babyborrel
Terwijl we vol ongeduld wachten op de grote dag, probeer ik mijn gedachten wat te verzetten met het voorbereiden van onze babyborrel.
De zaal ligt vast (ongezellige parochiezaal), de datum en het uur liggen vast (een zaterdagnamiddag)...
Nu al de rest nog
. (nog een hele hoop dus!)
Ik hoopte op ervaringen en leuke idee'tjes van jullie.
We willen het graag een beetje budgetvriendelijk houden, aangezien we dit jaar al trouwden en daar wel een feest gaven met alles op en aan...
Maar bvb :
- hoe kan ik de zaal een beetje opfleuren/gezellig maken?
- wat is een goedkoper alternatief dan springkastelen voor de aanwezige kinderen. (leeftijden heel uitlopend, vooral 2-jarigen en dan plots +12-jarigen)
- ...
Alle tips zijn meer dan welkom!
Ik had er ook aan gedacht om leuke kaartjes op de tafels te leggen (met pennen), waar de mensen dan een boodschapje konden schrijven aan ons poppemieke.
Er is wel een kraamgastenboek aanwezig, maar zoals we op onze trouw merkten, is het vaak zo dat volk gelijktijdig vertrekt, en als er iemand aan het lezen/schrijven is, vertrekken de mensen zonder iets te schrijven.
Maar, wat zet ik op de kaartjes?
vb : Dit wens ik je toe? / Het eerste wat ik dacht toen ik je zag ...
Hebben jullie nog andere leuke tips of ideeën?
MEER DAN WELKOM!
Groetjes!!!
De zaal ligt vast (ongezellige parochiezaal), de datum en het uur liggen vast (een zaterdagnamiddag)...
Nu al de rest nog

Ik hoopte op ervaringen en leuke idee'tjes van jullie.
We willen het graag een beetje budgetvriendelijk houden, aangezien we dit jaar al trouwden en daar wel een feest gaven met alles op en aan...
Maar bvb :
- hoe kan ik de zaal een beetje opfleuren/gezellig maken?
- wat is een goedkoper alternatief dan springkastelen voor de aanwezige kinderen. (leeftijden heel uitlopend, vooral 2-jarigen en dan plots +12-jarigen)
- ...
Alle tips zijn meer dan welkom!
Ik had er ook aan gedacht om leuke kaartjes op de tafels te leggen (met pennen), waar de mensen dan een boodschapje konden schrijven aan ons poppemieke.
Er is wel een kraamgastenboek aanwezig, maar zoals we op onze trouw merkten, is het vaak zo dat volk gelijktijdig vertrekt, en als er iemand aan het lezen/schrijven is, vertrekken de mensen zonder iets te schrijven.
Maar, wat zet ik op de kaartjes?
vb : Dit wens ik je toe? / Het eerste wat ik dacht toen ik je zag ...
Hebben jullie nog andere leuke tips of ideeën?
MEER DAN WELKOM!

Groetjes!!!