondertussen ben ik al een week verder dan toen bij haar.

vrijdag moet ik op controle, en dat is de eerste dag dat mijn gyn trug uit verlof is... dus mag het eigenlijk nog een dagje of 2 wachten, dan kan ik misschien deze keer bevallen met mijn eigen gyn!

alleszinds, op 12 augustus is de doop gepland, dus tegen dan moet ik zoiezo thuis zijn met de baby... want dan word mijn peterke ook gedoopt!

xxx
  • Ja dan hoop ik maar dat je niet overtijd moet gaan. Je hebt je doop wel al heel snel gepland. Wij gaan dat pas ergens dit najaar doen denk ik.

Mijn gyn is vanaf volgende week terug uit verlof en ik ga dan ook terug op controle bij hem. Toch leuker want heb begin juli controle gehad bij een andere en die is dan totaal van niks op de hoogte. Dus wacht dan nog maar effe tot vrijdag dan.
  • ja, ... de doop is vooral zo vlug gepland omdat we het dan samen met mijn petekindje kunnen doen... ik ben meter van mijn zus haar kleintje, en mijn zus wordt meter van onze baby... en aangezien mijn zus int onderwijs staat, wou ze het toch graag nog in de grote vakantie doen... en hier bij ons dopen ze altijd de 2de zondag van de maand. ochjah, dan zijn we er inneens vanaf!

xxx
  • Ja da's ook waar. Ik moet me daar echt nog over informeren hoe dat hier zit met dopen. Zou misschien leuk zijn op dezelfde dag als onze babyborrel.
  • haiiiiiiiiii
    gister bij de gyn geweest, ze ligt nog steeds goed naar beneden en ze is ook gelijk ingedaald.
    Dus die heeft der slagje gemaakt.
    Nu maar afwachten, vanavond was ze zo aan het doen op mijn onderkant dat ik elke keer moest stilstaan. pfff

De gyn vertelde me dat ze de weeen op gaan wekken over anderhalve week, ze willen het doen als ze niet eerder komt, tussen week 39 en 40 ivm de suiker.
    Hoop toch echt dat ze zelf eerder komt, maarja het zal wel weer niet... die hoop had ik elke keer. Althans mijn dochter wel met 39 weken..

Houden jullie het een beetje uit in de warmte?
    Hier was het vandaag 32 graden, ik zweet me het ongans. heb momenteel maar een ventilator op mijn kamer op zolder gezet, doe anders geen oog dicht.

na 5 keer proberen zijn de geboortekaartjes geregeld.
    een winkel waar ik heen wilde ervoor schijnt niet meer te bestaan, wel op internet maar verder niet.
    kaartjes geregeld bij een ander, wil ik gaan afrekenen geeft de site een error aan.
    kaartjes geregeld bij weer een andere winkel, geeft de leverancier aan dat de kaartjes niet meer bestaan en te oud zijn.
    word er gek van.

uiteindelijk hebben we weer andere nu en die zijn betaald. binnen no time komen ze binnen en de proefafdruk overmorgen.

xxxxxx
  • Mir ik hoop voor je dat het vanzelf begint!! Goed dat je kaartjes dan toch gelukt zijn. Ik ben vorige week de proefjes gaan halen en ben er helemaal happy mee. Gelukkig ging het hier van de eerste keer goed. Onze drukker zit recht over het ziekenhuis dus dat is alvast makkelijk. Ik zou ook eens moeten checken wanneer we moeten betalen want daar is nog niks over gezegd.

Hier valt het mee met de warmte. Heb vandaag paar keer even in de zon gezeten. Normaal kan in een hele dag liggen bakken maar dat doe in nu toch maar niet. Op onze slaapkamer valt het nog goed mee dus zal geen probleem hebben om in slaap te vallen.
  • Als ik het zo lees dan worden er toch wel wat dames ingeleid ondanks dat je altijd hoort dat inleiden minder goed is! wink.gif
    Hopelijk kunnen we allemaal zo bevallen zonder in te leiden en voor sommige van ons liever vlug dan laat bigsmile.gif

Kei leuk dat ook jullie kaartjes allemaal ok zijn.. wink.gif

De doop.. Ik heb vandaag is gemaild met de kerk bij ons!
    Ik zou nu misschien het niet meer dit jaar doen maar wil toch al wat info erover blush.gif
  • wij gaan de doop van onze 3e in zwitserland doen. mijn schoonmoeder werkt daar als vrijwilliger en heeft de doop van onze zoon en dochter daar ook geregeld.

mijn man komt zelf uit zwitserland, dus dat vonden we dan leuk.

vandaag even een muurtje nog mooimaken en laat het feest maar beginnen.

normaal sliep k snachts nog wel maar nu steeds minder, beebje had vannacht de hik hihi..

gister dacht ik dat het feest begon maar het was vals alarm lolz

xxxx
  • Oooh Zwitserland, da's wel leuk om het daar te organiseren. Zeker omdat je daar dan toch een stuk van je familie hebt.

Hier heeft ze ook regelmatig de hik content.gif . Ik slaap echt nog steeds super vast (ben ik ook heel blij mee!!) en ik denk ook niet dat ze 's nachts veel beweegt want ik voel toch niks. Hopelijk zal dat zo blijven als ze geboren is ook bigsmile.gif

killiebillie; jij hebt je tenminste al geïnformeerd. Ik weet hier niet eens waar de kerk is blush.gif maar heb gehoord dat je je kindje mag laten dopen in elke kerk die je wil dus ik ga die kiezen waar ik zelf gedoopt ben. Heel mijn familie woont daar ook.
  • @Sophie2000: Amai super dat je zo goed slaapt. Dat is een droom voor vele denk ik! Maar des te beter voor jou natuurlijk.
    Ja als ze even rustig is bij jou zoals ze nu 's nachts is dan heb je het getroffen denk ik. bigsmile.gif

Ja ik heb toch even al gemaild voor er iets meer van te weten. Beter goed op tijd op de hoogte zijn van die dingen zekers wink.gif

Straks gynaecoloog se.. Ben benieuwd!!! blush.gif
  • En hoe wast bij de gynaecoloog ? Ik moet nog wachten tot volgende donderdag
  • Bij de gynaecoloog..
    Ik heb 1cm opening en dat vond ik al heel fijn om te horen eerlijk gezegd ookal ben ik mezelf ervan bewust dat het nu daarom nog niet direct komt.
    De constant harde buiken en de voorweeën er soms tussendoor moeten enkel nog doorzetten zei de gynaecoloog.
    Ons kleine wondertje woog 3,120kg ongeveer en is 46cm nu.
    De gynaecoloog schat ons kleintje op een geboortegewicht van 3,4kg en een lengte van 47 of 48cm.
    Wat ze ons ook kon zeggen is dat 't super veel haar heeft!
    Wat voelde ik me plots super goed want dat wou ik zo graag.
    I.v.m. inleiden.. Dat is nog niet voor nu want daar is men lichaam nog niet klaar voor en dat zou sowieso uitdraaien op keizersnede zei ze.
    Nu mag ik de 6de opnieuw op controle als ik dan nog niet bevallen ben

bigsmile.gif
  • ik moet vandaag op controle!
    ik hoop dat er toch al iets van beweging is, en ontsluiting...
    want ik hou het echt bijna niet meer uit van de pijn! contstant pijn in mijn rug, vaak 'steken' in mijn buik... harde buiken... 'steken' onderaan... en dan nog een kapoen van 3 die altijd achter mij loop "pakken, pakken..."

het mag nu écht wel komen!

xxx
  • @killiebillie: super nieuws van de gyn, jullie kleintje doet het goed hè! En veel haar: daar had ik nog niet over nagedacht eigenlijk. Zal het volgende week eens vragen tijdens controle.

@melleke: ik hoop voor jou dat je snel mag bevallen als je zoveel pijn hebt. Hoelang is het al bezig? Misschien kan je straks ineens bevallen.

Ik verwacht nog niks tijdens de echo van volgende week. Hopelijk dat ze ingedaald is maar voor de rest zit alles nog potdicht denk ik, ik voel in elk geval nog niks.

M'n ventje heeft deze ochtend al gestofzuigd, ikke net alles gedweild (poetsvrouw had voor het eerst afgebeld - fantastisch moment nutuurlijl!!) en nu zal ik eens beginnen werken.
  • ohh het rommelt bij billie en melleke al wauw!!!! sterkte he meiden xxxx

hier zit volgens mij ook de boel potdicht ik weet het eigenlijk niet..
    heb slapeloze nachten en stond daarstraks in de supermarkt. moest ondehand mijn onderkant vasthouden omdat ze zo naar onder bezig is..

woensdag mag ik weer voor controle ben benieuwd.

xxx
  • hey!

het is toch al van zondag dat ik echt veel meer last heb enz... maar niet echt weëen ofzo hoor.

kheb bijna 2cm opening, en ze is al goed ingedaald! de gyn zei dat ze echt wel al laag zit! thumbup.gif

dus nu nog maar ff wachten... als ik tegen dinsdag niet bevallen ben moet ik nog eens bellen naart ziekenhuis om nog eens aan de monitor te gaan... maar ik hoop dat het tegen dan al gebeurd is hoor!

xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld