Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• hai melleke,

nee ik durf dat echt niet aan. Ik heb bij mijn vorige, was trouwens normale bevalling al zo veel hechtingen gehad, en dat waren de goedkope hechtingen, want het schijnt dat je ook een duurdere variant kan krijgen.. maar dat kost weer centen.. waardoor mijn hele onderkant ontstoken was..

en ik wil nog wel langer meegaan met mijn onderkant hahaha dus ik pas echt voor een stuitbevalling.

ik moet nog op pad voor de kaartjes.. maar ik moet er de stad voor in.. om het via internet te regelen vind ik te gewaagd. We doen de geboortekaartjes in 2 talen, nederlands en zwitsers omdat mijn man daar vandaan komt.. maarja ook daar is nu haast bij en de zolder is nog steeds niet af.. pffff

xxx
  • hoi dames

Ik begin hier ook serieus af te tellen nu. Morgen mag ik terug op controle. Hopelijk is ons kindje ingedaald en ligt ze niet in stuit. Morgen wordt er ook gekeken of er al opening is. Heb al sinds 10 dagen last van oefenweeën, hebben jullie dit ook ? Ik vind dit best beangstigend.

Voor de rest schieten we hier wel op met de laatste klusjes. Kamertje is klaar en kan ik dit weekend helemaal inladen. Suikerbonen staan klaar, enkel nog wat knutselen voor de kindjes. Valiesje van mama staat klaar.

Ik hoop stiekem nog maar 2 weken te moeten uitdoen. Ben zo benieuwd naar ons kleintje !
  • ohh finne spannend, kga duimen voor je!!!

sterkte en succces!!!!

xxx hug.gif
  • @finne; oh super alles al klaar!!! Hier kamertje ook al weken klaar maar moet m'n tas nog maken. Die van de doopsuiker heeft vandaag gebeld dat normaal tegen dit weekend alles klaar is en ik het mag komen ophalen. Voor de kaartjes wacht ik nog op de print (ik laat ze drukken op 2 verschillende soorten papier om te kijken wat het mooiste is). Ik moet nog wel altijd de locatie van de babyborrel vastleggen horror.gif
    Nog geen last van oefenweeën, nog geen klachten int algemeen eigenlijk. Gelukkig maar want moet nog werken tot 10 augustus.
  • vandaag op controle geweest, met babytje alles ok : 49 cm en 2,5 kg. Maar met mama niet zo goed. Mijn bloeddruk stond te hoog en aangezien ik ook enkele andere kwaaltjes heb (sterretjes zien, hoofdpijn, gezwollen voeten,...) is er een kans op zwangerschapsvergiftiging. Morgen ken ik de uitslag maar in't slechtste geval moet ik binnen en zal ons kindje geboren moeten worden via keizersnede of inleiding.

Pfff, ik wilde dit weekend nog zoveel in orde brengen.
    Duimen jullie mee ?
  • ai finne, das indd niet zo goed nieuws,hoe krijg je dat zwangerschaps vergitiging en waarvoor gaan ze dan keizersnee doen? ik duim alvast mee dat alles mee mag vallen candle.gif
  • @Finne: Amai meid! Hopelijk is het toch niet dat he.. candle.gif
  • Hey Finne; niet leuk maar de symptomen wijzen wel in die richting. Als ze er nog op tijd bij zijn dan kan je gewoon ingeleid worden en normaal bevallen. Moest het zo zijn dan wil ik je super veel succes wensen !!!
  • bloedwaarden waren ok, heb deze morgend nog even aan de monitor gemoeten en ook daar alles ok.
    Ik moet nu elke week op controle, het rustig aan doen en de symptonen goed in 't oog houden.
    Geen idee waarom de ene dit krijgt en de andere niet.

Keizersnede gebeurt als waarden zo slecht zijn dat het voor de mama beter is om snel in te grijpen.

Maar voorlopig dus nog niet aan de orde. Ons kindje wordt alvast niet op vrijdag den 13de geboren.
  • Ahhh heel veel sterkte Finne, dikke kus voor jou en de kleine!!

xxx hug.gif
  • Ook vee sterkte van mij. Ik duim mee voor een normale bevalling!!
  • hey finne,

ik hoop voor jou dat het onder controle blijft!

donderdag moet ik aan de monitor gaan... liefst van al zou ik vandaag nog willen bevallen!!!

xxx
  • Ik moet morgen terug aan de monitor en de keizersnede ligt vast op volgende maandag (23 juli). Maar het kan natuurlijk ook nog vroeger aangezien ik al van vorige week zaterdag om de 4 minuten weeën heb en dat dag en nacht. Zullen morgen zien wat het geeft. thumbup.gif
  • hey hope... amai... al van zaterdag continu weeen... das wel minder dat ze dan die keizersnede niet deze week al doen eh... als ze toch weten dat het ks word... hoef je toch zo niet af te zien disappointed.gif ik hoop dat je niet te lang meer met die weeen moet rondlopen!
    xxx
  • Lijkt me idd super vermoeiend om al zolang de hele tijd weeën te hebben. Veel succes alvast met de keizersnede.

Hier een hyperactief meisje vandaag. Hele dag al aant stampen langs alle kanten. Als ik lang achter m'n computer zit heb ik soms het gevoel of ik niet meer goed kan ademen en m'n maag zit precies ook hele tijd vol. Nog 3 weekjes werken en dan toch maar wat rusten precies.

Dan zijn jullie al bevallen content.gif
  • Dat vond ik ook maar volgens de gyne hebben kinderen die met keizersnede komen meer 'problemen' met ademhaling en daarom wachten ze zo lang mogelijk. Ook wel te begrijpen natuurlijk maar ik zit er maar mee disappointed.gif . Maar laten we eerlijk zijn, hoe raar het ook klinken zal je 'leert' er mee leven hoor. Is natuurlijk niet plezant maar het lukt wel.
  • hey,
    ochjah... tenlaatste maandag heb je je kleintje bij jou! en het maakt niet meer uit dan hoe hard je hebt afgezien... want het is het allemaal waard!

veel succes nog!
  • Heb een paar goeie vriendinnen die met een spoedkeizersnede zijn bevallen en hun kindjes hadden geen problemen met de ademhaling dus zal allemaal zeker meevallen. Ik denk dat we allemaal wel wat schrik hebben of alles wel in orde zal zijn met onze kleintjes.
  • net terug van ziekenhuis! ze zit daar blijkbaar nog goed in mn buik!
    alles was ok... dus nu weer een weekje wachten!

xxx
  • Allee nog even geduld hebben dus. Hebben ze je kleintje nog gemeten?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld