Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• @juju; hier is de babykamer al helemaal klaar maar ik ga m'n meisje int begin ook in bak van de kinderwagen bij ons op de kamer leggen. Ik denk dat ik dan iets geruster ben én is ook makkelijk om borstvoeding te geven.
  • onze beeb komt naast mijn bed te staan op zolder. het ledikantje van haar zetten we boven op zolder neer de eerste 3 weken.
    dan gaat ze naar haar eigen kamer anders doe ik geen oog dicht.
  • oooh dat wordt dan toch gedaan,had het zelf ook nooit gehoord maar indd ze liggen graag klein he.
    ga dan ook eens naar iets zoeken dat ik als verhoogje kan gebruiken.

Ik hab vandaag een off dagje gehad,heb al mn klantjes af moeten bellen, ik ben misselijk en draaierig en moe opgestaan,heb heel de dag op de zetel gelegen,af en toe zeurende pijn in mn onderrug en buik. heb me gistere een beetje overzet denk k, gaan winkelen in brussel en daarna gaan uit eten, was echt zo moe. hopelijk is het morge beter en is het al geen voorteken dat ons kleintje er uit wil.
    ik doe het toch wat rustiger aan vannaf nu en als het morge niet beter is toch eens bellen naar dokter.
  • ooh ohhhh sterkte en beterschap juju, doe het rustig aan hug.gif
  • @juju; verzorg je maar goed!! Kan misschien ook door de warmte komen dat je je wat minder voelde? Ik heb vandaag ook niet echt topprestaties verricht op m'n werk wink.gif
  • hoi!
    vandaag op controle geweest!
    alles was goed! en onze kleine meid is dan toch nog gedraaid opt laatste nippertje! bij de geboorte zullen wel de heupjes extra moeten gecontroleerd worden doordat ze zolang in stuit heeft gelegen, maar ben al lang blij dat het dan toch een 'gewone' bevalling zal worden. nu 10 juli volgende controle...

xxx
  • hai melleke,
    dat is al een geruststelling he..

op naar 10 juli..

en qua beentjes.. dat zal toch wel goed zitten??

mijn meid heeft een voorkeur, dat is de stuitligging.. ben benieuwd hoe dat gaat...

hoop dat ze goed ligt zoals het hoort.. ik mag 3 juli weer voor de groeiecho..

xxx
  • hey...
    jah, die beentjes dat zal wel niets zijn... en het enige wat daaraan gedaan wordt als er toch iets zou aan zijn door die ztuitligging is 2 luiers boven elkaar aandoen, zodat de beentjes een beetje meer open zijn. dus das dan ook weer niet zo erg eh! ben al blij dat ze gedraaid is!
    en ik hoop voor jou dat jullie beebje ook nog beslist om te draaien!

xxx
  • @melleke; super dat je nu toch kan uitkijken naar een normale bevalling!!

@mir; ik moet ook terug voor echo op 3 juli. Ben zo benieuwd. Hier ligt ze al heel lang met hoofdje naar beneden dus ik hoop ook dat ze zo is blijven liggen thumbup.gif Vanaf nu moeten we toch vaker op controle komen niet??
  • positief bericht yeah, de internist vertelde me dat uit controle bleek dat er niet eerder diabetis in mijn lichaam zat, dus dit alleen door de zwangerschap is.

Daar komt bij met de groeiecho van vandaag dat onze meid niet verder gegroeit is betreft de suiker. Wel gegroeid bedoel normaal maar niet vanwege het grotere buikje.

Ik vroeg hoe zwaar ze nu zou zijn, en de meting gaf uit dat ze nu 2550 gram zou wegen. Dat is toch wel normaal??

Na de groeiecho bleek, zoals ik zelf al meerdere malen gezegd heb, dat ze nog steeds in een stuitligging ligt.
    De gyn verteld me dat hij over 2 weken nog een groeiecho wilt zien, en dat ze dan toch echt gedraaid moet zijn.
    Is dit niet het geval dan gaan ze overwegen om het met de hand op de buik te gaan draaien.
    Ik zeg nu wel met de hand op de buik, maar volgens mij zijn er meerdere personen hier voor nodig, en schijt ik peuken hiervoor want volgens mij kan dit best zeer doen.

Ik heb nog liever een keizersnede dan. Ik wil echt geen stuitbevalling hebben.
    Ik ben ingeknipt met allebei mijn koters, en heb weken lang niet kunnen zitten van de pijn, ik wil echt niet meemaken dat mijn hele onderkant aan gort gaat.

Ik vroeg aan de gyn hoe dat in zijn werk zou gaan dat draaien, en hoe verder, maar daar wilde hij niets over vertellen, over 2 weken pas. Lekker laat mij even in de zenuwen zitten en bedankt.
    Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft en eventueel advies.

Nog even bij de verpleegkundige geweest om de laatste dingen te bespreken.
    Geboorteplan moet ik even invullen.

En morgen word ik door de kraamzorg gebeld voor intake en alles te regelen. het gaat nu echt snel.

Vrijdag ga ik weer proberen te werken nog anderhalve week, en dan zit het er beslist op tot 5 november.

dikke knufs

mir
  • Mir; ik duim heel hard mee hoor dat ze nog mag draaien. Heb idd al gehoord dat het redelijk pijnlijk is als ze je kindje handmatig proberen te draaien en het lukt niet eens altijd. En anders idd een keizersnede (als je de vorige keren al zo afgezien hebt na de bevalling).

Ik heb gisteren weer echo gehad; ze is nu rond de 2kg en 44cm en ligt nog altijd met hoofdje naar beneden. M'n gyn wilde persé nog eens proberen om een 3D foto te maken maar ze had er niet veel zin in. Echt me haar platte handje duwde ze dat ding weg of ze draaide haar hoofd. Hij heeft het 10 keer opnieuw geprobeerd met als gevolg een heel akelige foto ... net een alien. Dit wilde ik dus NIET!!! Maar goed we zullen wel zien hoe ze eruit ziet als ze geboren wordt. Belangrijkste is dat ze goed groeit.
  • hey!

wij hebben geen 3d echo laten doen... ik denk da je je kindje dan soms ook helemaal anders voorstelt dan dat het uiteindelijk is...
    laat het maar een verassing zijn! we weten het geslacht al wink.gif en das toch al leuk dat we dat kunnen weten op voorhand eh!

morgen op controle... ben eens benieuwd! nu gaat ze kijken of ze al ingedaald is en of er al opening is enz...

nu begint het toch echt wel te korten hoor! ons yenne is ook al helemaal klaar voor de komst van haar kleine zus <3

xxx
  • Hey melleke, ik hoop dan dat je meisje snel mag komen!! Ik duim alvast voor een vlotte bevalling.
  • alleh smile.gif

alles was inorde met onze kleine meid!
    ze zou nu ongeveer 2,6kg wegen... bijna klaar om te komen!
  • Hier ook controle gehad en een datum vastgelegd voor de keizersnee,we zouden 2augustus binnen moeten maar ik moet vrijdag nog eens bellen voor te bevestigen en voor het juiste uur af te spreken.
    Ons kleintje weegt nu 3kg en groeid goed door, hij heeft nog genoeg plaats rondom dus zit nog niet te gekneld,had k wel schrik voor, voor de rest doet hij het ook heel goed.
    Dus nu is het echt aftellen, nog 3weken wachten of hij moet er anders over beslissen en vroeger wille kome.

@mir : lijkt me ook niet zo aangenaam dat draaien, kan je niet gewoon gaan vr keizersnede? mag je dat niet kiezen? kan ze nog uit haar eige draaien of is ze al te groot om te keren? hoop dat het allemaal wat mee gaat vallen.Mss wil m wachte voor meer uitleg tot het echt zeker is.

@melleke : je kan ook al aftelle, leuk he thumbup.gif

@sophie : die 3D kan echt zo een raar beeld geven,ik heb er zo ook 2. op de ene heeft m precies een mega grote buil op zn voorhoofd en op de andere een patatteneusje hahahahaha gyn zegt dat je al veel geluk moet hebbe om m deftig op beeld te krijge, de builen en bulten moet je dan wegdenken . Dus beter gewoon wachten op de live versie tongue.gif
  • Ik zit dus nu zoals jullie zien aan het uur al wakker op..
    Ik slaap zo slecht he tegenwoordig! Dan lig ik in bed, val goed in slaap en na tijdje hopla WAKKER..

Straks op controle.. Ben wel benieuwd!
    Dit weekend 2 avonden behoorlijk wat pijn gehad in men liezen en onderbuik die opkwam en terug vanzelf verdween.. Vraag me af wat dit is/was dus ben eens benieuwd.
    Ik tel de uren af voor ons gynaecoloog-bezoekje vanavond.. <3
  • ja ik ga liever voor een kz, maar ik wacht dinsdag even af hoe de groeiecho eruit ziet.. en dan zien wel wel..

en nu maar eens even afwachten wie er als eerste bevallen is lol s6 alvast allemaal!!!!!
  • @juju; nee idd ik ga me niet focussen op die 3D. Heb nog een mooie echo van paar maanden geleden waar het gezichtje perfect in profiel erop staat en die is echt super mooi. We gaan daar maar vanuit dan content.gif

@killiebillie; succes straks. Altijd leuk om je kleintje terug te zien hé. Ik moet nu weer wachten tot 3 augustus.

@mir; Ik denk niet dat ik als eerste ga bevallen aangezien jullie allemaal verder zijn. Bij vorige echo nog niks te zien van indaling. Ik heb haar gisteren ook heel hoog voelen stampen en heb ook nog geen steken of zo gehad. Ik denk dat ze nog goed zit content.gif
  • ja ach hier ligt er ook niet niets ingedaald hoor, zal ook wel niet gebeuren denk ik, volgens mij ligt ze nog steeds in een stuit, kan niet wachten tot het dinsdag is... hoop niet dat het een stuitbevalling word. disappointed.gif
  • @mir : zou je dat doen een stuitbevalling??? in dat geval zou ik toch voor een ks kiezen hoor...

nu begint het echte wachten eh... alle voorbereidingen zijn gedaan! de fotograaf die de geboortekaartjes maakt is deze week in verlof... dus ze mag nog even blijven zitten wink.gif maaar eens maandag ma ze komen hoor! gedaan met de rugpijn enz! en een kleine meid in de plaats <3 ben al aant dromen ... bigsmile.gif

xxx
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld