Wie ook uitgerekend voor begin augustus 2012

• Hallo,

Vriujdag het goede nieuws gekregen dat ik zwanger ben. We hebben er een zwaar parscours opzitten en ik ben dus wel heel bang dat het weer zal mislopen...

Daarom wil ik graag ervaringen en bezorgdheden delen met anderen...

Kletsen kan goed doen hé...

Hopelijk kunnen we hier dan allemaal samen aftellen naar onze datum!

wave.gif
  • Hey Cindy,

Ik ben uitgerekend voor 1/08/2012 smile.gif In September heb ik 1st een miskraam gehad maar dan nu terug zwanger thumbup.gif Ik zit zelf ook een beetje met het gevoel " gaat het nu wel goed gaan" Ik moet wel zeggen voor onze zoon heb ik ook een miskraam gehad en dan de maand nadien terug zwanger van onze zoon, dus hopelijk is het nu ook zo.

Veel succes en als je wilt kletsen........ thumbup.gif

xxx Cindy
  • Is best wel grappig... Cindy en Cindy....

Pff ik heb hier al 10 keer geprobeerd om mijne banner erop te zetten maar de pc wil het niet bewaren... Stom!

Ik ben uitgerekend voor 9/08/2012. Heb op dit moment niet al te veel kwaaltjes. Daardoor maak ik me soms ook zo ongerust.

Ben wel moe en soms wat gespannen borsten maar voor de rest valt het wel mee... Maar daardoor twijfel ik de hele tijd.

Ik ben al 2 maal zwanger geweest. De eerste keer was het buiten baarmoederlijke zwangerschpa en ben ik met sped geopereerd en hebben ze een eileider moeten verwijderen. Enkele maanden later was ik terug zwanger maar dat is dan misgelopen op 10 weken. Was de week voor Kerstmis vorig jaar dat ik een curretage moest laten doen... Dus vorig jaar hebben we d efeestdagen niet echt gefeest. Hopen dat het nu anders kan! Binnen 2 weken mag ik een afspraak maken voor mijn eerste echo. Hopen dat we dan al een bonzend hartje kunnen zien!

Heel veel groetjes en tot...
  • En de banner staat er dus nu wel op!!! Jippie....
  • Hallokes,

Ik ben uitgerekend voor 4 augustus! content.gif
    Heb in september ook een miskraam gehad dus zit met een vergelijkbaar gevoel!
    Maar ik voel wel dat deze zwangerschap anders is dan die van het miskraam! Toen had ik echt alleen maar stekende buikpijn en nu is dat helemaal anders. Wel kotsmisselijk!! Amai daar kunt ge toch ambetant van zijn hé!! En veel moe!
    Merk wel dat rusten bij een 2e zwangerschap veel moeilijker is dan bij de 1e! Maar ja, dat moeten we er maar bij nemen zekers!

Moet komende vrijdag naar de arbeidsgeneesheer gaan. Waarschijnlijk vanaf dan preventieve arbeidsverwijdering. Maar hoop stiekem dat ik nog eventjes mag blijven werken! smile.gif

Hoe voelen jullie je voor de moment?
    Wanneer eerste echo? Hier op 23/12, krijgen de grootouders een super kerstcadeau! content.gif

wave.gif
  • Dag dames.. Ik mag morgen de 1ste keer naar de gynaecoloog..
    Ik had geluk want er had net iemand afgebeld waardoor ik morgen al mag komen.. Fijn dus! wink.gif

Hoe voelen jullie je?

hug.gif Voor alle kersverse mama's hier!!!!! bigsmile.gif
  • Ik doe ook mee bigsmile.gif
    Mijn buikje is nu al terug serieus aan 't uitzetten.
    Hopelijk denken ze nu nog dat ik terug verdikt ben. wink.gif
    Ik mag pas op 11 januari voor de eerste keer voor een echo. Super laat dus disappointed.gif
  • Ik voel me wel goed. En dan maakt me dus zorgen hé... Enkel wat gespannen borsten, en een stekend gevoel in mijn buik. Maar de gybe zei dat mij bloedwaarden goed waren dus ik zal moeten proberen om er wat op te vertrouwen... Gemakkelijker gezegd dan gedaan!

Volgende week bellen naar de gyne om een afspraak te maken voor een eerste echo!

Ik zal het ook op het werk al moeten vertellen omdat ik in een gevangenis werk en dit een te groot risico is dus... Al heb ik daar zelf mijn twijfels wat bij maar ja!

Aan iedereen geniet er wat van... Want het is tich een klein groot wonder... wink.gif
  • Grietje,

Is dat bij u ook al dat je al een buikje hebt ? Ik kan dat van mij bijna niet meer wegsteken.Wij willen nog wachten tot nieuwjaar om het onze ouders te vertellen dus ik hoop dat ik tot dan mijn buikje kan wegsteken.

Ik heb het op mijn werk ook al moeten vertellen want ik werk met mentaal en fysieke gehandicapten.Ik heb wel aangepast werk gekregen (veeeeel administratie) allé erg is dat niet nu zit ik heel de dag en vroeger moest ik heel de dag recht staan.

succes allemaal xxx
  • Ik lees hier al dat jullie een buikje hebben..
    Ik lijk nog geen buikje te zien.. tongue.gif
    Zal nog wel wat vroeg zijn bij mij vermoed ik..

Hoe voelen de dames zich?

Ikke vandaag voor de eerste keer naar de gynae.. SPANNEND!!!! bigsmile.gif
  • Kimpie,

Spannend he!!!! laat zeker iets weten he thumbup.gif Wij moeten 21 december dus vandaag precies 2 weken

succes cindy xxx
  • Ik laat zeker ietske weten!!! bigsmile.gif

Oh suuuper spannend ook voor jou.. bigsmile.gif
  • Hallo dames,

Bij mij ook nog niet echt een verdikking maar moet wel al zwangerschapsbroeken dragen gewoon omdat ik de druk van een gewone jeans echt niet kan verdragen.

Ik voel me voor de moment niet zo best. Echt vaak last van misselijkheid. Maar soms ook van m'n darmen (sorry voor te veel info) dus twijfel ik wel een beetje of het nu buikgriep is of gewoon van de pregnant.gif Veel gemberthee drinken helpt me wel moet ik zeggen.

En dan spannend afwachte tot 23 december, denk dat ik dan pas meer geruster zal zijn. content.gif
  • hoi iedereen,

ik heb nog niet echt een buikje maar het staat wel meer gezwollen dan ervoor...en idd dat drukt dan tegen je jeans he...

ik heb het ook op het werk moeten zeggen vermits ik in het kleuteronderwijs sta.

verder hier heeeeeeeel pijnlijke borsten, steken in mijn onderbuik en vlagen van misselijkheid. ma ja hoort er allemaal bij he!! als we maar een gezond boeleke hebben!!

lysi
  • Ik was na mijn vorige zwangerschap terug fel vermagerd, maar na het stoppen van de borstvoeding was ik toch wel wat terug bijgekomen.
    Ik (en mijn man zegt dit ook) zie het verschil, maar waarschijnlijk omdat we het weten. wink.gif Voelen doe ik het zeker vooral 's avonds.

Ik ga mijn schoonouders en ouders (over)morgen inlichten, door onze dochter een t-shirt te laten aandoen. (Geef me snel een dikke kus ... want ik word grote zus.) Ik vrees zelfs dat ze nu al een vermoeden hebben.

Ik sta ook in het onderwijs, maar in het lager. Ik heb voorlopig nog niets gezegd, aangezien we toch moeten blijven werken. Ik twijfel nog of ik de directie al ga inlichten, want volgende week vrijdag is het kerstmarkt. Ik zou dan graag aangepast werk hebben, zonder gesleur en dergelijke ...
  • Dag dames..
    Bij de gynaecoloog was er niet zoveel te zien eigenlijk! Ze vond (na ff zoeken) een vruchtzakje en kon dus enkel de datum bevestigen.. wink.gif Wel een bloedafname laten doen en 23/12 mag ik terug en weet ik de uitslagen en zie ik hopelijk dan ons mini-mensje <3
  • Hey,

Idd op 5 weken zie je nog niet veel maar als je 23-12 terug gaat dan zal je wel iets meer zien thumbup.gif Heb je uw hcg waarden laten testen?

xxx Cindy
  • Nee hoeveel men waarden nu waren weet ik niet.. Ze hebben bloed afgenomen en daar kan ik wel eventueel voor bellen als ik wil.. Dus dat ga ik nu wel doen hoor.. wink.gif Ja 23/12 zal er wel al ietsje te zien zijn, al is het mss nog heel klein bigsmile.gif Hoe gaat 't met jou? hug.gif
  • Hey,

laat iets weten hoeveel je hcg waarden zijn he!!! Met mij gaat het vandaag niet zo goed, ik ben heel moe en voel me niet goed.Onze zoon heeft ook 2 dagen thuis geweest vant school met buikgriep dus ik denk dat het hier een beetje hetzelfde zal zijn.

xxx cindy
  • Hier hebben we de bekendmakingsplannen maar even terug opgeborgen. Eerst verlies ik vanmorgen enkele druppeltjes bloed. Dan krijg ik gynea vandaag niet te pakken, kon de dokter me niet direct helpen en kreeg ik telefoon dat ons dochtertje ziek is met koorts.
    Ik heb ondertussen geen bloedverlies meer gehad, maar ik ben er niet echt gerust meer in. Hopelijk mag ik van de gynae vroeger komen, anders is het toch naar HA om bloed te laten trekken en enkele dagen later terug. disappointed.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld