babymeubeltjes

• Piep,

we zijn hier de meubeltjes in elkaar aan't zetten.

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met quax?

Ook Troll Beside Crib hebben we aangekocht en dat lijkt ook niet zo praktisch gelijk in de winkel...

Verder heb ik een quinny (speedi), op welke manier plaats ik de mand of de maxi-cosi hier op?

Sorry voor de (misschien domme) vraagjes, maar we zitten een beetje vast blush.gif
  • ik heb een park van quax. en ik denk dat de kamer ook van quax is maar ik ben er niet zeker van.

stevige meubeltjes hoor. wink.gif
  • Bij ons ook Quax, babykamer en park... Even uitzoeken in het begin, maar daarna erg makkelijk in gebruik en zeer degelijk!
  • Park staat mooi in elkaar.
    Maar bij badmeubeltje mankeerden we een schroefje, en volgens mij zat er een afwijkingsfout in lengte of dergelijke, want hebben er zelfs een barstje in gedraaid (in het hout) sad.gif .

Nu die wandelwagen nog... Er zit blijkbaar geen degelijke handleiding bij. Misschien online is zoeken... drunk.gif

En dat bedside kribbeke van troll, daar krijg ik de zijkant dus amper van naar beneden... thumbdown.gif
  • Heeft er iemand de wandelwagen van Quinny?

Ik zoek een manier om de maxi cosi er op te krijgen... surprised.gif
  • Je hebt 2 adapters van maxi cosy daarvoor nodig wink.gif
  • Ja, er zitten adapters bij, maar er zit zoveel bij dat ik niet weet wat waar moet komen...
    Want hebben er ook een wieg bij gekocht...
    Als je de buggy openklapt, en je haalt dat gewone 'wandelwagenstuk' er uit...
    Waar plaats ik dan die adapters? op die plooien of meer naar boven?
    Want meer naar boven , juist onder de 'duw'bar, heb ik ook 2 dikkere stukjes...

Amaai, kan je er aan uit? smile.gif

Heb op internet gezocht maar vind niet direct iets bruikbaar... nervous.gif
  • ik heb zelf een maxicosi, ik moet die twee stukken waar de draagmand opstaat moet ik naar boven opslagen. (die staan op de schuine bar die naar voor (naar beneden) gaat.
    Staat het niet in je boekje dat je erbij gekregen hebt?
  • Wij waren die gaan kopen in Nederland en zit dus niets gebruiksaanwijzing bij.
    Hier in Belgie is gaan horen, maar daar verkochten ze die apart, de mand stond er ook, maar was niet bevestigd en die vrouw leek er ook niets van te weten...

2 vriendinnen van mij hebben ook de wandelwagen van maxi cosi, die lijkt precies toch gemakkelijker, maar ga nu geen nieuwe kopen hé wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld