BABYBORREL

• babyborrel

Terwijl we vol ongeduld wachten op de grote dag, probeer ik mijn gedachten wat te verzetten met het voorbereiden van onze babyborrel.

De zaal ligt vast (ongezellige parochiezaal), de datum en het uur liggen vast (een zaterdagnamiddag)...
    Nu al de rest nog bigsmile.gif . (nog een hele hoop dus!)

Ik hoopte op ervaringen en leuke idee'tjes van jullie.
    We willen het graag een beetje budgetvriendelijk houden, aangezien we dit jaar al trouwden en daar wel een feest gaven met alles op en aan...

Maar bvb :
    - hoe kan ik de zaal een beetje opfleuren/gezellig maken?
    - wat is een goedkoper alternatief dan springkastelen voor de aanwezige kinderen. (leeftijden heel uitlopend, vooral 2-jarigen en dan plots +12-jarigen)
    - ...

Alle tips zijn meer dan welkom!

Ik had er ook aan gedacht om leuke kaartjes op de tafels te leggen (met pennen), waar de mensen dan een boodschapje konden schrijven aan ons poppemieke.
    Er is wel een kraamgastenboek aanwezig, maar zoals we op onze trouw merkten, is het vaak zo dat volk gelijktijdig vertrekt, en als er iemand aan het lezen/schrijven is, vertrekken de mensen zonder iets te schrijven.
    Maar, wat zet ik op de kaartjes?
    vb : Dit wens ik je toe? / Het eerste wat ik dacht toen ik je zag ...
    Hebben jullie nog andere leuke tips of idee├źn?

MEER DAN WELKOM! thumbup.gif

Groetjes!!!
  • Hey me time,

dit is hoe wij het zien.

De babyborrel gaat door in een landhuis met een grote tuin. Het interieur is zo ouderwets dat het weer modern is. bigsmile.gif Borrel gaat door van 14-19 uur.

Wij doen het een zondagnamiddag en duimen voor mooi weer, dan kunnen de kinderen buiten spelen. Verder voorzien we niets extra voor de kinderen. In de tuin staat wel een caravan waar de kinderen kunnen in spelen.

We geven taart in de namiddag en in de vooravond (vanaf 17u) belegde broodjes, of we ze gaan bestellen of zelf maken zijn we nog niet uit.

Drank wordt cava, fruitsap, frisdrank, pils en leffe. Eventueel nog witte en rode wijn, maar bij hasse's borrel werd dit nauwelijk gedronken. Voor bij de taart voorzien we koffie.

Ik heb nog veel materiaal van mijn oudste haar babyborrel: roze vlaggen met 'baby girl' op, roze servetten, plastic bestek, plastic borden, dit kan ik allemaal nog gebruiken. Ik kijk nog voor balonnen en maak zelf bloemstukjes.

Ik zal ook foto's laten afmaken en die in goedkope kadertjes steken van ikea of action of zo en dan op de tafels zetten.

Ik vind je idee van de kaartjes voor een boodschap superleuk, misschien steel ik wel je idee. wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld