Platliggen

• Hier nu 37w 2d !
    'k Heb in totaal 12w platgelegen (van 25w tot 37w).
    Ben nu al een paar keer buiten geweest, en al 4x aan tafel gegeten. Vanavond eens in bad ipv in douche. Is al 3 maand geleden wink.gif
    Ik ben nu aan het genieten van heel eenvoudige dingen.
    Ik hoop dat jullie dat ook nog effe zullen kunnen voordat jullie moeten bevallen.

Stéphanie, ik wou ook geen schuldgevoel, dus deed er echt alles voor om geen vroeggeboorte te veroorzaken. Beter teveel ervoor doen dan te weinig. Nog even volhouden ! Voor een tweeling doe je het echt wel goed. Hopelijk kan je na 36w of 37w ook nog eens genieten van een wandelingetje + terrasje ofzo. Ik wens het je van harte.
  • Veel moed Stephanie! Je doet het inderdaad heel goed! Elke dag brengt je weer wat dichterbij hé.

Proficiat met de 37 weken Jasmijn!

Ik heb echt respect voor wat jullie doen/hebben gedaan!
  • Leinen, wanneer is je keizersnede gepland, of ben je al mama geworden ondertussen?

Doe dat goed, hé !
  • ik lig nog steeds aan de weeenremmers in het zh. ze waren al bijna een week aan het afbouwen en kreeg zondagavond plots om de 4 min weeen. dus alles terug verhoogd zoals ervoor was. Zo balen zeg!
    ze willen ze nu nog niet laten komen daarmee ..
    denk nog tot week 35a36 weeenremmers. ik denk niet dak nog naar huis geraak... tis zeer zwaar
  • Je bent er bijna, Stephanie !
    Hoe langer ze nog kunnen blijven zitten, hoe groter de kans is dat je ze meteen mee naar huis kan nemen, of mag vastpakken en verzorgen in het ziekenhuis. Probeer aan die dingen te denken, dan kan je meer dan je denkt en zal je nog even volhouden !

Bij mij nu een dikke 3cm ontsluiting. Ik had nooit gedacht dat mijn kindje nu nog altijd in mijn buik zou zitten. Ik ben superblij dat alles goedgekomen is. Ik wens jullie dit ook toe !
  • Even snel laten weten dat onze meisjes gistren geboren zijn
    Nore weegt 2300 en 47 cm en Jade weegt 2198 en 46 cm. Ze doen dit goed, liggen wel op neo omdat ze tevroeg geboren zijn
  • Dikke proficiat Stephanie !
    Is de bevalling zelf op gang gekomen? Had de medicatie geen effect meer?
    Hopelijk ging de bevalling goed voor jou, en maken je dochters het ook goed.
    Je hebt toch je 35w gehaald. Da's volgens mij toch al heel goed voor een tweeling (ik heb er wel niet veel verstand van).

Hier nog steeds niet bevallen, wie had dat gedacht. Morgen zijn we 39w.
    Het zou kunnen dat mijn gynaecoloog voorstelt om mij te strippen komende week.
    Kent er iemand de voor- en nadelen?
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
  • Eind goed, al goed voor mij :
    Lora werd geboren op haar uitgerekende datum, na 40w : 06/08/2012, woog 3,295kg en meet 50cm.

Hoe is het met jullie?
  • amai yasmijn: zo goed zeg!
    een dikke proficiat!
    hier liggen de meiden nog op neo, maar zal voo rniet lang meer zijn. whhii
    Maar nu heb ik toch mijn draai terug thuis gevonden, en staat alles klaar voor hun thuiskomst.
    Ze komen iedere dag mooi bij en drinken de ene keer beter dan de andere keer. We gaan zeker 1 minder goe drinkerke hebben, mja we hebben dat bij ons zoontje ook gehad.
    gr
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld