Hoeveel al bijgekomen?

• Hoeveel zijn jullie al bijgekomen?

Hier uitgerekend voor 20 augustus en op 34 weken 7,5 kg bij gekomen startgewicht was 85
  • Hier op 34 weken 2kg bijgekomen.

Wel even nuanceren dat mijn BMI nu 33 is, dus ik mocht zeker niet teveel bijkomen.
  • 37 weken, 11,5 kilo, mijn BMI was 19,5. Ben niet ontevreden. Hoop dat het gewicht niet te veel meer omhoog gaat.
  • hier op 32 weken net geen 6 kilo. Ik hoop het onder de tien te kunnen houden...
  • op 35 weken is er 4.5kilo bij...dus denk dat ik ongeveer in totaal een 6 kilo ga bijkomen.
  • Wow, jullie zijn nog niet veel bijgekomen...
    Ik zit toch al op een 13kg erbij. En bij mijn 1ste is er in de laatste weken ook nog veel bijgekomen. Toen was ik in totaal 20kg bij. Maar toen ik uit het ziekenhuis kwam was er wel al 15kg af, veel vocht opgehouden daarmee.
    wave.gif
  • pffff, op 36 weken toch al een kleine 12 kg. Meer dan genoeg, bij mijn eerste maar 9 kg in totaal. Was ze na 1 week weer kwijt, zal nu wss niet meteen lukken. sad.gif
  • Hier op 37 weken + 14kg.
    Ik denk dat dat de eindbalans zal zijn, want ipv bij te komen, gaan ze er tegenwoordig af.
    Volgens mijn gyn heel normaal. Had dat vorige zwangerschap ook.
    Toen wel op + 20 kg afgesloten, dus met 14,me happy! thumbup.gif
  • Jullie doen dat allemaal goed vind ik , ik nu 33 weken 24 kilo bij thumbdown.gif Zeer vermoeiend al die extra kilo's...wil zo graag mijn lichaam terug goofy.gif
  • Van 58,4 naar 71,1 op 36 weken...
    Dus toch + 12.7kg...

Ik hoop ook dat het vocht veel weegt, hahaha...
    Maar ik eet nu wel serieus ook ze bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld