Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• Hope: Veel succes alvast met de keizersnede! Het komt nu zeer dichtbij en alles zal wel goed verlopen. wink.gif
  • hoi!
    neen hoor niet meer gemeten... het was enkel een half uur monitor... en hij wou een inwendig onderzoek doen ook... maar hij zei dat dat niet echt nodig was omdat mijn gyne(nu in verlof) dat vorige week nog gedaan had. heb dan maar gezegd het zo te laten.. want uiteindelijk of je nu al ontsluiting hebt of niet, je moet toch wachten tot het doorzet eh! dan weet ik het liever niet, anders kan ik nog ongeduldiger worden, we laten het maar gebeuren eh! volgende week vrijdag moet ik trug gn bij mijn eigen gyne, en dan zal zij wel nog eens onderzoek doen (alsk tegen dan nog niet bevallen ben tongue.gif )

xxx
  • Vanaf hoeveel weken doen ze eigenlijk een inwendig onderzoek? Ik moet op 3 aug terug dus veronderstel dat ze misschien dan al eens voelen.
  • hey,

ja, de kans is wel groot dat ze dan al eens zullen voelen... wink.gif

xxx
  • hey hope, nog even volhoude, ze wachten tot je 37weken voorbij bent dan zijn de longetjes zeker klaar.
    Mijn ks komt ook dichterbij, nog 12 dagen,kmoet dinsdag op laatste controle.

Hier ook veel beweging in buik, kwaaltjes zijn ook terug, ben zoooo moe en indd ook last van ademhaling en gezwollen handen en voeten. taken in huis lijken ineens 10 keer zo zwaar,koken en afwas zijn zo een opdracht,zou liever slapen tot 2aug tongue.gif

heb wel gevoel dat ik er helemaal klaar voor ben, in praktijk dan toch,alles ligt klaar, beetje faalangst maar dat zal wel vanzelf los lope zeker.
    Hoe zit het met jullie oefenweeën? ik heb dat in heel zwangerschap nog niet gevoeld of mss herken ik dat niet als wee. ik zou dat toch al moete gehad hebbe, harde buik noemen ze dat ook wel al eens he?
  • hier ook aan het aftellen hoor.
    Nog 2 dagen werken en dan mag baby'tje komen van mij hoor.

Oefenweeën heb ik toch al een paar keer gehad. Voor mij voelt het aan alsof mijn buik helemaal samentrekt, maar de pijnscheuten komen niet regelmatig.
  • heb een voorgevoel dat het niet meer lang zal duren... candle2.gif
    en ik hoop echt dat mijn gevoel goed zit!

xxx
  • Juju: jij kan echt aftellen nu. Dat vind ik het lastige aan het wachten, je weet totaal niet wanneer het gaat beginnen.

Ik voel ook een aantal keer per dag dat ik een harde buik krijg maar ik voel hem alleen opspannen, zonder pijn erbij. Geen idee of dit al voorweeën zijn. Als m'n echte weeën ook zo worden, laat maar komen dan content.gif
  • hallo, bij mij ist iedere controle inwendig onderzoek.
    maar ik hoop als ik dinsdag terug moet dat ik toch al wat opening heb ze want ik begin het een beetje beu te worden. tis van een 2 de e en das anders dan een 1 ste vind ik toch. wel al serieuse slechte dagen gehad mega hoofdpijn en overgeefachtig zijn. vandaag en gisteren immens veel harde buiken maar ook telkens zonder pijn tju e smile.gif
  • van mij mag de baby vanaf woensdag komen hoor ! Nog 2 dagjes werken. Thuis staat alles klaar en ik ben de buik nu echt wel beu.

Ben benieuwd wie hier eerst zal zijn ?
  • Hier lig ik dan nog een nachtje en morgen is ons ventje er thumbup.gif
    Eindelijk bigsmile.gif ben echt benieuwd hoe hij er zal uitzien <3
    Ben uitgeteld voor 4 augustus
  • En we zitten weeral wakker.. Weeral niet veel geslapen deze nacht!
    Ik probeer men slaap in te halen die ik al zodanig tekort heb na vele slapeloze nachten te hebben maar het lukt me maar niet!
    Pffffffft.. disappointed.gif
  • Hope: super spannend!! Nog paar uurtjes geduld dus, ik duim dat het allemaal super vlot mag gaan. En straks kan je gaan genieten van jullie ventje.

Hier weer super geslapen, ze mogen me tegenwoordig overal wegleggen precies. Ik zal nog niet de volgende zijn hier, voel nog niks en volgens mij is ze ook nog niet ingedaald. Maar ik moet nog een maandje hè dus van mij mag ze nog rustig blijven zitten en nog goed groeien.
  • @Sophie2000: Dat is wel zeer leuk dat je zo goed slaapt! Ja ze kan nog gerust wat blijven zitten natuurlijk bij je. Nog flink wat groeien en stoeien bij mama! bigsmile.gif
  • halloooo hier ben ik weer..
    wat spannend allemaal...

mijn spruitje lag 16 weken lang in een stuitligging. Ik ben afgelopen week naar het ziekenhuis geweest en hebben ze haar gedraaid.
    Morgen moet ik terug om te kijken of zo nog steeds goed ligt.
    Ik ging liever voor een kz maar dit zou complicaties hebben voor de beeb.
    Ze zou moeite krijgen met ademhalen, en waarschijnlijk aan de beademing komen te liggen tijdelijk omdat haar longetjes niet rijp zouden zijn met 38 weken.
    Dit omdat ik met die verdomde zwangerschapssuiker zit.

Dus een poging tot draaien was gelukt..

En nu maar afwachten.. ben helemaal klaar hier afgezien de kaartjes die ga ik morgen regelen. Laat de beeb maar komen...

xxx tongue.gif
  • Mir: super dat het draaien goed gelukt is. Deed dat geen pijn?? Ik hoop dat je kleintje snel mag komen!!
  • hey sophie.. hij deed me maar 1 keertje zeer, drukte iets te hard, voor de rest was het een erg drukkend gevoel, zette wel zijn hele kracht erop, want hij stond zelf te trillen met zijn armen hahahaha.. .maar hij deed verder geen zeer..

binnen het kwartier was ze gedraaid maar schoot terug, ik voelde er niets van, en 10 min later lag ze goed..

ik moet vandaag voor controle om te kijken of ze goed ligt..

ben er helemaal klaar voor lol

kusssss hug.gif
  • alleh! leuk dat je dan toch nog een gewone bevalling kan hebben als ze nog goed ligt!

Ik had deze morgen enorm weeen... maar nu niets meer!
    ochjah... zo kan onze dochter nog een beetje genieten van haar nieuw zwembad! nu het eens mooi weer is!
  • ohh sterkte melleke!!!!! hoop dat het opschiet voor je..

had vanmiddag last van zeurende onderbuik, weet niet of dat wat te melden heeft maar we zien wel.. moet straks weer voor controle.. ben benieuwd of ze dan wel of niet ingedaald is...

xxx content.gif
  • Mir: spannend hoor, ik hoop dat ze mooi is blijven liggen en dat ze mooi ingedaald is. Laat ons iets weten hè!

@melleke; Hoe wist je dat het weeën waren? Heb je dan pijn in je rug en onderbuik of zo? Ik ben zo benieuwd hoe het zal starten bij mij. Het enige dat ik voel zijn stekende borsten, maar echt veel groeien ze niet precies.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld